הליכוד מגיב לברק: "גם השקר הזה לא ימלט אותו" - סרוגים

הליכוד מגיב לברק: "גם השקר הזה לא ימלט אותו"

אהוד ברק פתח במתקפה על ראש הממשלה ומקרוביו. בליכוד הגיבו בחריפות נגד סירובו לענות על הקשר שלו עם עבריין המין המורשע ג'פרי אפשטיין: "לא ימלט אותו מלהשיב לאזרחי ישראל"

הליכוד מגיב לברק: "גם השקר הזה לא ימלט אותו"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

אהוד ברק פתח הערב (רביעי) במתקפה על ראש הממשלה נתניהו. בליכוד הגיבו בחריפות על סירובו לענות מה הקשר שלו עם עבריין המין המורשע ג'פרי אפשטיין.

בכנס ישראל דמוקרטית בראשותו הגיב ברקה לכתבה מאמש, בה הופיעו תמונות שלו בכניסה לביתו של המיליארדר המקורב ג'פרי אפשטיין שהורשע בעבירת מין וניצול וסחר בקטינות.

מהליכוד אמרו כי "גם השקר הזה של אהוד ברק לא ימלט אותו מלהשיב לאזרחי ישראל על השאלה: מה עשה בביתו של שותפו וחברו הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין", והוסיפו גם על קרן וקסנר שברק עשה לטענתו מחקר בשבילה וקיבל מיליארדים: "על מה ולמה קיבל מהקרן שלו 2.3 מיליון דולר על מחקר שלא היה ולא נברא".

ברק אמר בהודעתו כי הוא "קורא את הדברים המיוחסים לי וחשוב לי להבהיר כאן ועכשיו, באופן שאינו משתמע לשתי פנים – הדברים הם שקר וכזב" הוסיף. "נעשה בישראל ב-24 השעות האחרונות מעשה נבלה, עלילת דם מתועבת וחסרת כל בסיס". עוד הבהיר: "חשבתי שלאפשטיין הייתה מעידה חד פעמית. כשהסתבר אחרת, אני מסיק מסקנות ומנתק כל קשר איתו".

ברק גם תוקף בנאום ה״חרפה״ את נתניהו ויוצר נגד מקרוביו נתן אשל, יאיר נתניהו ויעקב ליצמן: "העובדה שתחת נתניהו, עברין מין שהורחק לצמיתות מהשרות הציבורי, ממשיך להיות מקורבו הקרוב ביותר ומרכיב הממשלות שלו – חרפה היא"

הוסיף ותקף כי "העובדה שכל מי שהתלונן נגד העבריין הזה, נזרק ממשרד רה"מ -חרפה היא. העובדה שתחת נתניהו, זנאי ומסית כבנו, זוכה להגנה ציבורית, לחיי פרזיט ולאבטחת שב"כ צמודה -חרפה היא. העובדה שתחת נתניהו שר בכיר שנאשם בחיפוי סדרתי על פדופילים, הוא מהכי מקורבים – חרפה היא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
הקוזק הנגזל ברק
אזרח | 17-07-2019 21:15
מי נסע לאי מי נכנס לדירה מי שותף של אפשטיין מי קיבל 10 מליון מי לא עונה ולא מספק הסבר מתקבל על הדעת מי מסית נגד ביבי כבר שנתיים מי מפעיל לחץ על מנדלביד כדי שיעמיד את ביבי לדין ועוד בא בטענות
צריך לכלוא את ברק מסוכן לנשים
אנטי אהוד ברק | 18-07-2019 10:12
חולה ותאב לממון
2
רק אותי שה מצחיק?
אלעד | 17-07-2019 21:29
שמשהו מהליכוד קורא למשהו אחר שקרן? מושחתים, לא תקבלו את קולי. רק עוצמה יהודית!
3
ברק תוקף זניי זה לשון הרע אך היית רב אלוף ?
אלי | 17-07-2019 22:06
איך היית ראש ממשלה לקרוא ליאיר זניי אתה עלול לקבל תביעה לא נרמלי ירדת מהפסים יורה לכול הכיוונים. בושה. על הילדים שלך גם שמרו.
4
ואם יתברר בסוף שזה שקר של משפחת נתנייהו ??
יפה | 17-07-2019 22:39
גם תבחרו בו??
5
ברור שזה פייק ניוז של משפחת המלוכה
רחל הליכודניקית לשעב | 17-07-2019 22:41
שוב שקר שלהם לכאורה
6
ברק צודק. משפחה רקובה. הילד יאיר הוא המראה
כל מילה בסלע | 18-07-2019 7:32
המדויקת למה שקורה בבית בבלפור. עצוב משפחה וראש ממשלה רקובים
7
ראש ממשלה כושל לגמרי
אל | 18-07-2019 9:34
אדוני ראש הממשלה כבר המון שנים אתה עומד בראש. ואני מתהתומכים שלך. הגיע הזמן שתלך הביתה לצמיתות. זה מה שמרגישים המון ימנים לא שךום ולא כלכלה. כולך דיבורים. ואתה יודע את זה שהעם קונה את כל ה השקרים שלך. אהחנו דבקים בשם יתברך ולא בך חלילה והרבי אמר לך לפני המון שנים שאתה תהיה ראש ממשלה אחרון שלעם ישראל. וכנראה גם התכוון שאתה תראה איך המשיח בא אלינו לעשות פה סדר.
8
שהליכוד יבוא להגיב איך זה שביבי הפך לידידו של
ששדד | 18-07-2019 20:59
חשוד לעבריין בבית הלבן שהתעסק לא פחות בהרבה נשים בעברו.