אירוע חריג: חילופי אש בין צה"ל לאנשי בטחון פלסטינים - סרוגים

אירוע חריג: חילופי אש בין צה"ל לאנשי בטחון פלסטינים

במהלך פעילות לילית של לוחמי צה"ל בשכם התפתחו חילופי ירי בין לוחמי צה"ל לבין אנשי בטחון פלסטינים לאחר שהאחרונים זוהו בטעות כמחבלים. צה"ל: האירוע יתוחקר"

author-image
אירוע חריג: חילופי אש בין צה"ל לאנשי בטחון פלסטינים
  פעילות צה"ל בשכם. ארכיון (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)

תקרית לילית חריגה.

במהלך פעילות לילית של לוחמי צה"ל למעצר פעילי טרור בשכם התפתחו חילופי ירי בין לוחמי צה"ל לבין אנשי בטחון פלסטינים לאחר שהאחרונים זוהו בטעות כמחבלים. בצה"ל הבהירו כי אכן מדובר בטעות בזיהוי וכי האירוע יתוחקר. עוד נמסר כי אין נפגעים לכוחותינו.

מצד הפלסטינים מדובר אכן בטעות שאין לה השלכות בכל הנוגע לקשר בין ישראל למנגנוני הבטחון הפלסטינים. מקורות פלסטינים אמרו הבוקר ל-ynet כי "ההנחה שלנו היא שהתקרית בשכם – מקורה באי-הבנה. התקרית מתוחקרת. התקשורת הלילה והבוקר עם הדרג הביטחוני הישראלי נמשכת".

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' התייחסה לחילופי הירי ובחרה לתקוף באופן תמוה דווקא את ראש הממשלה בנימין נתניהו, למרות שמדובר בטעות בזיהוי של הכוחות בשטח: "העימות בין צה"ל ובין מטה הבטחון המסכל הפלסטיני בשכם הוא חריג, חמור ומדאיג, ואינו מבשר טובות. חרף ההתלהמות של ראש הממשלה כלפי הרשות, הייבוש שלה, וחיזוק החמאס תוך הפקרת הרשות- יש לזכור כי השת"פ הבטחוני עמה הוא הדוק ומצויין ומציל חיי ישראלים מידי יום ביומו. מוטב ששר הבטחון, העסוק כעת בענייניו הפליליים, ימהר ויפתור את המשבר לפני שידרדר להסלמה קשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
שלי יחימוביץ כלבה
זיוה | 11-06-2019 11:04
בכל הזדמנות,תוקפת את ראש הממשלה. שתלך כפרה עליו
כמעט כמו אמא שלך
היי | 12-06-2019 4:42
אבל כמעט לא ממש כמוה
2
באמת מחבלים
משה | 11-06-2019 13:23
שופ=מחבל
3
הלואי שמפלגת העבודה תעלם מחיינו
אור | 11-06-2019 15:33
שלי יחימוביץ חולת נפש , מה אשם ראש הממשלה שלוחמים טועים בזיהוי בפעילות מבצעית . אולי להאשים את ביבי במזג האויר החם בארץ .
דבר יותר יפה
יוסף | 12-06-2019 2:27
ביבי במקרה גם שר הבטחון
4
התקלות כוחות צהל עם הפלסטינים בשכם.
sbi | 12-06-2019 0:38
שלי את אולי היית טובה ככתבת תפסקי להתעסק בנושאים לא לך, תתעסקי כעת בהשרדותך במפלגת העבודה, ותפסיקי לירות לכל עבר כוון שבסוף את עלולה לפגוע בעצמך.
5
התקרית בין חיילי צהל לחיילי הרשות
יוספוס | 12-06-2019 7:27
גברת יחימוביץ' האם היית בשטח בזמן התקרית? את יודעת מה היה שם? זוהי טעות אנוש שקרתה בעבר בכל הצבאות בעולם כולל צהל. מה הקשר למר נתניהו? מה את רוצה ממנו? אני לא מבין.