ליברמן מקשיח עמדות: "יש פערים משמעותיים" - סרוגים

ליברמן מקשיח עמדות: "יש פערים משמעותיים"

יו"ר ישראל ביתנו טען כי ישנם פערים רבים במו"מ עם הליכוד, בעיקר בנושא ביטחון: "אני יותר לא מתכוון להיפגש ולדבר. אנחנו רוצים ממשלת ימין במעשים"

author-image
ליברמן מקשיח עמדות: "יש פערים משמעותיים"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הבהיר היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה כי עדיין נרשמים פערים משמעותיים בינו לבין הליכוד, אשר מונעים כעת חתימה על הסכם קואליציוני. במקביל, נציגי הליכוד ייפגשו מחר עם סיעת יהדות התורה- המציבים מחלוקת עיקרית לדרישות ליברמן סביב חוק הגיוס.

"קיימים פערים משמעותיים – בעיקר במדיניות הביטחון" טען, כשבין השאר ציין כי "הליכוד התחייב תוך חצי שנה לחוקק עונש מוות למחבלים, וראש הממשלה התחייב שלא תהיה הסדרה לפני החזרת חיילנו הביתה".

לדבריו, "פגשתי את ראש הממשלה שלוש פעמים מאז הבחירות, דיברתי עם יריב לוין, אני יותר לא מתכוון להיפגש ולדבר. יש מנהלי משא ומתן, הם מכירים את הטלפונים. מבחינתנו חמשת הסעיפים זה הכל או כלום". עם זאת, ליברמן כן ציין כי בנושא חלוקת התיקים הושגו הסכמות בין המפלגות.

"אנחנו לא רוצים לריב עם אף אחד, ואין לנו רצון לרצות אף אחד. אנחנו רוצים ממשלת ימין במעשים" הוסיף. "אני לא רוצה למשוך עד היום ה-40 ולומר שאנחנו לא מצטרפים. הליכוד מובילה את המשא ומתן, אבל היא צריכה להבין שגם למפלגות הקטנות יש עמדות ועקרונות".

בדבריו הזכיר את הגורמים שהביאו לפרישתו מתפקיד שר הביטחון בנובמבר: "אני לא מוכן להיות שר ביטחון כשבכל פעם שאחליט לפנות את חאן אל-אחמר, נתניהו יעקוף את סמכותי ויבטל את הפינוי" תקף. "ראינו לצערי שהעברנו 30 מיליון דולר לחמאס- ו-700 רקטות נפלו על דרום הארץ. ברור שמבחינתי הדבר הזה בלתי סביר בעליל".

עוד התייחס להבנות עם חמאס בעקבות הפסקת האש ברצועת עזה, וטען כי "אני יכול להיות שותף להכרעה, אך לא להסדרה.  הדבר המהותי שחייבים להבין אותו, זה שאנחנו לא יכולים לאפשר התעצמות של חמאס וג'יהאד האסלאמי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵליך
קוֹל דְּמֵי אָחִיכם | 13-05-2019 15:18
קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵליך קיצונים - קדושים זה פשוט יום אבל לאומי... יום שמד שיש הרבה צער לקבה בשמים!!! ידוע שעפ דעת תורה של כל מנהיגי ופוסקי הדור: הכי טוב לחרדים האהובים בשמים, שלא לעמוד בעת הצפירה במדינת השמד. הם החילונים העמלקים מבזים ומרחיקים את רוב העם מתורתו של ד' ית' שמו. ומאוד יזיק אם חרדי יעמוד אפילו דקה לבטלה בשעת הצפירה!!! אנחנו וכל גדולי התורה והצדיקים של הדור, כולנו גאים שלא נעמוד / ולא עמדנו בצפירה - של שמד שמד שמד בפועל ממש. מכל הדורות כל הרבנים והצדיקים והחכמים והאדמורים - לימדו אותנו לא לכבד את הרשעים!!! וגם אסור להתחנף לרשעים, ופרט לציונים המנובלים, כפי שלמדו חזל מן הפסוק: וְלֹא תַחֲנִיפוּ אֶת הָאָרֶץ... וגם אסור לעמוד בצפירה של עבודה זרה רחל. לעמוד בצפירה אסור עפ הלכה וגם בגלל חוקות הגוים... ומשום כך אנחנו החרדים החכמים צדיקי הדור וכו' לא נעמוד אפי' דקה אחת, או חצי דקה למדינה המסריחה מעבירות של שמד - ניאוף - ועז וכו'. זה לא שום סוד שהיום המדינה כבר מוקצת מחמת מיאוס. תמיד חייבים לזכור שאך ורק השמירה על כל התורה ועל כל המצוות היא זאת ששומרת על עם ישראל בכל מקום שהם נמצאים. אנחנו מקווים שכל החיילים במדינה יידעו ויזכרו לתמיד, שרק הקבה שומר על עם ישראל!!!! ולא הצבא הכפרני שמשמיד הדעת מעם ישראל. ומי שלא מאמין כך הם אפיקורסים גמורים כמו מנהיגי המדינה. החיילים רק השלוחים... אבל גם בלי שום חיל הקבה יכול להסתדר לבד. הוא לא צריך שום עזרה מהם.
2
אין אמון בממשלת שוחד מרמה והפרת אמונים
מתנחל אבל ישר. | 13-05-2019 18:50
חרפה וכלימה שכיפה סרוגה ממליכים על עם ישראל שחיתות..