חגית משה: "אישה יכולה לנהל תקציב ולגדל 6 ילדים" - סרוגים

חגית משה: "אישה יכולה לנהל תקציב ולגדל 6 ילדים"

סנגית ראש העיר ירושלים הגיבה בציונות לרב אבינר עליו אמרה "מכבדת אותו", אך הוסיפה כי "אישה יכולה לנהל תקציב עירוני של 9 מיליארד שקלים, להחזיק תיק חינוך ולגדל באהבה 6 ילדים"

author-image
חגית משה: "אישה יכולה לנהל תקציב ולגדל 6 ילדים"
  משה עם ח"כ עידית סילמן ואתי אורלב, סגנית יו"ר החמ"ד ללא קרדיט)

סנגית ראש העיר ירושלים ויו"ר סניף הבית היהודי בעיר, הגיבה בציניות לדברי הרב שלמה אבינר כי אסור לנשים להיות בפוליטיקה.

בחשבון הטוויטר שלה פתחה משה כי היא "מכבדת את הרב שלמה אבינר", אך הוסיפה כי "אישה יכולה לנהל תקציב עירוני של תשעה מיליארד שקלים, להחזיק תיק חינוך, להיות סגנית ראש העיר ולגדל באהבה ומסירות שישה ילדים", העידה על עצמה.

במערכת הפוליטית הגברית היו עדינים פחות. ח"כ עודד פורר, יו"ר סיעת ישראל ביתנו טען נגדו כי זה "אותו הרב שקובע שרפלקסולוגיה ורפואה אלטרנטיבית הן כישוף", פתח פורר, "הוא אחד הרבנים שמסמנים את התופעה החמורה של ההקצנה ורדור המערכת לכיוון של מדינת הלכה חשוכה, שמפלה נשים, שמבטלת מקצועות מוכרים ומתחילה בציד מכשפות", האשים אותו חבר הכנסת.

יו"ר הסיעה הוסיף כי "כנגד התופעה הזו אנחנו נלחמים. נמשיך לשמור על ישראל כמדינה יהודית אבל נלחם בתופעה של הפיכת ישראל למדינת הלכה".

גם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד תקף את הרב אבינר וטען כי "פנאטים דתיים ושוביניסטים לא צריכים להיות בפוליטיקה. וגם לא ברבנות למען האמת".

מוקדם יותר פסל הרב אבינר בראיון לכאן ב' את האפשרות שאיילת שקד תעמוד בראש גוש מפלגות הימין, משום שלדבריו, "המערבולת המסובכת של הפוליטיקה היא לא בשביל נשים".

בהמשך הסביר כי "עדיף לאבד מנדטים ולשים אדם דתי בראש המפלגה", אמר. "זו עבודה גדולה שבשביל לעשות אותה צריך אנשים שכל חייהם זה התורה והם יכולים להוביל את המאבקים לטובת האומה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ולהתנשק בפומבי עם ברקת
יוסף | 04-07-2019 12:54
הוא התכוון לאישה דתית
2
הוא לא יכול בביתו. ואישה יכולה גם לברוא אותו.
אישה | 27-11-2019 8:19
להמון רבנים יש צאצאים חילונים. ולהמוני אדמורים בעבר ברוסיה ילדים מתנצרים. ומאידך זיל גמור. בהיסטוריה היהודית חמש פעמים היה פילוג בעם על נושא חיי שיוויון עצמאות וחירות לאישה. הרדיפות הרבנים וההסתה שלהם נגד הלוחמים למענה באוזני צוררי ישראל, הביאו לנטישת הלוחמים (במליונים) את העם ואת היהדות. את הצירעה הזאת שנקראת אבינרי צריך להכחיד.