מיקי זוהר: "הסיפור עם שקד לא תם, השריון זו אפשרות" - סרוגים

מיקי זוהר: "הסיפור עם שקד לא תם, השריון זו אפשרות"

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) אמר היום בגלי צה"ל כי "הסיפור עם איילת שקד עוד לא נגמר. אי אפשר לפסול על הסף שריון שלה ב'ליכוד', זו עדיין אפשרות"

author-image
מיקי זוהר: "הסיפור עם שקד לא תם, השריון זו אפשרות"

בראיון לישי שנרב בגלי צה"ל הבוקר (שלישי), אמר חבר הכנסת מיקי זוהר: "הסיפור עם איילת שקד עוד לא נגמר. אי אפשר לפסול על הסף שריון שלה ב'ליכוד', זו עדיין אפשרות"

זוהר אף שלל בראיון את השמועות על וטו שהטילה שרה נתניהו על שריון איילת שקד בליכוד: "גורמים לה עוול. מבחינתה יש מטרה אחת – שנתניהו יביא כמה שיותר מנדטים לליכוד".

רק ביום ראשון פיטר נתניהו את איילת שקד ממשרד המשפטים, יחד עם נפתלי בנט, עוד קודם לכן דווח בידיעות אחרונות כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בשיחות עם חברי מפלגתו כי אינו מתכוון לשריין את שרת המשפטים איילת שקד ברשימת הליכוד לכנסת לקראת הבחירות הקרובות

על פי אותו דיווח, השריון של שקד ידרוש לקצר את תקופת ההכשרה של שקד, שעדיין לא התפקדה לליכוד, וגם יחייב אותו לשריין אותה לרשימה מבלי שתעבור פריימיריז במפלגה. עוד נטען כי ראש הממשלה זוכר את הדברים ששקד אמרה בדצמבר האחרון, לפיהם "זו תהיה הקדנציה האחרונה של נתניהו כראש ממשלה. הוא כבר לא צעיר, ויש חקירות רבות נגדו".

נתניהו לא הסתפק רק בפיטורי השרים שקד ובנט אלה גם דחה את ישיבת הקבינט בכדי להבטיח שימלאו 48 שעות מרגע הפיטורים וכך השניים לא יוכלו להשתתף בישיבה

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תם ונשלם. שרה אמרה את המילה האחרונה
כמעט אבוד | 04-06-2019 11:17
האפשרות היחידה הניצבת בפני איילת היא להגיש בקשת חנינה לשרה ויאיר תוך כדי בקשת סליחה ומחילה, הבעת חרטה מלאה, והתחייבות שלא להפגש עם ביבי ללא נוכחות שרה.
2
טירוף מערכות
עמי | 04-06-2019 13:03
אפילו חסיד אומלל של ביבי כמו מיקי זוהר מבין את האבסורד, ולנו נשאר רק להבין מה רמת ההחלטה החלונות הגבוהים.