כדי לצפות בסרטון זה, אנא הפעל JavaScript , ושקול לשדרג לדפדפן שתומך ב HTML5 video .
כתב חדשות 12, יאיר שרקי, חשף הערב (שלישי) כי למרות שנשיא בית הדין שדן בפרשת הרב טל, הרב אשר וייס, הבטיח למתלוננת שבית הדין פועל בצורה עצמאית והוא אינו מתערב בהחלטה, בהקלטה שמתפרסמת הערב נשמע הרב וייס בשיחה אחרת כשהוא מודה שיש לו השפעה על ההחלטה וכי אין סיכוי שבית הדין יפסוק בניגוד לדעתו.
בכתבה שפורסמה בחדשות 12, נשמע הרב וייס כשהוא משוחח עם המתלוננת כשהיא ממררת בבכי שיפסיק לשבח את הרב טל בזמן שהוא משמש כאב בית הדין בפרשה. הרב וייס בתגובה משיב לה כי הוא לא עושה זאת למען הרב טל עצמו אלא למען הישיבה. עוד הוא אומר לה כי החלטת בית הדין אינה קשורה אליו וכי בית הדין מתנהל בצורה עצמאית.
אלא שבהקלטה אחרת נשמע הרב וייס אומר בצורה שאינה משתמעת לשני פנים כי יש לו השפעה על החלטת בית הדין וכי הדיינים לא יפסקו בניגוד לדעתו שכן הוא זה שמינה אותם.
מה דעתך בנושא?
211 תגובות
45 דיונים
י
קראו את המחקר של יהודה יפרח. אדם כשר לכל הדעות. אל תאמינו ל99% ממה שהוא כתב. תחששו רק לאחוז אחד. ותראו שזה מספיק כדי להוריד את הרב טל להרבה שנים למחתרת
00:28 08.10.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
י
תעשו חיפוש של הכתבות הישנות יותר .. כבר מלכתחילה טענו שלא כשר שהרב וייס ידון בדין הרב טל, כי הוא נגוע בדבר. ובכל זאת הוא דן, והתוצאה כמובן לא הפתיעה...
תעשו חיפוש של הכתבות הישנות יותר .. כבר מלכתחילה טענו שלא כשר שהרב וייס ידון בדין הרב טל, כי הוא נגוע בדבר. ובכל זאת הוא דן, והתוצאה כמובן לא הפתיעה אף אחד. הרב אליהו צדיק אמיתי. כבר הוכח כמה וכמה פעמים מה כוונותיו, אם אצל שיינברג ואם בעניינים אחרים. בעניין הרב טל, מספיק לקרוא את הכתבה של יהודה יפרח על הפרשה, ולהאמין רק לאחוז אחד ממנה, כדי להבין מי זה הרב טל
המשך 00:21 08.10.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
רז
נמאס מיאיר שרקי פלגן ותו לו
20:10 16.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יונתן. מ
הוא לא מסביר את עצמו, זה נורא קשה
20:29 11.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
פעם אחת מספיקה
השתיקה יפה לחכמים. לא צריך עוד פרטים שהצנעה יפה להם. מי שרוצה להאמין יאמין וישא בתוצאות. שתיקה כהודיה.
22:18 11.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בועז
תשאלו את הרב אליהו ותקבלו תשובה ברורה: הרב טל רשע
16:32 14.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יונתן. מ
לא גאלתם את המגזר בטענות האלה
20:26 11.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
הרב
בלי ספק, לאור מה שאמר הרב וייס, בלי קשר לתוצאת הפסיקה, אסור לבית דין כזה לדון. נקודה. ניגוד עניינים חמור! הרב מודה בפה מלא שלא יתכן שיפסקו בניגוד לדעתו... הממממ...
בלי ספק, לאור מה שאמר הרב וייס, בלי קשר לתוצאת הפסיקה, אסור לבית דין כזה לדון. נקודה. ניגוד עניינים חמור! הרב מודה בפה מלא שלא יתכן שיפסקו בניגוד לדעתו... הממממ מה דעתו?? חשבתי שאסור להשפיע על הדיינים לא? אך הם יודעים מה דעתו כשהוא אומר מראש שלא יפסקו בניגוד לדעתו? מצטער, יש חובה למחות! בית הדין הזה לא היה עצמאי והיה מושפע ותלוי בדעתו החיובית של הרב וייס וזה אסור מהתורה! בלי קשר, יתכן שאין ראיות והרב טל באמת לא כשל מעבר למה שהודה... בכלל אני מאוד מעריך את הרב טל על כל מה שעשה במוסדטת וכו אבל זה לא קשור, שאסור שיהיה בית דין כזה.
המשך 18:32 11.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יהודי
חבל שכך אתה מבין דברים, דבריך הם יותר מאלף עדים שאין לך יראת שמים, ואסביר : נניח למשל, שאתה ממלא כוס אקונומיקה וניגש לאישתך ואומר לה לשתות, היא מבינה שאתה מגיש...
חבל שכך אתה מבין דברים, דבריך הם יותר מאלף עדים שאין לך יראת שמים, ואסביר : נניח למשל, שאתה ממלא כוס אקונומיקה וניגש לאישתך ואומר לה לשתות, היא מבינה שאתה מגיש לה רעל והיא מסרבת, אתה מפעיל עליה את מלא עוצמת השכנוע, והיא בשלה לא תזיז אותה מילימטר, הדבר היחיד שהיא מוכנה לעשות זה לשפוך את תכולת הכוס על פרצופך. ואני חושב שאתה מבין למה גם אתה היית מסרב !!! ובכן זהו משל הנמשל, ראשית נקדים ונאמר, סוטה הנאמרה בתורה זו אישה ששהתה, פרק זמן של 7 דקות עם מישהו שאינו בעלה, שזהו פרק הזמן המעורר את חשד הבעל, אחרי שהתרה בה, כעת לענייננו מדוע לא צריך לרחם עליה ! ראשית: היא נתרצה לדבריו של המעורטל כאשר החל בשיחותיו איתה ובהמשך גם בקשתו ממנה להתגרש. שנית: אישה נשואה שמקבלת פניה אישית מאדם שאינו בעלה עם חתירה לקשר אינטימי מחוייבת להודיע לבעלה, הנואפת הנ"ל לא עשתה זאת מטעמים ידועים, היה לה ענין להמשיך ולפתח את הקשר הזה. שלישית: לאחר שהיא מסתירה מבעלה קשר אסור שכזה היא משוכנת שהמעורטל ישא אותה לאישה ומסכימה לגשת ולהתגרש רביעית: לולא שגילו את הקשר הניבזי הזה הנואפת לא היתה מגלה לאיש, היא התקוממה רק לאחר התרמית שבהבטחתו שאשתו תמות והוא יקח אותה, רק רז לאחר פרק זמן שאף אחד לא שמע היא החליטה לגשת לרב שמואל אליהו, על מה היא ניגשה אליו ? הרי הכל לרעתה בסיפור הזה, כלומר מעשיה בזויים ומקולקלים יותר ממעשיו של המעורטל, למרות שגם בו תלוי האשם, שהרי הוא שידל, אולם אם אין משודלת שמסכימה ומצטלמת אולי ועושה עוד כל מיני דברים השמורים רק לאישה ובעלה ולא למואפים בגרוש, כמעשה האקונומיקה אם זכור לך. ולשיטתך אם אתה כהן שצריך להשקות סוטה היית מסרב לעשות זאת עקב רחמיך המעושים כלפי הסוטה הנואפת, ואת בעלה היית מגלגל מכל המדרגות. ותמיד הייתי מעוניין שתדמיין, שזו אישתך שמסתובבת עם רבך בעתודה לזכותו בבעילתו, כמה תשמח נכון, וטל תשכח לא לקחת אותה לבית המקדש, אתה עלול להפסיד נואפת מדופלמת לכאורה. כי אתה הרי רחמן !!!
המשך 15:54 11.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
&&
עצם הדוגמא החולנית שלך על כוס אקונומיקה מראה על אכזריות. שנית הנאשמת לא מעניינת כי היא לא שולטת על פרמידת עסקים בשם מוסדות תורה וחברות ומשפחות שלמות אז אין שום תועלת להתעסק בעניינים שלה. הוא צריך לקחת אחריות על חטאיו ולזוז מהר ורחוק. טרנדי הכת שמצדיקים אותו נותנים כח לרשע להשתולל
16:13 11.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
לדניאל אדר
לא הצלחתי לקרוא את הכל. אבל לפי דבריך עולה: 1. עצם זה שבשיטת ההתבוננות מעלים קבצים ושולחים במייל קבצים המפרטים נבכי נפש הכי אישיים הכי קשים הכי חשופים ועוד מראה ששיאת...
לא הצלחתי לקרוא את הכל. אבל לפי דבריך עולה: 1. עצם זה שבשיטת ההתבוננות מעלים קבצים ושולחים במייל קבצים המפרטים נבכי נפש הכי אישיים הכי קשים הכי חשופים ועוד מראה ששיאת ההתבוננות חולה אם לא נוטה לנצרות 2. בזה שאתה מנפנף בזה שמי שעושה יכול לקנות מקום בבית הכנסת הספרדי או הרפורמים מראה על התנשאות וגם על ניצול כוחני של שליטה על שטחים טרנדים. כל יוצאי הקהילה יכולים להקים לבד מניין חדש בבית הכנסת חדש עם מלמדים חדשים. אתם לא מפחדים 3. לא מכיר אותך ולא הבנתי את הפילוסופיה שכתבת נשמע שאתה במצוקה ובטוח בעצימות עיניים ואוזניים שלך. מקווה בשבילך שתצא מזה בריא אתה ומשפחתך
המשך 12:40 11.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
דניאל אדר ס"ט
בפרח רשעים כמו עשב ויציצו כל פעלי און להשמדם עדי עד יש נקודה חשובה שבכל קבלת שבת, כאשר אני אומר את הפסוק הנ"ל שעולה במוחי. אולי כדאי קודם לראות את הפסוקים בהקשרם:...
בפרח רשעים כמו עשב ויציצו כל פעלי און להשמדם עדי עד יש נקודה חשובה שבכל קבלת שבת, כאשר אני אומר את הפסוק הנ"ל שעולה במוחי. אולי כדאי קודם לראות את הפסוקים בהקשרם: )א( "מזמור שיר ליום השבת: )ב( טוב להדות לה' ולזמר לשמך עליון: )ג( להגיד בבקר חסדך ואמונתך בלילות: )ד( עלי עשור ועלי נבל עלי הגיון בכנור: )ה( כי שמחתני ה' בפעלך במעשי ידיך ארנן: )ו( מה גדלו מעשיך ה' מאד עמקו מחשבתיך: )ז( איש בער לא ידע וכסיל לא יבין את זאת: )ח( בפרח רשעים כמו עשב ויציצו כל פעלי און להשמדם עדי עד": בפסוקים הראשונים מתאר דוד המלך ע"ה, כמה ה' הוא טוב וכמה צריך להודות לו בכל זמן, ובכל מיני זמר וכמה שמחה יש במעשי ה'. היה אפשר לחשוב שדוד המלך בא לתאר את יציאת מצרים, קריעת ים סוף או את כיבוש יריחו. אולם לא זה ולא זה, דוד המלך מתאר מציאות מאוד מסויימת: "בפרח רשעים כמו עשב ויציצו כל פעלי און להשמדם עדי עד" פועלי האוון פורחים ומציצים. אך לא רק זה, דוד המלך מדמה אותם לעשבים. כל מי שיש לו גינה יודע שהצרה הגדולה ביותר לגינה היא העשבייה. העשבים עולים וצצים מכל מיני חורים בקירות ובערוגות. גינה שלא טפלו בה ועלתה כולה עשבים יכולה להיות במבט חיצוני מראה מאיים, איך אפשר להתגבר על כל העשבים הללו. הרי הם כל כך רבים, ומכסים את הכל, ואין שום מנוס מהם. אולם זוהי לא רק הסתכלות 'חיצונית' אלא גם ילדותית. כל מי שיש לו מעט שכל בקדקדו יודע שעשבייה גדולה ככל שתהיה, תטופל על ידי מכסחת דשא בצורה טובה ביותר לא יותר מעשר דקות עד רבע שעה. דוד המלך מלמדנו שפועלי האוון הם כמו עשבים. הם מציצים ופורחים כעשבים בכל מקום, במבט ילדותי וחיצוני זה מאיים. פתאום שומעים על עוד משפחה שמאמינה למתנגדים. הכתב של מעריב שתקף את יהודה יפרח וגלה על שקריו, פתאום נראה שיש לו גם עקרונות נוספים שמנחים אותו ומפרסם את המכתב של אחד "החברים" 1. כאשר הוא יודע שאותם "חברים" נתפסו בשקרים פעם אחר פעם. פתאום שומעים על עוד משפחה שקוראת את ההתבוננות של הרב. כביכול הם מציצים מכל מקום, הם רבים עלינו, הם יבלעונו חיים ח"ו! אולם, זה דוד המלך מלמדנו, שכל המציאות שלהם היא מציאות של עשבים. לא נעימה, מטרידה, אך אפשר לסיים איתה בעשר דקות של מכסחת דשא. הם בסך הכל עשבים, אם תרצו – עשבים שוטים. ויותר מזה. בהמשך המזמור דוד המלך מסתכל גם דרך העיניים ה'חיצוניות' שלנו ואומר: ")יב( ותבט עיני בשורי בקמים עלי מרעים תשמענה אזני: )יג( צדיק כתמר יפרח כארז בלבנון ישגה": כשקמים עלינו המרעים, עלינו לחזק את עצמנו באמירה שרק אזנינו שומעות, אמירה שאחרים לא שומעים, אלא רק לאוזניים שלנו יש לנו את היכולת לשמוע את הדברים. שכן האחרים נגדנו. רבנים )כביכול(, חברים )לשעבר(, אנשים מהיישוב וכו' וכו' לאף אחד מהם את הכלים לשמוע את הפסוק הבא 'צדיק כתמר יפרח כארז בלבנון ישגה', זה רק האוזניים שומעות, מהפה לאוזן. אולם בסופו של דבר: ")יד( שתולים בבית ה' בחצרות אלהינו יפריחו: )טו( עוד ינובון בשיבה דשנים ורעננים יהיו": זה הסוף! איננו יודעים מתי יגיע 'הסוף' הזה, עוד חצי שנה, עוד שנתיים, עוד חמישים שנה. אבל זה לא משנה, זהו הסוף של הסיפור, לשם הכל מתקדם. 1 אגב, זה מראה שגם מי שרוצה ככל יכולתו להיות בתוך המערכת החילונית ולשמור על טהרתו, והיא לא תצלח. שכן הוא לא בדק את העובדות אלא ישר פרסם, וגם אם לא לזאת היתה כוונתו, הוא הצטרף לזרם העכור של מכפישי שם הרב והישיבה. מעניין אם הוא היה שואל את חמיו הדיין, האם היה מסכים לו לעשות כדבר הזה וההי"ב. וכאן באה שאלת מיליון הדולר. "איך אתה יודע שלשם הכל מתקדם?" או אם נשתמש בלשון הדיינים '"מי תקע לידך" שאכן אותם המתנגדים אינם צודקים' וכו' וכו'. בנושא זה יש שני אפיקים, יש האפיק של בירור העובדות שעל זה אמונים ת"ח יראי ה' באמת, שבאמת כוונתם לשם שמים, כמו הרב שמעון שהם אור הרניק ועוד. כל מי שגר ביד בנימין מכיר אותם. אולם יש גם אפיק שני חשוב לא פחות. חז"ל מלמדים אותנו שמלכותא דארעא כעין מלכותא דרקיעא, וכמו שבארץ יש סדרי דין כך בשמים יש סדרי דין. וכן הפוך, כמו שבשמים יש חשיבות לסדרי הדין כך גם בארץ. בשביל להבין את זה צריך להבין איך פועלים אותם המתנגדים )נראה לי שהדברים ידועים, אולם חשוב שהם יהיו כתובים בפירוש( שהיתה לי עם אותם המתנגדים תמיד הם היטו את השיחה משאלת )sms בכל שיחה )בעיקר ב "הראיות והעובדות" לשאלת "הכח המדמה". הם אומרים כך "אתה לא יודע בכלל מה יש לנו... מה שהיה עד עכשיו היה רק ההתחלה" "אתה לא יודע כמה עבריין הוא הרב, אנחנו יודעים הרבה יותר". וכששואלים אותם מה הם יודעים ולמה הם לא הראו זאת לדיינים וכד' הם אומרים "לך עמי בא בחדריך ונראה לך בארבע עיניים". או עם שיחה שהיתה לי לפני כמה ימים עם אחד מגדולי המתנגדים לרב )אגב הוא טוען שהוא כבר לא מתנגד(, שאלתיו האם הוא ביקש מחילה מהרב. במקום לענות 'כן/לא/שחור/לבן' אמר לי "אתה מקבל עלי לשון הרע, אני מקפיד עליך אין לך מחילה". ובכל "התכתובת הענפה" שהיתה לי עם אותו מתנגד ראשי, לא ענה כלל על השאלה ששאלתי אותו, למרות שהוא טוען בתוקף שהוא בכלל לא היה מהם, ואף הוא ארגן מכתב תמיכה לרב. זאת אומרת שהם מסיטים את הדיון מעולם העובדות והראיות, לעולם הרגשות. כביכול נפגעתי מהרב ולכן מותר לומר שקרים ולשון הרע ולעוררו להחזיק במחלוקת. אגב, דרך העבודה הזו היא בדיוק דרכו של היצר הרע. כשאדם רואה ל"ע מראות אסורות היצר הרע "חוגג" לו בראש וכביכול מדמיין לו את ההנאה כביכול. כשבפועל יש כאן 'חמת מלא דם וצואה'. זו היא דרכם, כסל למו, הם מנפחים מנפחים, וכאשר השומעם כבר מאמין, לא לדברים שנאמרו 2, אלא לניפוח שהם ניפחו, אזי הוא כמעט כבר ברשת שלהם וכמעט אין לו בחירה. מה הפתרון? יש כאן שתי תשובות, ראשית לא לדבר איתם. לא ליצור שיח ושיג איתם בנושא זה. סורו נא מעל אהליהם. מיד כשהם מתחילים לדבר לומר להם 'יש פסק של בית דין, אם יש לך מה לומר אתה מוזמן לפנות אליהם'. ומה יעשה מי שכבר דיבר עמם? זו התשובה השניה, יישב את דעתו, ירגע מכל הניפוח שהם ניפחו ויפנה לקבלת תשובות אצל הרב שמעון שהם וכו'. עוד נקודה שיש לשים לב אליה, כיוון שהם עובדים חזק על הכח המדמה )ממש כמו היצר הרע( האדם צריך להשקיט את כל רעשי הרקע שהם גורמים ולהתמקד בעבודה הסיזיפית קצת של העובדות. ולראות איך הוא עומד מול ה'. הרי אנחנו לא עובדים את מורנו הגאון הרב טל שליט"א ולא את המפורסם לגאון הרב שמואל אליהו שליט"א, ולא את התקשורת, ובודאי לא את יאיר שרקי... אנחנו עובדים את ה', ומה שמשנה כאן בכל הסיפור האם העמידה שלנו מול ה', האם היא מדוייקת או לא. בשביל זה אנו צריכים להתמקד בעובדות, אפילו אם יהיו יבשות כמו הנגב. 2 שלעולם יהיו פחות חמורים מהניפוח. ממש כמו היצר הרע של התאווה שהעברה בפועל תמיד תהיה פחות מהדמיון, הרהורי עבירה קשים מעבירה. מה אנחנו יודעים בעובדות? א. אנו עוסקים בתלמיד חכם גדול המוחזק ככשר וצדיק. ב. מאידך יש כאן שמועות, תמונות לא צנועות ח"ו, קשר עם נשים וכו' ג. רוב ככל אותן השמועות התבררו כשקר גמור. גם בנושא העיקרי "גברת מ'" הרוב התגלה כשקר )"שמועות חסרות כל בסיס" כלשון הדיינים(. זאת אומרת שמכל מה שהם טענו בצורה מוחלטת 3 וודאית, הכל התברר כשקר גמור. ועל כן יש לנו כאן דבר שנקרא בשפה ההלכתית 'ריעותא', במעשיהם של כל המתנגדים הללו נפלה ריעותא בהתפשם בשקר פעם אחר פעם. דהיינו אין שום סיבה להאמין להם. הם אמינים בערך כמו בנימין נתניהו וחאן אל אחמר. וגם הניפוחים שהם עושים הם גם חלק מ"מופע השקר" שהם כל כך התמחו בו בזמן האחרון. חבל על הכשרונות המבוזבזים, הם בודאי יכלו להיות חלק בבית הספר למשחק, חבל. ד. הדיינים בראותם את כל הראיות, פסקו שהרב יכול להמשיך בעבודת הקודש ולהמשיך לעסוק בהרבצת תורה ויראת שמים. זהו. זה הפסק. בלי פרשנויות. כל ניסיון להמשיך להזיז את הרב הם ניסיונות המנוגדים לחלוטין לפסק בית הדין. זה אומר דבר ראשון שלא משנה מה היה לפי דבריהם או לא היה, הדיינים פסקו שהרב יכול להמשיך 4. ולא רק זה אלא להמשיך בהרבצת תורה ויראת שמים. דהיינו אין בעיה לא בתורה של הרב ולא ביראת השמים של הרב. זה פסק בית הדין. הייתי יכול להאריך בראיות רבות מתכתובות שהיו לי עם המתנגדים, איך בכל שלב של השיחה, הם משפרים עמדות ומשקרים ממש תוך כדי דיבור. אבל קצר המצע מהשתרע. אך כמה דוגמאות אביא. לדוגמא אחד המתנגדים אמר לי שאני מדבר בעד הרב כי אני 'אחד שלא ראה מעולם יומן התבוננות של הרב'. אממממ מעניין, שאלתי אותו 'איך אתה ראית? האם הרב הסכים לך לעיין בהתבוננויות שלו ככה חפשי?' וענה לי 'אני אמרתי שראיתי התבוננות של הרב? להד"ם' עכת"ד. ונומיתי לו, 'אם ראית אז אתה לא בסדר כי ראית. ואם לא ראית כפי שטענת באחרונה, איך אתה מאמין לאותם שכביכול ראו וכביכול שמו עיניהם בדברים אישיים של הרב'. גם גנבו וגם כיחשו וגם שמו בכליהם. שקר בתוך כדי דיבור )יותר נכון תוך כדי כתיבה(. עוד דוגמא, ידוע שאותו אחד שפוטר כביכול, עשה זאת בהסכמה וברוח טובה, וזה ידוע לכל, והוא באמת הבין שאין מקומו בישיבה. וכבר בא רעהו הכתב של מעריב שהוזכר לעיל, וחקרו בזה. דהיינו לא 'פיטרו' אותו. מה אותו אחד "שפוטר" כתב לי באותו יום, בלי להתבלבל כמובן, 'למה מי שפיטר אותי לא חיכה לבית הדין, אולי בית הדין ימליץ לרב טל לפרוש ואני אוכל להשאר 5 .' 3 יעקב כהן כתב לי בהודעה לפני שיצא פסק בית הדין שבודאי יש לרב תמונות לא צנועות. מה עשיתי? התעלמתי מכח המדמה שהוא ניסה להפעיל עלי )לא שאלתי "מה באמת?!!! לרב יש תמונות לא צנועות??!! אוי ויי זמיר!! אולי נחזור לאיזמיר??!!"(, אלא שאלתי אותו שאלה כדיין "האם אתה ראית?" התשובה היתה כמובן "רועי שניר ראה, הרב פרג'ון ראה )!( הרב הודה שיש לו)!!(". זאת אומרת שבשביל להכפיש את הרב מספיק להם לבנות על שמועות, לא ראיית עיניים, אלא על שמיעת אוזניים איש מפי איש, מפי אדם כביכול נאמן )ושכחו משנה מפורשת שזו אינה עדות(. ואותן השמועות נתבררו כשקריות. מ"מ חשוב להדגיש שיעקב כהן אמר לי זאת כפי שכתבתי לפני שיצא פסק בית הדין, אולי לאחר פסק בית הדין שהזים את כל הטענות הללו )"לא מיניה ולא מקצתיה" זוכרים?( הוא חזר בו, ולא מנסה לשכנע אנשים שלרב יש תמונות לא צנועות ח"ו. אולי חזר בו. אולי יחמול אולי ירחם. ה' ירחם. 4 וכל הוצאת שם רע על הרב אשר וייס שהלכו והודיעו לפלילים בערוץ 2 . לא מעלה ולא מוריד. יש פסק וזהו. 5 זה לשונו מילה במילה. שימו לב זה היה כבר לפני חודש וחצי וכבר אז הם לא היו בטוחים בראיות שלהם 'אולי בית הדין ימליץ לרב טל לפרוש' מיעוט אחר מיעוט אחר מיעוט, ואחר כל זאת כמובן מי שיצטרך לעזוב זה הרב ולא הוא כמובן... והא תיובתא על כל מה שהם אומרים שיש להם ראיות וכו' וכו'. כבר בשלב הדיונים לא היה להם כלום. אולי ימליץ אולי ירחם... והדוגמאות לכך רבות מספור. ואני חושב שחשוב לגלות את נבלותם לעיני מאהביהם, בכדי שאיש לא יצילם מידי. הם פועלים על כח המדמה, והראיתי כעת בצורה ברורה כמה הם משקרים במצח נחושה. ועל כן, לא יהיה זה אלא כשאר ריעותות שברגע שהן קיימות, כבר אי אפשר לקבל את הדברים וק"ו לא לעורר מחלוקת ולשפוך דם נקי )כלשון בית הדין!( חינם. מי שרוצה להתנתק מהקהילה, מוזמן לעשות זאת בשמחה, יקנה לעצמו כיסא בבית הכנסת הספרדי או בשאר בתי הכנסת ביד בנימין )בטוח שיקבלום בשמחה, גם הרפורמים ישמחו לקבלם(, יפסיקו לשלוח ילדיהם למוסדות ופשוט ינתנקו בדעותיהם ובמלבושיהם מקהילת תורת החיים ויניחו אותנו לנפשנו. והכהנים שומעים לכם לרחק ולא לקרב. ועל כן, כיוון שהנקודה שלנו היא העמידה מול ה', יוצא ברור, שכמו שבתחילה היה כאן רב ת"ח שמוחזק לצדיק וכשר, גם כעת יש כאן רב ת"ח שמוחזק לצדיק וכשר. ולא היה שום דבר בראיותיהם שגרם ריעותא לחזקה הזו. גם במה שהרב טעה בו חזר בתשובה "וקיבל על הראש" מבית הדין 6 . בית הדין קיבל את טענות הרב ופסק לטובתו 7. אלו הם העובדות הכי יבשות העולות מפסק בית הדין. הם כמובן נותנים 'פרשנויות' לגבי טיב הקשר וכו'. אולם צריך לשים לב בסכינא חריפא, ולהבדיל בין 'עובדות' לבין 'פרשנויות'. הפרשנויות שלהם שייכות לעולם המדמה שלהם, לדמיונות שהם מדמיינים ואיך הם היו רוצים לראות את הקהילה 8 , והעובדות שייכות לעולם ההלכה שלנו. וכיוון שאנו דבקים בעובדות ובהלכה, אנו גם יכולים להמשיך ולקבל מהרב שליט"א. ובאמת איני רוצה להתעסק במה הם אומרים, שכן קשרם אינו מן המניין. אולם פטור בלא כלום אי אפשר. הם חוששים כביכול שבית הדין לא בסדר ומוטה וכו'. מצויין, אין בעיה. איננו חוששים מזה. אם באמת הם חוששים, כמו שאומרים ביידיש )בניב הדרום-מזרחי( 'תפצ'אלו 9, עלא עייני ועלא ראסי', שילכו ויקימו בית דין נוסף, ויכלו את ימיהם במעבר בין בתי הדין עד שיקבלו את רצונם. היקבע אדם אלהים כי אתם קובעים... וזו גם צריכה להיות התשובה שלנו אליהם כשהם באים לשכנע ולהתסיס נגד הרב, תשובתנו היא "דבריך מאוד מעניינים, אני בטוח שבית הדין ישמח לשמוע את זה. לך אליהם לא אליי". ואם יאמר לך: "בית הדין שקרנים ולא האמין לי 10 " וכו' צא תאמר לו: "אם לך בית הדין לא האמין אז למה שאני אאמין לך?". תשובה נוספת שאפשר לומר להם כך "בכת שלכם 'תורת החיים החדשה' יש כת שקרים, כת מספרי לשון הרע, וכת חנפים. אני לא רוצה להיות בחברה המכובדת הזאת". עוד נקודה אחת וחסל. כמו שאמרתי אסור לשעות לכח המדמה שלהם, ולאמוציות שהם מפעילים כלפינו )"הרב עבריין..." "קשר רומנטי!!!!" כמובן בטונים הולכים וגוברים. חבל שכשהם למדו בבית המדרש הם לא השתמשו בטונים גבוהים כאלה...(. אולם כמו שלנו אסור לשעות לכח המדמה שלהם, כך לענ"ד אנחנו צריכים להיות רגועים ולא להכנס לאמוציות ולהפעיל כח מדמה משלנו. להיות קרים כמו )מחילה על העדתיות המופגנת( – "אשכנזים ייקים מאירופה אשר שם 6 וזו גם תיובתא על המתנגדים. אם בית הדין מוטה למה כל כך בחריפות נכנס ברב על העניין של רוח הקודש? 7 איני 'מגמד' את טעות הרב, הרב טעה. אולם הם אשר נותנים פרשנויות מעוותות לפסק הדין ומגדילים בכך את טעותו של הרב, על מנת להמשיך במחלוקת. הרב טעה חזר בתשובה, תנו להמשיך הלאה. בטוחני שאם אקח את ההתבוננויות של חלקם אמצא שם דברים חמורים הרבה יותר. 8 ליהנות מהמוסדות בלי "הכתם" הזה שנקרא הרב טל על גבם. עפר לפיהם. להיות חלק מ"קהילה תורנית" )זה טרנד היום( אבל בלי המגבלות של הלכות, פרהסיא, צניעות, כיסוי ראש מלא, יום העצמאות... ועוד כל מיני דברים "מיותרים", ממש להיות בלי ולהרגיש עם. 9 קוראים את זה כמו 'תפדאלו' שזו הטייה של 'תפצ'אל' )=תפדאל( ברבים. 10 אגב, נקל לראות שהם 'רוקדים על שתי החתונות'. מצד אחד מטילים דופי בבית הדין ואומרים שהדיינים מוטים, ומצד שני מדקדקים בפסק כדקדוק הגמרא בכדי להוציא ממנו דברים נגד הרב. ואם לא דרך שקר היא זו איני יודע מה היא כן. הקרח הנורא", ככה. לא להכניס את רגשות הפגיעה "עשרים שנה אתם מקבלים מהרב ועכשיו מה קרה?!" ועוד כהנה שאלות.. כל זה לא לטובתנו, כיוון שברגע שהכנסנו אמוציות נכנסנו למגרש שלהם. זכותם המלאה להפסיק לקבל מהרב, להפסיק לראות בו את רבם, ויעשו להם ראש אחד ויעלו מן הארץ כי גדול יום יזרעאל. ימצאו להם משפיע חסידי מן המתנגדים )יש שם כמה(, שילמד אותם דרכים חדשות בעבודת ה'. ימצאו לעצמם פוסק הלכות )גם זה יש שם מן המוכן( שיפסוק להם האם לברך על ההלל ביום העצמאות גם בלילה או רק ביום, ובאיזה גובה להרים את דגל המדינה. ימצאו לעצמם מוסדות לחנך את ילדיהם. ועוד כהנה רבות. אך כשם שזו זכותם, כך אין להם שום זכות להמשיך וללכלך על הרב, על הקהילה, על התורה של הרב, על יראת השמים שלו, לאחר פסק הדין, זה אין להם זכות ורשות. אין להם זכות לנסות להגות את הרב מן המסילה בכדי שיוכלו להנות מה"בנפיטס" של הקהילה. הם חפצים שהרב ילך? זו עובדה? בסדר גמור. אנחנו לא חפצים שהרב ילך, זו גם עובדה. כל השאלה היא כאן על עובדות וראיות מול פרשנויות ודמיונות. הם משחקים על דמיונות ואנחנו הולכים לפי עובדות, הלכות יבשות, פסק דין ברור )ללא פרשנויות(, וזהו. ואותן עובדות והלכות יבשות ופסק הדין – זהו רצון ה'. וכיוון שכל השאלה היא בעמידה שלנו מול ה' יתעלה, וכיוון שבשאלה של העמידה מול ה' אנחנו בסדר גמור, שכן בית הדין קיבל לחלוטין את גרסת הרב, והתיר לו על פי זה להמשיך להנהיג את הקהילה. ואדרבא הם אלו שנתפסו פעם אחר פעם כשקרנים. יהיה לנו הרבה יותר קל לסגל לעצמנו את ההסתכלות של דוד המלך שהבאתי בהתחלה. הם רק עשבים, עשבים שוטים, לא דובים ולא אריות. מכסחת דשא אחת, והכל נגמר. בכבוד והערכה לקהילה הקדושה בנצרת עילית העומדת איתן ובהערצה אין קץ לגרעין תורת החיים ביד בנימין דניאל אדר ס"ט נ.ב מחילה שהעליתי בקובץ PDF פשוט אנחנו כבר יודעים על "מומחיותם" לקחת קובצי וורד לשנות דברים ולהביאם בתור ראיות... מ"מ המזל שאת הסגנון שלי קשה לחקות. לשבץ פסוקים ומאמרי חז"ל במקום המתאים, לא כל אחד זוכה... גם לא מי שסיים את הש"ס חמישים פעם ואת הרמב"ם כמספר זה. וד"ל.
המשך 10:48 11.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אהרון
איזו מכסחת דשא אתה רוצה? ה' רוצה אמת ולכן אתה מדומיין. הסגרתם את עצמכן מזמן ואין לכם איך לצאת מזה
12:43 11.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יהודי
גונב כיבשת הרש יש דין ממעלה ובערת הרע מקירבך!! על מה מהללים את הרע זה ניראה ממש כמו הילולה לעגל הזהב,מזעזע מחריד איפה יראת ה' וחוקותיו ומצוותיו איפה ,זה ממש חילול ה'
08:50 11.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר