יריד השירות הלאומי: מצדיעים לאורי אנסבכר ז"ל - סרוגים

יריד השירות הלאומי: מצדיעים לאורי אנסבכר ז"ל

הרשות השירות הלאומי-אזרחי קיימה אירוע חשיפה מיוחד למועמדים ומעומדות לשירות מאזור הדרום, בהשתתפות אברהם טל ואומנים נוספים. עוד הוכן סרטון לזכרה של בת השירות אורי אנסבכר שנרצחה בבמהלך שירותה

יריד השירות הלאומי: מצדיעים לאורי אנסבכר ז"ל
  (צילום: באדיבות רשות השירות הלאומי-אזרחי

הרשות השירות הלאומי-אזרחי קיימה אירוע חשיפה מיוחד למועמדים ומעומדות לשירות מאזור הדרום בהשתתפות אברהם טל ואומנים נוספים. רשות השירות הלאומי-אזרחי מקיימת מידי שנה יריד חשיפה שמטרתו לחשוף את המתנדבים למקומות השירות, בשיתוף משרד החינוך וחמ"ד. השנה, האירוע התקיים בחודש נובמבר בהיכל ארנה בירושלים, בו נמנעה השתתפותן של מתנדבות ומתנדבי הדרום כתוצאה מהמצב הביטחוני.

ביום שני התקיים בהיכל התרבות ביד בנימין יריד חשיפה נוסף לשירות הלאומי-אזרחי, ביריד השתתפו מעל ל-700 בני ובנות השירות הלאומי, ומועמדים לשירות, אשר בחנו ונחשפו למקומות השירות השונים לקראת השנה הבאה. את האירוע הנחתה צביה מרגליות, כשבמהלכו הרב שמואל אליהו בירך את הבנות, והזמר אברהם טל הופיע במופע ייחודי. כמו כן, הוקרן סרטון מרגש לזכרה של בת השירות אורי אנסבכר הי"ד, שצולם במקום השירות בעין יעל.

(צילום: באדיבות רשות השירות הלאומי)

"אנו מצדיעים לכלל המתנדבים הקיימים והעתידים להצטרף למלאכה" אמר השר הממונה על הרשות לשירות לאומי-אזרחי, אורי אריאל . יש בכם שליחות, אתם הסיירת של הצעירים בעם ישראל. בשירות הלאומי-אזרחי אלפי מתנדבים עושים עבודה משמעותית ומאתגרת של מלאכת קודש וראוי שהמדינה תיתן לכם את כל הכלים לעשייה משמעותית. מדובר בהתנדבות עצומה ומצווה גדולה, זכות גדולה שיש למתנדבים".

(צילום: באדיבות רשות השירות הלאומי)

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי, אמר כי "רשות השירות הלאומי רוצה לומר תודה למתנדבים ולאלו שעתידים להצטרף לשורותינו. אנו גאים בקפיצה הגדולה במספר המתנדבים מכל המגזרים, הודות לתמיכתו של השר אורי אריאל, במפעל השירות הלאומי-אזרחי המונה כ-18 אלף מתנדבים הפזורים ממטולה עד אילת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בנות שימרו עליכם
הדסה | 08-04-2019 6:32
זה שהסיפור של שירה נגמר כל כך טרגי זה בגלל התמימות שלה והביטחון בבני אדם זה היה יכול להיות עם כל ישראלי אונס זה לא מעשה נדיר בישראל כל בחורה צנועה יודעת שיש לה חובת שמירה גם אם לא אשמה