"ניסיון רצח": דקירת קציני השב"ס בקציעות - פיגוע טרור

"ניסיון רצח": דקירת קציני השב"ס בקציעות - פיגוע טרור

במשטרה החליטו כי בשל חומרת המעשים והגדרתם כפיגוע וניסיון רצח של אנשי כוחות הביטחון, חקירת פיגוע הדקירה תועבר לטיפול היאחב"ל בלהב 433 בשיתוף פעולה עם שב"כ ושב"ס

author-image
"ניסיון רצח": דקירת קציני שב"ס בקציעות - פיגוע טרור
  פינוי הפצוע. צילום: Meir Even Haim/Flash90

בעקבות האירועים האחרונים, במהלכם מחבלים מחמאס שיושבים במאסר ביטחוני התנפלו בדקירות על סוהרים בבית הסוהר קציעות, הוחלט במשטרה כי בשל חומרת המעשים והגדרתם כפיגוע וניסיון רצח של אנשי כוחות הביטחון החקירה תועבר לטיפול היחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 בשיתוף פעולה מלא עם שב"כ ושירות בתי הסוהר.

מעצרו של אחד החשודים שנעצר אתמול על ידי ימ"ר נגב לחקירה באזהרה בחשד למעורבות בעבירות של ניסיון רצח והכנה לביצוע מעשה טרור הוארך אתמול בבית משפט השלום באשקלון עד ליום שלישי הבא.

בפעם השנייה בתוך 12 שעות, התרחש אתמול שוב ניסיון פיגוע דקירה של מחבלים בסוהרים בכלא קציעות, בו כלואים כאמור מחבלי חמאס. במהלך חיפוש שערכו סוהרים בכלא, ניסה מחבל כלוא לשלוף דוקרן. הסוהרים השתלטו עליו ומנעו את הפגיעה. אין נפגעים באירוע.

ביום שני הסתיים אירוע דומה עם נפגעים, כשמספר אסירי חמאס הצליחו לדקור שני סוהרים בכלא, אחד מהם נדקר בצוואר ופונה במצב קשה לבית החולים סורוקה, שם התברר כי הדקירה לא פגעה בעורק בצוואר ומדובר בפגיעה קלה יחסית.

במשטרה מדגישים כי "לא נאפשר ולא נשלים עם ניסיונות לפגוע בלובשי מדים ואנשי כוחות הביטחון המבצעים את תפקידם במסירות למען אזרחי ישראל. אנו מחויבים לפעול לחקירת המקרה החמור שהתרחש בכלא קציעות והניסיון לפגוע באנשי שב״ס, באמצעות כל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו, על מנת למצות את הדין עם אותם פוגעים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
פיספסצם הזדמנות
טיפשים | 28-03-2019 23:10
לירות בכלבים
2
זה צפוי
איתמר | 28-03-2019 23:22
למה זה קורה בתקופה האחרונה ?? למה זה לא קרה בעבר ? התשובה אצל רשות בתי הכלא אשר הריעו את תנאי בית הכלא עי מיסוך הקליטה הסלולארית.