מבזקים

ארה"ב ביקשה לעכב את שחרור המכלית האיראנית

מחלקת המדינה האמריקנית ביקשה מגיברלטר לעכב את שחרור מכלית הנפט האיראנית, שנעצרה על ידי כוחות בריטיים בתחילת חודש יולי בחשד להברחת נפט למשטר אסד בסוריה – כך דווח היום (חמישי) בעיתון "גיברלטר כרוניקל". על פי הדיווח, ארה"ב ביקשה להעביר את המכלית לידיה. מוקדם יותר דווח כי הרשויות בגילברטר החליטו לשחרר את המכלית שנשאה נפט גולמי מאיראן בניגוד לסנקציות של ארה"ב והאיחוד האירופי.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו