חדשות טלוויזיה

צפו: הורים ששכחו את הילד באוטו מדברים למצלמה

בעשור האחרון נשכחו יותר מ-800 ילדים ברכב – רובם מתחת לגיל שלוש. 31 מהמקרים הסתיימו במוות. זה קרה גם למשפחת יוסף – ברגע אחד הם איבדו את היקר להם מכול. עכשיו הם מספרים בפעם הראשונה על תחושת האשמה ועל ההתמודדות היומיומית עם האובדן

צפו: הורים ששכחו את הילד באוטו מדברים למצלמה
צילום: מתוך חדשות כאן11

בעשור האחרון נשכחו יותר מ-800 ילדים ברכב – רובם מתחת לגיל שלוש. 31 מהמקרים הסתיימו במוות. זה קרה גם למשפחת יוסף – ברגע אחד הם איבדו את היקר להם מכול. עכשיו הם מספרים בפעם הראשונה על תחושת האשמה ועל ההתמודדות היומיומית עם האובדן.

צפו בכתבתה של יפעת עמיאל מתוך חדשות כאן 11

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

44
24
מני יריב
03.08.19

רשלנות פושעת גדלתי 4 ילדים ומעולם הם לא נשכחו ברכב. שהלכנו לבריכה הילדים היו צמודים אלי. זה לא יכול לקרות לכל אחד. ובעקבות נטישת ילדכם, פשוט זה פשע נתעב. חייבים לשפוט את ההורה האחראי על הריגה.