מרגש: עמותת 'אבן ישראל' משמחת את חניכות 'שתילים' - סרוגים

מרגש: עמותת 'אבן ישראל' משמחת את חניכות 'שתילים'

יום חוויתי ועוצמתי במיוחד היה מנת חלקן של בנות 'שתילים' – פנימייה לילדות ונערות בסיכון עם הפנינג פורים מרגש של עמותת 'אבן ישראל': "קשה לי להיזכר מתי הלכתי לישון עם כזו שמחה"

author-image
מרגש: עמותת 'אבן ישראל' משמחת את חניכות 'שתילים'
  צילום: יחצ

בימים שמרבים בהם בשמחה, בחרו בעמותת 'אבן ישראל' והעומד בראשה המנכ"ל הרב יהודה יוסקוביץ  לשמח את לב החניכות בהפנינג מסיבת פורים מפוארת ומרגשת במיוחד.

העמותה לא חסכה במאום, והשקיעה חשיבה במוח ולב ובעיקר ברגישות. איך שהכל יהיה פשוט מושלם, החל מצוות הפקה מיוחד שנרתם למטרה החשובה להרנין לבבות שבורים ולעודד את הבנות בהתמודדויות הרבות והיומיומיות שלהן.

במות תאורה ותזמורת מרשימים הוקמו, דוכני מזון וברים מפוארים והכל כיד המלך וברוחב לב, ואף הביאו זמרת ידועת שם לשיר ולרקוד עם הבנות. כשמתנדבות עמותת 'אבן ישראל' עומדות הכן לרשות החניכות למלאות כל משאלה בנדיבות ובאהבה.

מנהל הפנימייה הרב ראובן גלסנר, העניק את הממד הרוחני של שמחת היום והשמחה האמתית בלב כל אחת, בדבריו הודה בשם כל הצוות החינוכי והרכזת הגב' רחל קליין, והעניק תעודת הוקרה המבטאת את הכרת הטוב ולו במעט לתרומתה הגדולה של העמותה באירוע מקצועי ומרשים ופשוט מושלם.

קשה לתאר את השמחה והחיוך שהיו על פני התלמידות שלא פסקו מלהודות בהתרגשות על יום כה עצמתי ושמח, ואף שלחו מכתב תודה מיוחד למנכ"ל העמותה הרב יוסקוביץ, בו תארו את החוויה שלהן והכוחות החדשים שננסכו בהן.

כמו שאמרה אחת החניכות לרכזת החינוכית עם לכתה לישון בשעת ליל מאוחרת לאחר היום המיוחד: "אני מרגישה כל כך טוב, שמחה ומאושרת, עד שקשה לי להיזכר מתי הלכתי לישון עם כזו שמחה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו