
יצהר| צילום: השריפה ביצהר
הצתה ערבית ראשונה לעונת הקיץ. ערבים מהכפר 'עוריף' הציתו הבוקר (שישי) את שדות יצהר. צוות הכיבוי היישובי, מתנדבים, וחיילי המוצב הסמוך החלו בפעולות כיבוי.
מדוברות כיבוי האש של מחוז יו"ש נמסר כי "צוות מתנדבים מיצהר וצוות כיבוי פועלים בשריפת קוצים בכמה מוקדים בשדות יצהר לכיוון גבעת שלהבתיה".




פירומניה כרגיל בכל מקום שאין יהודים יהיו פורעים. רק שבירת הכלים ושבירת עצמות. לא פחות