בג"צ דחה את עתירת קלנר: הליכוד וכולנו יתמזגו - סרוגים

בג"צ דחה את עתירת קלנר: הליכוד וכולנו יתמזגו

בג"צ דחה את עתירתו של ח"כ אריאל קלנר מהליכוד למנוע את מיזוג "כולנו" בתוך סיעת "הליכוד, נשיאת העליון שעמדה בראש ההרכב טענה כי: "החלטה כזו נטועה בתוך השדה הפוליטי"

בג"צ דחה את עתירת קלנר: הליכוד וכולנו יתמזגו
  Photo by Marc Israel Sellem/POOL

בית המשפט העליון בשבתו כבג"צ דחה את ערעורו של חבר הכנסת אריאל קלנר (הליכוד) נגד איחוד רשימת "כולנו" של משה כחלון לתוך הליכוד. בהרכב של שלושה שופטים בראשות הנשיאה אסתר חיות.

"החלטה כזו נטועה בתוך השדה הפוליטי", נימקה חיות את החלטתה, והפרידה בין מהלך של ח"כ או שניים שעורקים ממפלגה לעומת "סיעה שלמה המחליטה לחדול ולהתקיים והתמזג לקראת מערכת הבחירות הבאה אל תוך סיעה אחרת" חיות הוסיפה שבשל הדיון העקרוני היא לא השיתה את הוצאות המשפט על המערער.

כאמור חבר הכנסת מהליכוד אריאל קלנר, ערער לבג"ץ נגד איחוד מפלגת הליכוד עם 'כולנו' של כחלון והשריונים שהובטחו לחברי הכנסת ברשימה. קלנר, בלי ח"כ מיכל שיר שהייתה עמו במאבק עד כה, עתר נגד מפלגת הליכוד, רה"מ נתניהו, בית הדין של הליכוד, מרכז הליכוד, מזכירות הליכוד, יו"ר מרכז הליכוד בשר חיים כץ, ונגד מפלגת כולנו וחברי הרשימה.

בראיון סרוגים, על המהלך יחד עם ח"כ מיכל שיר למנוע את השריונים של מפלגת כולנו וכחלון בתוך הליכוד, אמר: "אנחנו לא יוצאים נגד ראש הממשלה, תומכים בו, הוא המנהיג הטוב ביותר שיש כרגע במדינת ישראל. אנחנו מייצגים את חברי הליכוד ומי שנבחר על ידי חברי ומרכז הליכוד ונאמן לערכי הליכוד. אם נכניס אנשים מבחוץ לא בטוח שהם ייצגו את ערכי הליכוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נקווה שקלנר הדביל למד לקח
מעולה | 28-07-2019 13:57
חבל שוויתרו לו על תשלום ההוצאות. לפחות לא נצטרך לסבול יותר את הטמבל אחרי הבחירות.