
WhatsApp Video 2019-04-22 at 12.05.45| צילום: הפעם הראשונה של נטע על במת האירוויזיון בישראל (צילום: באדיבות עופר מנחם)
(צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)
סוגרת מעגל: כשנה אחרי שהביאה את האירוויזיון לישראל, אחרי 20 שנה. נטע ברזילי הגיעה היום (ב') לחזרות ראשונות על במת האירוויזיון בתל אביב ולא הצליחה לעצור את ההתרגשות.
כפי שפרסמנו, בעוד פחות מחודש ברזילי צפויה לפתוח את חצאי הגמר (שיתקיימו ב-14 וב-16 למאי) עם ביצוע מחודש ומרהיב לשיר TOY, איתו הביאה את הניצחון. ובגמר האירוויזיון, שייערך ב-18 למאי (וישודר בכאן 11) צפויה ברזילי לעלות עם שיר חדש שייחשף בבכורה עולמית וכן בביצוע לTOY.
כמה אווילי איכס