הגשת רשימות: רגעי הדרמה, הלחץ והמועמדים הסופיים. גלריה - סרוגים

הגשת רשימות: רגעי הדרמה, הלחץ והמועמדים הסופיים. גלריה

32 מפלגות יתמודדו בבחירות, כך נרשם סופית בתום שני ימי הגשת רשימות מתוחים במשכן הכנסת. רגעי הדרמה, הטלפונים הבהולים והשינויים ברשימה נגמרו עם כניסת המועמדים לוועדת הבחירות, אז חתם השופט על התמודדותן

הגשת רשימות: רגעי הדרמה, הלחץ והמועמדים הסופיים. גלריה
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

32 מפלגות הגישו בימים רביעי וחמישי את רשימת המועמדים שלהן לכנסת ה-22, כשאחת אחרי השנייה נכנסו ליושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית ולקבל את אישורו לרוץ.

עם כי יודגש כי רשימות אלה אינן סופיות וטרם אושרו על ידי ועדת הבחירות המרכזית, וזה יתקיים רק לאחר בדיקת רשימות המועמדים – הם יאושרו סופית.

את ההגשות החלה מפלגת ש"ס בשעה 16:00, שהיו האחרונים להגיש ביום השני במערכת הבחירות הקודמת, אך הראשונים להגיש ביום השני בפעם הזו. השופט ציין לזכות שהם גם הראשונים להגיש רשימה של 120 ח"כים. האחרונים להגיש הפעם היו מפלגת העבודה – גשר לאחר שנתקלו בשורת טעויות ברשימתן.

10 מפלגות כבר הגישו את רשימתן ביום רביעי, בין המפלגות הראשונות נמצאו "זהות" של משה פייגלין ומפלגתו של אביגדור ליברמן "ישראל ביתנו", בנוסף לכאלו שלא יעברו את אחוז החסימה: 'דעם', 'מנהיגות חברתית', 'עוצמה כלכלית', 'זכויותינו בקולנו', 'הבלתי משוחדים', 'הפיראטים', 'מתקדמת' ומפלגת גה"ת.

ביום חמישי כבר הגיעו המפלגות הגדולות והמנוסות, הימין המאוחד, יהדות התורה, עוצמה יהודית, כחול לבן, הליכוד, העבודה גשר, הרשימה המשותפת, המחנה הדמוקרטי ועוד כמה קטנות שאין סיכוי רב כי יצליחו להיכנס לכנסת: נעם, צדק, קמ"ה, כבוד האדם, מפלגת הדמוקראטורה, כבוד ושיוויו, כל ישראלים אחים לשוויון חברתי, סדר חדש – לשינוי שיטת הבחירות, האחדות העממית, צמת – התיישבות וחקלאות, איחוד בני הברית, צפון והימין החילוני של רון קובי.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בחירות
בוחר אנונימי | 02-08-2019 15:19
חחחחח כל הקטע הזה שכונה אחת גדולה אז אל תשכחו להצביע בשכונה למפלגה שעושה הכי הרבה על האש
2
כולם רוצים להיות בכנסת בגלל השכר והתנאים
מה זה, פסטיבל? | 03-08-2019 19:47
גם סמורטיץ' וגם בן גביר רוצים שכר יפה ופנסיה נדיבה. אם ביטן, רגב, אמסלם, אורן חזן, גילה גמליאל ועוד בינוניים יכולים...אז למה הם לא?
בן גביר
דוד | 03-08-2019 21:19
בן גביר עושה יותר כסף בתור עורך דין