מפלגת זהות; אין פריימריז, פייגלין מועמד יחיד - סרוגים

מפלגת זהות; אין פריימריז, פייגלין מועמד יחיד

הפריימריז שתוכננו להיום (ראשון) בוטלו לאחר שאחד המועמדים פרש מהמירוץ ומשה פייגלין נשאר מועמד יחיד. האחרון ימשיך לעמוד בראשות התנועה וירכיב כרצונו את הרשימה לכנסת ה- 22

מפלגת זהות; אין פריימריז, פייגלין מועמד יחיד
  (קרדיט: סטודיו קופיצ'ינסקי ויאדו)

הפריימריז שתוכננו להיום (ראשון) בוטלו לאחר שאחד המועמדים פרש מהמירוץ ומשה פייגלין נשאר מועמד יחיד. האחרון ימשיך לעמוד בראשות התנועה וירכיב כרצונו את הרשימה לכנסת ה- 22.

בתחילה הגישו לתפקיד יושב ראש התנועה מועמדות שני מועמדים, אך ביום חמישי שי מלכה, מנכ"ל המפלגה פרש לפיכך, "לא ייתקיימו הפריימריס לראשות התנועה היום", נמסר בהודעת המפלגה. "אנו מאחלים לו ברכת הצלחה בתפקידו", ציינו עוד.

ביום רביעי הודיע יו"ר המפלגה כי ביום ראשון היו אמורים להיערך הפריימריז לתפקיד יו"ר המפלגה, פייגלין ביקש את אמונו מחדש בכדי לקבוע את הרשימה, לאחר שמתמודדים מטעם המפלגה התנגדו לשיריון של מלכה ברשימת זהות לכנסת. המתנגדים העיקריים היו ד"ר רפאל מינס, עו"ד ליבי מולד ואחרים. גם המהלך האחרון של פייגלין הוביל לכעס בתוך המפלגה והמלחמות הפנימיות נמשכות.

ביום חמישי הודיע מלכה במחשבון הפייסבוק שלו כי הוא פורש מהרשימה "נאמרו עליי דברים נוראיים, משפילים המבקשים לערער את אמינותי. לפקפק ביושרה שלי והכל בכדי לגרום למשה לעשות כרצונם ולבטל את השריון שלי למקום השלישי ברשימת זהות לכנסת".

מסע הכפשות, שקרים והרעלת בורות המים

מלכה שמלווה את פייגלין שנים מספר, תקף את יריביו בחריפות וכתב, "לצערי הרב, בשבוע האחרון לא עסקתי בניהול המפלגה ולא בניהול הקמפיין, אלא רק במשבר הפנימי הזה שפקד את הבית הרעיוני והפוליטי שלי – את זהות. הזדעזעתי לגלות עד כמה תפיסת חלק מהאנשים אותי, רחוקה אלפי שנות אור מתפיסתי את עצמי ומהאמת.

עברתי מסע הכפשות, שקרים והרעלת בורות המים שהיו האוצרות של המפלגה. פרצה אש המחלוקת במחנה. אני כואב את הבגידה של הקרובים ביותר, כואב את השקרים וכואב את הנכונות של חלק מאנשי המחנה לשרוף את הכל, ובכל מחיר, בשם ה"אמת", "המוסר" "והצדק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אל תתמודדו
תעשה טובה | 21-07-2019 8:31
בזבוז קולות
2
הברנש פייגלין מחזיק ידים ככומר נוצרי
אנטי אהוד ברק | 21-07-2019 8:35
הוא מסוכן לעם ישראל
3
כל הכבוד! בהצלחה למפלגת הימין הליברלי!
יאיר | 21-07-2019 9:24
העם איתכם, הפעם נצביע כולנו זהות ולא נברח לביבי.
4
פייגלין מתגלה (שוב) כאנטי דמוקרט
אהרון | 21-07-2019 11:30
בדיוק כפי שהתגלה כשעזב באופן חד צדדי את מנהיגות יהודית ...למרות שטען תמיד שהוא חלק מקבוצה ויקבל כל החלטה של הקבוצה ( כשבפועל לא שאל אף אחד ולא הקשיב לאף אחד כאשר הקים את זהות ).
5
שקר! פייגלין לא ירכיב "כרצונו"...
מצדרביעי | 21-07-2019 12:28
אלא הרשימה תשאר כמו שהייתה, ופייגלין ישתמש בסמכות המוקנה לו לשריין חברים במספר 2 ו-6. (כפי שעשה גם בסיבוב שעבר)
6
תתאחד כבר עם שקד ובנט
מספיק | 24-07-2019 6:37
חלאס