בנט נגד ליברמן: "מי שרוצה מדיניות ימין- שלא יתקרב" - סרוגים

בנט נגד ליברמן: "מי שרוצה מדיניות ימין- שלא יתקרב"

נפתלי בנט תקף בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו וטען כי הוא מתכנן לחבור למפלגות השמאל אחרי הבחירות: "כל מי שרוצה מדיניות ימין, שלא יתקרב אליו". עוד התייחס לדברי עוצמה יהודית: "הטענות על ברית שלי ולפיד הן שקר וכזב"

בנט נגד ליברמן: "מי שרוצה מדיניות ימין- שלא יתקרב"
  (צילום: פלאש 90)

מתקפה מימין: השר לשעבר ומספר 4 במפלגת הימין המאוחד, נפתלי בנט, תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, וטען כי הוא מתכוון לחבור למפלגות השמאל לאחר הבחירות.

"ליברמן אומר שהוא הולך להקים ממשלה עם השמאל. כל מי שרוצה מדיניות ימין – אסור לו להתקרב לליברמן" אמר בראיון לכאן רשת ב'. "אני מזכיר – הוא גם הבטיח לחסל את הנייה תוך 48 שעות. מה שנראה כמו שמאל ומדבר כמו שמאל – זה שמאל".

עוד טען כי ליברמן "דוחף למדינה פלסטינית. מה בכל הקריירה בפוליטיקה עשה אביגדור ליברמן? אנחנו לא מתעסקים בעניינים הפנים ליכודיים. נתניהו הוא ראש הליכוד ואנחנו נמליץ עליו, לא מתערבים בעניינים הפנים ליכודיים". בדבריו בנט גם התחייב כי "בכל הצבעה נוספת לפיזור הכנסת – אנשי הימין החדש יצביעו נגד".

בנט גם התייחס לנפילת המו"מ לאיחוד עם עוצמה יהודית, שהסתיימה בריצה הנפרדת של המפלגה לאחר שאיתמר בן גביר טען לברית בין בנט ויאיר לפיד. "הטענות על ברית שלי ולפיד הן שקר וכזב" אמר. "הוצעה הצעה לעוצמה יהודית, והם סירבו. זו האמת הפשוטה. אנחנו העברנו הצעה שהייתה נותנת להם שני מקומות ריאליים, הם בחרו לא להיכנס- וזה זכותם. אני אמרתי שתהום פעורה בינינו לבינם, אבל למען אחדות היה צריך לפעול לגוש גדול".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אומר
יוסי | 04-08-2019 8:52
אומר זה שמכוון להקים ממשלה עם לפיד
2
כל איש ימין שיתן את תמיכתו לליברמן הוא פושע!
לא פחות! | 04-08-2019 9:03
כולל גם איש מרכז ימין אסור לו להצביע לליברמן ליברמן עם כל המשחקים שלו מול ביבי בשורה תחתונה הוא יתמוך בשמאל בממשלת שמאל וגם ימליץ לנשיא על השמאל. כל מה שהוא מדבר על ממשלת אחדות זה רק מסך עשן שבמציאות אין לה היתכנות. וכבר ראינו את ליברמן יושב בממשלת אולמרט-קדימה כשאולמרט רץ במשא ומתן(מתן ומתן) וליברמן לא איכפת לו ואולמרט ממשיך מאותה נקודה בה הפסיק אהוד ברק ורק בנס זה נתקע על סירובו של אבו מאזן. ליברמן הסכנה הכי גדולה לממשלת גוש הימין! מי שרוצה ממשלת ימין עם ביבי שהימין מושך אותו ימינה אסור אסור להצביע ליברמן כי זה הכל הולך לשמאל!
3
בהצלחה
זבוטינסקי | 04-08-2019 9:45
קצה נפשנו במדיניות ימין השמאלנית שלכם. מעדיפים שמאל שבאמת יודע לטפל בערבים. השמאל מקבל גב מכולם לבצע מדיניות ששומרת על ישראל. הימין כל הזמן מבקש רשות מהשמאל ופשוט מפחד. חוצמזה בנט מזהה את הרוח. הציונות הדתית שהיא מבחינה דתית יותר מסורתית, מעדיפה לבחור ליברמן.
חחח ליברמן בדיחה עצובה
אחד העם | 04-08-2019 14:03
את רושמת את כל העובדות הנכונות,ובוחרת באיש הכי לא מתאים לעובדות אלה. שכחת שרק לפני קצת יותר משנה בנט ושקד היו אלה שסיכלו את תוכניתו של ליברמן להכפיל את קלקיליה,ולהפוך את כפר סבא לשדרות 2???
4
שר הביטחון ליברמן והעיר קלקליה
בועז | 04-08-2019 15:01
יזכרו כולם מי יזם-ליברמן מי דחף-ליברמן מי היה על הגדר-נתניהו ומי טירפד-בנט
5
ליברמי
דוד | 04-08-2019 15:05
מישהו יכול לציין דבר אחד טוב שעשה ליברמן למען המדינה בעשרות שנותיו בפוליטיקה אשמח מאד
6
בנט אתה ממשיך להיות קשקשן
רוני | 04-08-2019 17:45
אתה האחרון שיכול לדבר על מדיניות של ימין,ישבת בממשלה שפינתה 12 ישובים רק של יהודים ,ישבת בממשלה שמשלמת פרוטקשיין לאירגון קיקיוני ,ישבת בממשלה שמיישמת מדיניות של מרצ,היתנהגת כמו ילד שלקחו את המשחק בארגז החול ובסוף קיבלת כאפה מנתניהו ופוטרת והושפלת,למה לא היתפטרת בשל מדיניות רופסת של נתניהו מול חאמאס,כי אתה פוליטיקאי קטן וככה הציבור רואה בך,אז תישתוק עדיף