עיריית ירושלים פסלה קמפיין נגד עוצמה יהודית - סרוגים

עיריית ירושלים פסלה קמפיין נגד עוצמה יהודית

‏עיריית ירושלים פסלה קמפיין חוצות של מפלגת "כחול לבן" עם תמונות בדמותם של בן ארי, בן גביר, סמוטריץ' ונתניהו הנימוק: מעביר מסר של הסתה נגד ראש הממשלה נתניהו. בכחול לבן עתרו לוועדת הבחירות

עיריית ירושלים פסלה קמפיין נגד עוצמה יהודית
  (צילום: חיים גולדברג)

עיריית ירושלים פסלה לפרסום קמפיין חוצות של "כחול לבן" נגד רשימת עוצמה יהודית איתמר בן גביר ומיכאל בן ארי שרצים לכנסת, בנימוק כי השילוט מעביר מסר של הסתה נגד ראש הממשלה נתניהו.

לפי הדיווח ב"מעריב", במפלגה צפויים לצאת בשלטי ענק עם תמונות בדמותם של בן ארי, בן גביר, סמוטריץ' ונתניהו.  בשל סירוב עיריית ירושלים, בכחול לבן עתרו לוועדת הבחירות. בתגובה חייב יו"ר הוועדה השופט חנן מלצר את העירייה להסביר עד 12:00.

מעיריית ירושלים נמסר: "הפרטים אינם נכונים. המודעה אושרה ע"י הדרג המקצועי".

אמש הכריע בג"צ על פסילתו של מיכאל בן ארי, כששופטי בית המשפט העליון הפכו את ההחלטה של ועדת הבחירות המרכזית של הכנסת והחליטו לפסול את מועמדותו מלהתמודד בכנסת מטעם עוצמה יהודית.

ברוב של שמונה שופטים מתשעה בראשות הנשיאה חיות קיבלו את עמדת היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, ופרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן וקבעו כי יש לפסול את בן-ארי ולא לאפשר לו להתמודד לכנסת, בעילה של הסתה לגזענות.

בימין מגיבים בחריפות לפסילה. כשכקודם לכן כבר הזהיר יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', מפני פסילה של מיכאל בן-ארי על-ידי בג"ץ: "אני מבקש להזכיר לשופטים שלא הם יקבעו", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "לא בביטחון, לא בהתיישבות ביהודה ושומרון, לא במסתננים וגם לא בשאלה את מי אתם תוכלו לבחור. אם הם יפסלו חלילה את בן-ארי, אנחנו נצטרך 'הר של מנדטים' כדי להחזיר אחרי הבחירות את בג"ץ לגודלו ולתפקידו הטבעי".

במוצאי שבת פרסמנו כי גם באיחוד מפלגות הימין נערכים לפתיחה בקמפיין ענק לאחר פסילת מיכאל בן ארי אכן בבג"צ ואילו מפלגות הערביות בל"ד, חד"ש תע"ל ועופר כסיף – לא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
איזה צבועים שיפסלו את אחמד טיבי הגזען הראשי
ש | 18-03-2019 10:26
את חנין זובי ואת זחלאקקה הם המסיתים האמיתיים
2
מוצצי דם
נבלות | 18-03-2019 10:27
רוע ונגד עם ישראל
3
"כל חכמתם תתבלע"
אלי | 18-03-2019 12:49
וְהָיָה בְּהָנִיחַ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לְךָ מִכָּל אֹיְבֶיךָ מִסָּבִיב בָּאָרֶץ אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ נַחֲלָה לְרִשְׁתָּהּ תִּמְחֶה אֶת זֵכֶר עֲמָלֵק מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם לֹא תִּשְׁכָּח. אלו עמלקים בודאות. פרקליטות בגץ שמאל = סמאל = שטן = מלאך המוות. הם לקראת סיום תפקידם בעולם. יעלו בתוהו ויאבדו.... מצווה למחות אותם מעל פני האדמה . לא הסוס וללא מצמוץ עיניים .... וכל הקודם זוכה: פִּינְחָס בֶּן אֶלְעָזָר בֶּן אַהֲרֹן הַכֹּהֵן הֵשִׁיב אֶת חֲמָתִי מֵעַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל בְּקַנְאוֹ אֶת קִנְאָתִי בְּתוֹכָם וְלֹא כִלִּיתִי אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל בְּקִנְאָתִי. לָכֵן אֱמֹר הִנְנִי נֹתֵן לוֹ אֶת בְּרִיתִי שָׁלוֹם. !
4
"כל חכמתם תתבלע"
אלי | 18-03-2019 12:51
וְהָיָה בְּהָנִיחַ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לְךָ מִכָּל אֹיְבֶיךָ מִסָּבִיב בָּאָרֶץ אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ נַחֲלָה לְרִשְׁתָּהּ תִּמְחֶה אֶת זֵכֶר עֲמָלֵק מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם לֹא תִּשְׁכָּח. אלו עמלקים בוודאות. פרקליטות בגץ שמאל = סמאל = שטן = מלאך המוות. הם לקראת סיום תפקידם בעולם. יעלו בתוהו ויאבדו.... מצווה למחות אותם מעל פני האדמה . ללא הסוס וללא מצמוץ עיניים .... וכל הקודם זוכה: פִּינְחָס בֶּן אֶלְעָזָר בֶּן אַהֲרֹן הַכֹּהֵן הֵשִׁיב אֶת חֲמָתִי מֵעַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל בְּקַנְאוֹ אֶת קִנְאָתִי בְּתוֹכָם וְלֹא כִלִּיתִי אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל בְּקִנְאָתִי. לָכֵן אֱמֹר הִנְנִי נֹתֵן לוֹ אֶת בְּרִיתִי שָׁלוֹם. !
5
שחיתות- מס. 1 בעולם. מקום I בארץ- בג"ץ!
ישראל מתדרדרת ברשימה | 18-03-2019 20:19
לא יתכן לפסול כל דבר שיש בו מעט ציונות ולקבל כל מחבל או כל אחד שנגד המדינה, לא שירת בצהל, שמח לאיד על כל פיגוע