שוברים שיא: מאות משפחות יקבלו סל בתמיכה לפורים - סרוגים

שוברים שיא: מאות משפחות יקבלו סל בתמיכה לפורים

ארגון פעמונים השיק החודש את 'פורום האלף' שמהותו הרחבת שורות הארגון לקראת חגי פורים ופסח. בארגון מקווים לשבור בפורים הקרוב את השיא של השנה שעברה- 864 משפחות שקיבלו, בפורים שעבר, סל תמיכה מכובד

השקת המיזם. צילום: ים לביא

במסגרת המיזם, שואפים בארגון להציב בכל עיר ובכל קהילה גדולה שגריר או מתנדב מקומי שיגייס בקהילתו תרומות לטובת המקרים היותר מורכבים עימם נפגש הארגון. בפעמונים מקווים להגיע לאלף נציגים בחודש הקרוב שתפקידם למקסם את תחום התרומות המיועד לאנשים שנקלעו לחובות כבדים, דבר שלא היה במוקד העשיה בארגון עד היום. מוצע לכל קהילה לבצע הערכת מצב במסגרתה יבחנו מה הן היכולות והרצונות שלהם ובכמה משפחות הם מעוניינים לתמוך, במסגרת מתנות לאביונים. הכל, כמובן, בצורה דיסקרטית, תוך שמירה על חסיון המקרים.

ארגון פעמונים מקיים לכל אורך השנה תכניות מנע רבות והדרכה להתנהלות כלכלית נכונה, בדגש על הצמתים והאתגרים בחיים: יציאה לפנסיה, אמהות חד הוריות, זוגות צעירים בתחילת דרכם ועוד.

בשנה האחרונה פעמונים נגעו ב- 41,814 משפחות, הפרוסות על פני 561 נקודות ישוב ברחבי הארץ, בהם הארגון פעיל, מתוכן 1,449 משפחות המטופלות במקביל, גם במחלקות הרווחה בערים השונות, והנמצאות במצבים לא פשוטים רגע לפני עיקול כספי או ניתוק מתשתיות חיוניות. חלקן משפחות חד-הוריות. 3,815 מבין הנעזרים בפעמונים הם ילדים.

כמו כן, 4,976 נערות ונערים בסיכון שהשתתפו  במפגשים, 6,573 צעירים שהגיעו מיוזמתם להרצאות וסדנאות, ועוד ועוד.

בארגון מקווים לשבור בפורים הקרוב את השיא של השנה שעברה- 864 משפחות שקיבלו, בפורים שעבר, סל תמיכה מכובד שעשה להם שמחת פורים אמיתית והעניק להם כח לשפר את מצבם בתקופה שלאחר מכן.

מספר הפעילים בארגון פעמונים עומד על 3,258 מכל הארץ, רובם המוחלט מתנדבים.

דוד קוכמייסטר מנכ"ל הארגון אמר: "אנחנו מזהים שרבים מהפונים אלינו נמצאים במשבר כלכלי עמוק הכולל גרעונות ענק וכדי שנוכל לסייע יותר למקרים מסוג זה, הגענו להחלטה שעלינו לרתום את הציבור לסייע לחבריהם. כיעד ראשוני אנחנו בונים את פורום האלף- אליו התגייסו בשבועיים האחרונים כבר מאות נציגים מכל רחבי הארץ ובהמשך נרחיב את פעילות הגיוס"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
כמו תמיד
התמים | 13-03-2019 13:57
אני לא מבין : הליכוד טוען שמצבנו מעולם לא היה טוב יותר. אז איך זה שעמותות פרטיות צריכות לדאוג לסלי מוצרים למשפחות עניות, לנערים חסרי בית, לקשישים ניצולי שואה , להומלסים ועוד כהנה וכהנה ?
חוסר ניהול נכון
א. | 17-03-2019 6:44
אנשים לא יודעים להתנהל נכון כלכלית.
2
בקשת עזרה
אילוז יעקב | 15-03-2019 13:31
בקשת עזרה לכבוד פורים.אני נכה חי מביטוח לאומי בקושי.אם תוכלו לעזור לי אשמח מאד.ותבורכו מפי עליון.תזכו למצוות.פורים שמח לכל בית ישראל......
3
שוברים שיא של מצוקה?
כן ירבו עניינו | 16-03-2019 22:06
שמחה על ראשכם.
4
עניי ביתך
שרה | 17-03-2019 6:06
הטיחו בפני הביבי את הנתונים האלה, עם הזמירות שלו על כלכלה חזקה, כלכלה מפוארת, הכי חזקה מכל הזמנים, הוא עיוור, חירש אך לא אילם (כמאמר 3 הקופים הסינים), אלא להיפך, לא מפסיק לטרטר את שקריו, שאף אחד כבר לא קונה. ומה אומרים לכל העניים והנזקקים...
5
חלוקת סלי תמיכה
שלמה | 17-03-2019 11:13
בסד האם רק אני חושב כך?????? ארגון פעמונים השיק החודש את 'פורום האלף' שמהותו הרחבת שורות הארגון לקראת חגי פורים ופסח. בארגון מקווים לשבור בפורים הקרוב את השיא של השנה שעברה- 864 משפחות שקיבלו, בפורים שעבר, סל תמיכה מכובד (תוכן שיווקי) לקרוא כזה פתיח מקומם אותי.גם אם הכוונה טובה גם אם זו לא המטרה,הבנת הנקרא נותנת תחושה שהעיקר לשבור את שיא החלוקה ורק בהמשך אתה מבין שנעשה מעשה ללמד התנהלות נכונה.
6
ממשלה
שוש | 17-03-2019 13:56
איפה הממשלה???למה ארגונים שונים צריכים לתמוך בחלשים...מה עושה הממשלה בנידון? את הכספים המבוזבזים במקומות הלא נכונים להעביר לרווחת החלשים ואז אפשר להתהדר במעשים אמיתיים .