אוחנה בטקס הפרישה של אמי פלמור "לא דרמה" - סרוגים

אוחנה בטקס הפרישה של אמי פלמור "לא דרמה"

שר המשפטים אמיר אוחנה התייחס לסערה התקשורתית סביב פיטוריה של מנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור: "המילה הדחה מעולם לא נאמרה על ידי", פלמור עקצה: "עובדי מדינה לא פועלים לפי סדר יום שהביאו מהבית"

author-image

שר המשפטים אמיר אוחנה בטקס הפרישה היום (רביעי) של מנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור: "יש פער עצום בין האירוע האמתי לאירוע כפי שהוא מסוקר בכלי התקשורת".

בדבריו, התייחס אוחנה לסערה התקשורתית שהתחוללה סביב פיטוריה של פלמור: "אירוע כמעט שגרתי לאחר 5 וחצי שנים של עשייה ופעילות של מנכ"ל מתחלף – הפך באחת לדרמה גדולה שבכותרות. המילה 'הדחה' מעולם לא נאמרה על ידי ואף אינני מעלה אותה על דעתי".

אוחנה הוסיף כי כבר בעת שההודעה על סיום תפקידה יצאה לתקשורת הוא אמר כי פלמור שליחת ציבור שתרמה משמעותית לחברה בישראל "אך נדמה כי לא היה מי שיקשיב. זה לא מעניין, זו לא כותרת".

עוד באותו נושא

נציב שירות המדינה: מה היה דחוף לך לפטר את פלמור?


5

פלמור: אל תנכסו את עובדי המדינה לצד כזה או אחר

בדבריה בטקס התייחסה אמי פלמור להליך פרישתה הכפוי: "לא כך תכננתי להיפרד. הגעתי למשרד מתוך תחושת שליחות ואני מסיימת את תפקידי עם אותה תחושה".

פלמור הוסיפה עקיצה לסערה התקשורתית סביב דעותיה הפוליטיות: "אני מאמינה בשירות הציבורי. אל תשלחו לעובדי המדינה פרחים כשאתם מרוצים ואל תאמרו להם להניח את המפתחות שלא. אל תנכסו אותם לצד כזה או אחר".

"חובתם לפעול בכבוד וענווה, אבל אל תניחו שהם פועלים לפי סדר יום שהם הביאו עמם מהבית".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הממשלה מצליחה להחריב את השרות הציבורי
מתחזק ונחלש | 07-08-2019 12:43
אם החרבת השרות הציבורי הינה מטרה, אזי הממשלה יכולה לרשום לעצמה הצלחה. מינוי מקורבים, חנפנים ומלחכי פינכה, אומרי הן ומוחאי כפיים לפקידים מרכזיים מתקדם היטב. אולי האגו של השרים מקבל בוסט מעננת ההסכמה והאהבה שאופפת אותם אבל אנו משלמי המיסים נותרים עם שרות ציבורי ירוד ההולך ומשתלב במרחב הלבנטיני. לא ירחק היום ונדמה ללא הכר לשכנינו.
2
הלוואי כולם היו בעלי אומץ כאוחנה.
עידו 2 | 07-08-2019 17:28
הפלמור הלזו אמרה לא פעם דברים נבזים נגד ביבי ונגד הממשלה
3
הוא שונא נשים, רוצה רק גברים בסביבתו
נועם | 07-08-2019 18:33
שוביניסט
4
פשות אין כבוד
רחמים | 09-08-2019 19:09
גם אותך יעיפו עוד חודשים לפני שתעשה את התוכניות של ביבי זה לא מקומך וביבי לא היה סמכות להחליף אותך עם שקד כי הממשלה נפלה ינשאלה שלא תקום ממשלה כזו רק ליברמן יעשה לכם סדר בבלאגן ביבי עם כמות כזו של תקים נראה לך זה הזוי שימנה שר משפטים לא חוקי הכל מכור אבל שבונה עובדת בכביש פעם פעמים והכל נראה בסדר כך הכנסת הזו בנויה חבל