איוב קרא באולפן סרוגים: "בליכוד יש ערב רב" - סרוגים

איוב קרא באולפן סרוגים: "בליכוד יש ערב רב"

השר המתפטר איוב קרא נפרד באולפן סרוגים: "אם אני נאמן אליך אתה צריך לחבק אותי - לא לזרוק אותי", אבל לא מצטער על המחמאות לנתניהו. על אנשי הליכוד: "יש בסביבה אנשים עויינים, מיעוט של ערב רב"

author-image
איוב קרא באולפן סרוגים: "בליכוד יש ערב רב"
  (צילום ועריכה: אריאל ליבא)

לפני כמה שעות נכנסה לתוקף התפטרותו של איוב קרא שנפרד ממשרד התקשורת. בראיון באולפן סרוגים, הוא מאשים: "אם אני נאמן אליך אתה צריך לחבק אותי לא לזרוק אותי", אבל לא מצטער על המחמאות לנתניהו. על אנשי הליכוד: "יש בסביבה אנשים עויינים, בליכוד יש מיעוט קטן שהוא סוג של ערב רב".

"היא יכולה להיכנס לתוקף", הוא מפטיר על ההצהרה כי אינו שר התקשורת יותר. "לא עשיתי את זה כדי להשיג איזושהי מטרה אלא הוקרה והערכה לאמת שלי שהציבור ידע ויוכל להגן על שמי הטוב ולהציג לציבור מה שהוא לא ידע, כי לא הייתי יכול לעשות את זה מתוך הממשלה".

המהלך של נתניהו 'נבזי', 'לא אמין', אתה מאשים אותו בהאשמות חריפות של שקר.

"מה היית עושה אם ראש הממשלה אחרי הפריימריז, שאני אומר לו 'שנעשה לי 'כיפה אדומה' והוא אומר לי 'תישאר' ואני לא מתפטר. באה השעה, הוא פונה אלי לקבל את תפקיד השגריר בקהיר והתחילה הבדיקה, כשאני תוך כדי  מקבל ביקורת מהקרן החדשה לישראל ואנשי שמאל ואף אחד לא הגן עלי שטענו שאני מחפש כיסא וסררה – אבל חוץ מהפגישה לא נעשה מעבר לכך, שום דבר מהמהלך וזה משהו שאני מגלה כשהם אומרים לי שאנחנו אוטוטו מסייימים את זה".

לא מצטער על המחמאות לנתניהו

עם זאת הוא משתדל לא לתקוף את נתניהו אישי: "אני לא מישהו שיישב בממשלה וידבר נגד ראש הממשלה. אני לא מצטער על המחמאות שנתתי לו לאורך היסטוריה כי הוא מנהיג מאד מוכשר, אני נפגעתי אישית אבל לא המדינה. אני יצאתי החוצה כדי להגיד לאנשים את האמת שישנה כוונה לפגוע בי, שנבעה מעניין החלטות שלצערי קבלתי שהיו לטובת המדיניות שלו ולטובתו אבל מישהו הסביר את זה לא נכון".

"יש בסביבה אנשים עויינים".

מי זה בסביבה, בבלפור?

"בכל מיני מקומות, שלא מצא חן בעיניהם איפה שאני נמצא ואני הלכתי ביושרה בכל מקום. יש אנשים שהסבירו לא נכון את ההחלטות האלו. אחרי הפריימריז רציתי להתפטר, ונתניהו ביקש שאשאר".

על חוק הלאום: "לא מצטער שהגנתי עליו, אם אני נאמן אליך מה אתה צריך לעשות –  לחבק אותי, לא? לא לזרוק אותי. אני הזהרתי את נתניהו שהדרוזים יפרשו את זה לא נכון. והוא אמר לי שאם תהיה בעיה אני אתן לך לתקן אותו".

לעת עתה אנחנו הולכים לבחירות, מה תשים בקלפי? "אני איש ליכוד עד הודעה חדשה, כל אני אוכל לשמוע מההנהגה מה הניע אותם כל כך לדחוק אותם הצידה. אני ליכודניקים בכל רמ"ח אבריי וכולם הלכו לקדימה ואפילו מאפ"יניקים יש שם, אבל אני הייתי נאמן לליכוד". לדבריו, "יש הצעות ממפלגות אחרות אבל העדיפות היא לתיקון בכל הליכוד. ברגע שאני לא יוכל להיות שם – אני לא אהיה שם".

אנחנו בפרשה מזכירים השבוע, שגם שם את יתרו שנאו ערב רב ואני מקווה שאין לנו ערב רב כזה בכנסת. בליכוד יש מיעוט קטן שהוא סוג של ערב רב – אותם לא עניין התרומה וההקרבה שלי למדינת ישראל שאין להם 5% ממה שאני עשיתי. נתניהו לא ערב רב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איפה המזרוחניקים ה00מולנים?
המיואש | 26-06-2019 21:03
שקודחים פה השכם והערב? נו מה יש לכם בשרוול לרדת עליו? מה???? גוי ימני קיצוני? גוי כהניסט? איוב תישאר בליכוד שם יש קצת ערב רב, בציונות הדתית יש המון ערב רב זה אסופה אחת גדולה של ערב רב אחד כלפי השני.