שיא בספריה: החזיר ספר שלקח לפני 52 שנה - סרוגים

שיא בספריה: החזיר ספר שלקח לפני 52 שנה

ספרייה בבריטניה, הופתעה לקבל חזרה ספר שהושאל ממנה בשנת 1967. הספר הוחזר יחד עם מכתב התנצלות וכסף לכיסוי הקנס שצבר לפני 52 שנה

שיא בספריה: החזיר ספר שלקח לפני 52 שנה
  (צילום: שטארסטוק)

חשבתם שאתם גרועים בהחזרת ספרים בזמן? שיא חדש נשבר בספריית "לואופוסט" שבבריטניה, שהופתעה לקבל בסוף השבוע האחרון ספר שהושאל לפני לא פחות מ-52 שנה!

הספר האבוד שהושאל בשנת-1967, הוחזר לספרייה בחבילת דואר משולח אנונימי בתוספת מכתב התנצלות ועוד 100 פאונד, לכיסוי הקנס על האיחור הענק.

השולח האנונימי התנצל וטען להגנתו, כי מצא את הספר שהושאל מהספרייה בעת שסידר את חפציו לקראת מעבר דירה ומיד שמצא את הספר החליט להחזירו, על אף המבוכה והזמן הארוך שעבר.

בספרייה הופתעו ושמחו על חזרתו של הספר האבוד. ג'ו וויד, מנהלת הספרייה סיפרה: "אמנם אנחנו מקבלים ספרים באיחור אבל מדובר בזמן הארוך ביותר שידענו עד כה". הספרייה הרוויחה גם תרומה נדיבה, זאת מאחר שהשולח החליט לתת 100 פאונד, על אף שסכום הקנס המקורי עומד על 33 פאונד בלבד.

המנהלת הוסיפה כי מדובר בספר "The Metaphysical Poets", שנכתב על ידי ג'ימי האנטר וכעת 52 שנה אחרי שהיה מחוץ לספריה הוא יהיה שוב זמין מחדש לנוחות הקוראים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שמעו בדיחה
מוטי | 27-05-2019 18:17
יהודי שגדל בנחלאות וירד מהארץ, חזר לביקור מולדת אחרי 30 שנה. תוך כדי סיור בנחלאות ראה סנדלריה שהיתה גם בילדותו, ונכנס אליה. שמע, אמר למוכר, גדלתי כאן בשכונה, ולפני כ 30 שנה שמתי פה נעליים לתיקון. יש מצב שהן עדיין אצלך? תן לבדוק, אמר הסנדלר, והלך למחסן. אחרי 10 דקות חזר הסנדלר בחיוך רחב ואמר, מצאתי את הנעליים, תבוא מחר, הן תהיינה מוכנות