נשות הבית היהודי התכנסו, סילמן: נפעל להשבת הבנים - סרוגים

נשות הבית היהודי התכנסו, סילמן: נפעל להשבת הבנים

"הוא ערב הודיה לבנות הבית שהן חלק מהותי וגדול מהבית היהודי", פתחה חברת הכנסת עידית סילמן את מפגש נשות הבית היהודי. יו"ר איחוד מפלגות הימין, הרב רפי פרץ: "נחבר בשנית את הציונות הדתית"

נשות הבית היהודי התכנסו, סילמן: נפעל להשבת הבנים

חברת הכנסת עידית סילמן (הבית היהודי) כינסה הערב (ראשון) את נשות הבית היהודי ברחובות. בכינוס נכחו יו"ר המפלגה הרב רפי פרץ, יושב ראש הבית היהודי ברחובות, אמיתי כהן, יו"ר אמונה ליאורה מינקה ולאה גולדין.

יו"ר מפלגת הבית היהודי הרב רפי פרץ: "באתי במיוחד לכינוס ואני מעריך כל אחת ואחת מכן. אני מודיע לכן, כי אנו מתכוונים לעמוד בכל ההתחייבויות שלנו. אנחנו הבית היחידי של הציונות הדתית בכנסת ישראל ואנו פותחים את שערינו לכל המגזר על כל גווניו – זוהי המשימה של כולנו. נקים מועצה ציבורית רחבה שכוללת את כל המגזר וכך נחבר בשנית את הציונות הדתית".

"בהזדמנות זו אני רוצה לברך את עידית על הדרך. היא כמה שבועות בכנסת ומכירה כל צעד ושעל. אין לי ספק שהיא תייצג את הציונות הדתית על הצד הטוב יותר."

חברת הכנסת עידית סילמן: "הערב, הוא ערב הודיה לבנות הבית שהן חלק מהותי וגדול מהבית היהודי. אנו כאן, נשות הבית, כדי להוביל, לצעוד ולאחד את הציונות הדתית תחת קורת גג אחת למען החברה בישראל ולמען הטוב המשותף. הגשתי כבר את השדולות בנושאים שאני מעוניינת לקדם ואמשיך את העשייה לטובת נשות ישראל, שיפור מערך הבריאות החינוך וכמובן השבת הבנים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו