הרב פרץ: "יש לי הערכה וכבוד עצום לרב אבינר" - סרוגים

הרב פרץ: "יש לי הערכה וכבוד עצום לרב אבינר"

יו"ר הבית היהודי טוען שעוצמה יהודית ניתקו קשר, שולל וויתור על מקום ראשון לטובת שקד ואמר בתגובה לרב אבינר: "סימון למשהו עליון שרבנים מסמנים. בבית היהודי יש מקום לנשים". בן גביר: "בעיה של התנהלות, שחצנות ויוהרה"

author-image
הרב פרץ: "יש לי הערכה וכבוד עצום לרב אבינר"
  הרב פרץ, הבוקר בכותל (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

יו"ר הבית היהודי טוען שעוצמה יהודית ניתקו קשר, שולל  וויתור על המקום הראשון ברשימת איחוד הימין לטובת איילת שקד ואמר בתגובה לדברי הרב אבינר: "הדברים שלו הם איזה סימון למשהו עליון שרבנים מסמנים. בבית היהודי יש מקום לנשים".

בראיון לכאן רשת ב' אצל רן בנימיני ויגאל גואטה, אמר הרב רפי כי הוא "מזמין את עוצמה יהודית לחבור אלינו ולשבת איתנו למו"מ, אני לא מציב תנאים. אני לא מטיל וטו על אף אחד. כרגע אני מושיט יד ולצערי הם אלו שניתקו את הקשר", טען בתגובה להאשמות בן גביר.

השר שלל וויתור על המקום הראשון ברשימת האיחוד לטובת שקד: "הנושא הזה משמעותי מבחינה ערכית. הציונות הדתית בחרה והצליחה לגרום לכך שאנחנו נהיה אלה שנוביל את המערכה. להגיד ל-160 אלף בוחרים נעשה אחרת, אני לא רואה בזה הגינות".

בתגובה לדברי הרב אבינר כי נשים לא צריכות להיות בפוליטיקה, אמר פרץ: "יש לי הערכה וכבוד עצום אליו. הדברים שלו הם איזה סימון למשהו עליון שרבנים מסמנים. בבית היהודי יש מקום לנשים ויש להם מקום גם בעשייה הציבורית".

מייד אחריו עלה גם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר לשידור והגיב לפרץ: "הוא באמת צריך להתפלא. אולי זה בגלל שזו הפעם הראשונה שהוא מדבר על מו"מ, אולי זה בגלל שהוא לא קיים כל מיני הסכמים שהוא חתום עליהם", תמה בציניות. "שיגיד שהוא לא רוצה אותי, אין בעיה. הוא אמר והודה בקולו שבזכות עוצמה יהודית נכנס לכנסת והפך לשר חינוך. איך זה שחודשיים שלמים לא שמעתי ממנו"?

הוא פתח במתקפה נגד הבית היהודי: "יש כאן בעיה של התנהלות, של שחצנות, של יוהרה, אני חושש שבסוף הבית היהודי לא יעברו את אחוז החסימה", וסיכם: "יש אנשים רבים שרוצים שעוצמה יהודית תהיה בכנסת הבאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
רב רפי מתפתל
אפללו מאור | 04-07-2019 19:27
הרב רפי נתון בין הפטיש לסדן מצד אחד חותר אל המטרה של רבו המשלח להיות שר החינוך שאמור לבצע מהלך לתכנים חדשים שבמלא לא יעברו כי בגץ הוא הפוסק ולא הרב טאו ולא הרב אבינר.ומצד שני הרב רפי מסתבך כי יש כבר אשה במפלגה שלו אז הרבנים מסמנים משהו עליון ונשים נמצאות בבית היהודי.
כיפה סרוגה מטמאים את עם הקודש בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 05-07-2019 1:06
ממליצים להמליך שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים על בני ישראל.
2
פח..חח...ח גם זה מתחיל לזייף אורגזמות
פתחי | 04-07-2019 19:37
אני בכלל נעול על סמרקווץ'.
3
למה יש לך כבוד לאבינר?
מוזר מאד | 04-07-2019 19:43
למוטי אלון אין לך כבוד עצום? ומה עם אריה דרעי?ניראה שאתה בעיקר עסוק בהתרפסות בפני כל מצורע וזב חוטם.
4
הרב פרץ הוא איש קש. בובה על חוט
חחחח | 04-07-2019 20:05
כולם יודעים שהרב רפי לא מקבל שום החלטה בלי שאדונו, צביקה הטיל טאו, מאשר. דומה לליצמן ואדונו הגורו מהכת.
מסכים לרוח הדברים אך לא לסגנון!!!
אבי כהן | 04-07-2019 22:14
יש לכבד כל אדם ובפרט רבנים
תן כבוד לאחרים
חצוף אתה | 04-07-2019 20:46
בטח לתלמידי חכמים. גם אם אינך מסכים איתם
5
אמרת "שחצנות ויוהרה" אמרת סמוטריץ'
חיים גרוסמן | 04-07-2019 21:00
כל כולו מטר וחצי של גאוה גסות רוח שחצנות ויהירות הוא לא זז מילימטר אם זה לא מוסיף לו כבוד זה הנציג של החרדלים ואלו המידות שלהם
6
הרב פרץ איננו טוב יותר מסמוטריץ
שוקי | 05-07-2019 20:12
הרב פרץ הוא בוגר הר המור ומקורב לרב הקיצוני טאו ולרב אבינר. הרב פרץ למזלו אינו מעורר אנטגוניזם כמו בצלאל סמוטריץ שמושך אש ונהנה מכך.