עמיר: "בנט נער גבעות הזוי ומנותק" בנט: "בוא לעימות" - סרוגים

עמיר: "בנט נער גבעות הזוי ומנותק" בנט: "בוא לעימות"

קרב ציוצים בין עמיר פרץ ונפתלי בנט נסוב סביב נושאי כלכלה הפעם, נושא שצץ לפתע היום כשפרץ הציג את התכנית הכלכלית של העבודה, והצליח להתעמת גם עם כחול לבן. והליכוד? השיקו קמפיין נגד ניסנקורן- הכלכלה שבה למחוזותינו

author-image
עמיר: "בנט נער גבעות הזוי ומנותק" בנט: "בוא לעימות"
  (צילומים: דוד כהן, מרים אלסטר\פלאש 90)

לרגע החלו לדבר כאן על כלכלה. כשעמיר פרץ הצליח להוביל שיח כזה לאחר שמפלגת העבודה פרסמה הבוקר (שני) את התכנית הכלכלית שלה. התכנית כוללת חינוך חינם מגיל 0, ו-0% מע"מ על 100 מוצרי יסוד והבטיחו לפעול למען העלאת שכר המינימום ל-40 שקל לשעה.

הקמפיין של העבודה יצר מבול תגובות. בכחול לבן הגיבו להבטחות של עמיר פרץ לכיוון מעט שונה: "מבעד למשקפת הסגורה לא רואים את המציאות. את התכניות שעמיר פרץ הציג לא ניתן יהיה לממש בממשלת החסינות של נתניהו."

עוד באותו נושא

דיווח: נתניהו שוקל לפטר את סמוטריץ' עוד היום


34

בעבודה לא נשארו אדישים והגיבו: "כל היושבים בקוקפיט של כחול לבן לא ראו במשקפות פתוחות את שעמיר פרץ ראה במשקפת סגורה."

"עמיר, ״נער גבעות״?! דווקא התחלת טוב"

השר לשעבר נפתלי בנט מהימין המאוחד הגיב: "תכנית עמיר פרץ לכלכלה: נעלה מאד את המיסוי בישראל על עבודה ועל הון ונחלק מלא מתנות לכולם. תכנית פרץ פוגעת בחלשים".

לדברים הללו השיב פרץ: "היי נפתלי, אתה לא מפתיע. ברית האחים הקפיטליסטים בינך ובין לפיד אף פעם לא ראתה בני אדם. אתה מפחדים משינוי שיחזיר את האדם לראש סדר העדיפויות. עצוב לי שאנשים כמוכם אינם מוכנים להיכנס מתחת לאלונקה ולתת קצת כדי שלכל האזרחים יהיה הרבה יותר. אני מזמין אותך לעימות בכל זמן ובכל מקום שתרצה"

בנט ענה: "נדמה לי שאני נשאתי באלונקות המסים לא פחות ממך. כשאתה כותב ״אנשים כמוך״, אתה מתכוון ליזמי הייטק, בעלי עסקים קטנים ואנשי מגזר פרטי? ה״אנשים כמוך״ האלה שיוזמים, מזיעים, מסכנים את כספם, מחדשים, מעסיקים המון עובדים, נאנקים תחת מסים ו..לפעמים מצליחים כלכלית? שיתביישו להם!"

עמיר פרץ: "בנט הוא נער גבעות הזוי ומנותק. בנט בטוח שישראל צריכה להיות מדינה רק למיליונרים. העבודה גשר תדאג לבני אדם".

בנט השיב: "עמיר, ״נער גבעות״?! דווקא התחלת טוב. הצגת הבוקר תכנית כלכלית. אני מאמין שהיא הרסנית לישראל. למשל, הכפלת המיסוי על ESOP (אופציות עובדים) בהייטק, תרסק את אומת הסטרט-אפ תוך שנה. אני מאמין בדרך הפוכה: צמצום הוצאות המגזר הציבורי והורדת המס בישראל. אל תקלל: תהיה רציני ותגן על עמדתך."

ואף הזמין את פרץ לעימות כלכלי: "עמיר, אשמח לעימות על תפיסותינו הכלכליות השונות. שנינו נימנע מהתקפות אישיות ונדבר תכלס: איזה עתיד כל אחד מאיתנו מציע לצעירי ישראל, ומה התכנית המעשית שלנו להגיע לשם. 8 בספטמבר, 19:30?"

בתוך כך בליכוד יצאו בקמפיין על כך שכחול לבן מסתירים את יו"ר ההסדתרות לשעבר אבי ניסנקורן: ״לפיד וגנץ, סידרנו לכם. ניסיתם להחביא את יו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, המועמד שלכם לתפקיד שר האוצר, אז שמנו אותו על שלטי חוצות. בבחירות הקרובות הציבור יחליט בין מנהיגות חזקה של נתניהו – עם כלכלה חופשית וצומחת – לבין רוטציה חלשה של לפיד וגנץ, עם כלכלת הסתדרות ושביתות״.

יאיר לפיד הגיב: "ראיתי שהליכוד שם שלטים עם צילום של אבי ניסנקורן כדי להזכיר לציבור שהוא זה שהעלה את שכר המינימום במדינת ישראל. למה רק אבי? מה עם שאר הרשימה המצויינת שלנו?"

לפיד אגב שיתף גם את הציוץ האחרון של בנט שכותב: "לסיכום: תכנית עמיר פרץ לכלכלת ישראל היא תכנית ״מישראל לונצואלה בשנתיים״ שם שירשר את העימות שלו עם עמיר פרץ.

במפלגת העבודה הגיבו: "הילכו שניים יחדיו, בלתי אם נועדו? יצא המרצע מהשק. הראשונים שקפצו נגד התכנית המהפכנית שהבאנו היום לציבור, הם הקפיטליסטים והאליטיסטים, האחים בנט שצייץ ולפיד ששיתף. בנט הוא לא רק לאומן קיצוני, אלא גם קפיטליסט ואליטיסט מנותק. אצלנו בני אדם לפני הכל. ממתינים לעימות מול בנט ולפיד."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עמיר
דני | 12-08-2019 15:48
עמיר מה עים המשקפת הפכתה אותה? שתיתה את הכדורים היום עמיר פרץ אמלה
פרץ מהמשקפת מדמה עצמו לסטאלין ובנט לקליגולה
אנטי אהוד ברק | 12-08-2019 18:37
שימשיכו להכות 1 את ה2 עד זוב דם להנאת הציבור
2
אני לא מבין
שובאל | 12-08-2019 16:06
באמת שאני לא מבין למה הם רבים לשתיים יש אותו אידיאולוגיה שמאלנית הזויה. תפסיקו כבר לריב כדי להביא קולות. היום כולם יודעים בלי עוצמה יהודית אין ממשלת ימין כל מי שרוצה ממשלת ימין חייב לשים כף בקלפים עוצמה יהודית!!!!
משלמים לך או שזה התנדבותי?!
מתעניין | 13-08-2019 8:39
כשאנשי עוצמה יהודית קוראים לבנט שמאלן, אתה מבין עד כמה הם קיצוניים...
3
בנט
תמר | 13-08-2019 12:38
לבנט היו תוכניות וכולם חשבו עליו שהוא יעלה לגדולה מאז שחבר לשקד הוא נעלם הוא איבד את דמותו לגמר בובה על חוטים הוא כבר לא אומרת דעתו כאבן שאין לה הופכין ממש חסר דיעה וחבר מעש