איתן הבר ואריה שומר: פרס צריך להתפטר מתפקידו - סרוגים

איתן הבר ואריה שומר: פרס צריך להתפטר מתפקידו

בעקבות דבריו של הנשיא פרס ביום חמישי כי ישראל אינה יכולה לתקוף לבדה באיראן, אומרים הבוקר מי שהיה ראש לשכת ראש הממשלה רבין, איתן הבר ומנכ"ל בית הנשיא אריה שומר, כי על פרס להתפטר מתפקידו. "אין ספק שהוא חורג מגבולות תפקידו".

author-image
איתן הבר ואריה שומר: פרס צריך להתפטר מתפקידו
  חרג מתפקידו. פרס (פלאש90)

הנשיא פרס חרג מתפקידו, אומרים היום שני ראשי לשכות ראש הממשלה והנשיא בעבר.

פרס התראיין ביום חמישי, לערוצי הטלוויזיה לרגל יום הולדתו והתייחס לתקיפה אפשרית באיראן, כשהוא אומר: "ברור לנו שאנחנו לבד לא יכולים לעשות את זה. אנחנו יכולים לדחות את זה, אבל ברור לנו שאנו צריכים ללכת יחד עם אמריקה.

פרס הוסיף כי אמנם "ישראל צריכה לסמוך על עצמה, אבל זה לא אומר שהיא צריכה לוותר על ידידים. כשאני אומר: יש לי זכות להגנה עצמית, זה לא אומר שיש לי חובה להיות ברוגז עם כולם, מה פתאום".

הבוקר (א') בתוכנית 'עצם העניין' ברדיו 'גלי ישראל' התייחסו לדבריו של פרס, מי שהיו בעבר מנהלי לשכות ראש הממשלה והנשיא.

איתן הבר מי שהיה בעבר מנהל לשכתו של ראש הממשלה רבין אמר היום בראיון לעיתונאי קלמן ליבסקינד בתוכנית "עצם העניין" ברדיו 'גלי ישראל': "אני חושב שהוא באמת חושב שמדובר בנושא חריג ומיוחד במינו, נושא שעניינו קיומה של מדינת ישראל."

"הוא צריך להביע את דעתו אני חשבתי שכך נכון לעשות גם אמרתי לו את זה פעם פעמיים בהזדמנויות שונות. רק שאני חושב שאחרי מעשה כזה כיוון שאין ספק שהוא חורג מגבולות תפקידו במקרה הזה הוא גם צריך לומר תודה ושלום אחרי שהוא אמר את הדברים שנראים לו כנושאים ממדרגה ראשונה לחייה וביטחונה של מדינת ישראל."

"כיוון שהחריגה היא במימדים כמעט חד פעמיים גם מגבולות התפקיד ואם הוא אכן מאמין בזה הוא צריך להניח את המפתחות על השולחן ולצאת החוצה ולהיות שותף במאבק על דעותיו שלו".

האזינו לדבריו של איתן הבר: (באדיבות רדיו גלי ישראל)

[podcast]https://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2012/08/HABER.mp3[/podcast]

גם אריה שומר לשעבר מנכ"ל בית הנשיא בתקופת כהונתו של  הנשיא עזר ויצמן, התייחס לדברי הנשיא פרס נגד תקיפה באיראן, ואמר:" אם הוא מצא מקום לומר את הדברים האלה בפומבי כל כך יתכן והייתה צריכה להיות מחשבה כזאת שיכול להיות שהיה צריך להתפטר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ללא ספק
אורנה | 20-08-2012 5:35
נכון וקולע