הותרו לפרסום שמות האחים שנפצעו בפיגוע בגוש עציון - סרוגים

הותרו לפרסום שמות האחים שנפצעו בפיגוע בגוש עציון

נעם ונחום נביס, אח ואחות מהיישוב אלעזר, הם האחים שנפצעו בפיגוע הדריסה שבוצע בכניסה ליישוב שבגוש עציון. נעם פצועה קל- בינוני ונחום פצוע קשה והרופאים נלחמים על חייו

הותרו לפרסום שמות האחים שנפצעו בפיגוע בגוש עציון
  (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

נעם ונחום נביס, אח ואחות מהיישוב אלעזר, הם האחים שנפצעו בפיגוע הדריסה שבוצע בכניסה ליישוב שבגוש עציון.

בהודעה שפורסמה לתושבי היישוב נכתב: "לתושבים שלום. בפיגוע הדריסה בכניסה לישוב נפגעו האחים נעם ונחום נביס. נעם פצועה קל, נחום פצוע קשה. המשפחה יודעת. רפואה מהירה ושלמה לשניהם".

מנכ"ל בית החולים שערי צדק, פרופ' עופר מרין, עדכן על מצבה של הפצועה ואמר כי "הגיעה אלינו בחורה צעירה כבת 20 שנפגעה מפיגוע דריסה. היא הגיעה במצב כללי טוב עם הכרה מלאה עם פגיעות כמו שאנחנו מכירים מפיגועי דריסה בעיקר שפשופים ופגיעות גפיים. מצבה קל עד בינוני ותזדקק לאישפוז". מצבו של נחום מוגדר קשה מאוד והרופאים הלחמים על חייו.

מוקדם יותר בוצע פיגוע דריסה סמוך ליישוב אלעזר שבמרחב החטיבה המרחבית 'עציון', מתחקור ראשוני עולה כי מחבל דרס ברכבו שני אזרחים שנפצעו ופונו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. המחבל נוטרל. כוחות צה"ל בנקודה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לשני הפצועים, ולאחר מכן פינו אותם לבתי החולים. ממד"א נמסר כי נער כבן 18 פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב קשה, מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ובנוסף צעירה כבת 19 פונתה לבית חולים שערי צדק כשהיא במצב בינוני עם חבלות. על פי דוברות היישוב, מדובר באח ואחות שנפצעו באירוע.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי המחבל הדורס נגח בעוצמה עם רכבו בתחנת האוטובוס – וכתוצאה הרכב התהפך סמוך למקום. לאחר מכן המחבל ניסה לחלץ את עצמו מהרכב, כאשר שוטר ממחוז חברון שחלף במקום נטרל אותו. במשטרה חוקרים את האירוע כפיגוע טרור, זאת למרות שהמכונית של המחבל נשאה לוחית רישוי ישראלית ולא פלסטינית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
השמות המלאים להתפלל לרפואתם
. | 16-08-2019 17:01
נחום אלימלך בן זהבה רבקה ונעם בת זהבה רבקה