סמוטריץ': "אני לא הומופוב ולא מפחד משום מגזר" - סרוגים

סמוטריץ': "אני לא הומופוב ולא מפחד משום מגזר"

ח"כ סמוטריץ הציב את התפקיד אותו ידרוש בממשלה הבאה: "אם אהיה שר החינוך, אשקיע באזורים שבהם מחנכים למצויינות", הסביר את תפיסתו. "אני לא קומוניסט, פערים תמיד יהיו". והדגיש: "אני לא הומופוב ולא מפחד משום מגזר"

סמוטריץ': "אני לא הומופוב ולא מפחד משום מגזר"
  (קרדיט: דניאל אליאור)

הערב, (ראשון) כחודש לפני הבחירות, התקיים כנס "בחירות קשות", באוניברסיטת בר-אילן, בהשתתפות מנהיגי המפלגות. ח"כ בצלאל סמוטריץ מהבית היהודי הציב את התפקיד אותו הוא ידרוש בממשלה הבאה: "אם אהיה שר החינוך, אשקיע באזורים שבהם מחנכים למצויינות", הסביר את תפיסתו. "אני לא קומוניסט, פערים תמיד יהיו". והדגיש: "אני לא הומופוב ולא מפחד משום מגזר".

הפאנל המכובד כלל גם  את גדעון סער, מיכל רוזין, משה פייגלין, פרופ' יפעת ביטון, יצחק כהן, יועז הנדל ואביגדור ליברמן – על במה אחת.

יממה לאחר יום האישה, התבטא סמוטריץ': "אני לא רואה ביהדות שום דבר מפלה, היהדות מכבדת את האישה פי אלף מהעולם החילוני, ביהדות לא תמצאו פרסומות מחפיצות וגועליות של נשים, לא תמצאו זילות כזו".

הוא הוסיף: "אני אדם מאמין, אני רואה במדינת ישראל הגשמה של נבואה. כמי שרוצה להיות שר חינוך, אני מאמין במצוינות ואשקיע במערכת חינוך שתעודד יותר לוחמים וגם אקדמאים. אני רואה עצמי כמשקיע כלכלי נבון שם את הכסף שלו במקום שיניב לו הכי הרבה תשואה וזו התפיסה שלי לגבי חינוך".

את דברי הפתיחה נשא אריה פרופ' אריה צבן, נשיא האוניברסיטה: " אם אני מסתכל על הקהל, הוא מתמלא במה שמאפיין את בר אילן- אוניברסיטה שמהווה ייצוג מדויק של החברה הישראלית, נוצרים, יהודים, חילונים, דתיים מכל הדתות. שמתכנסים כאן להשפיע על החברה הישראלית, ומשפיעה גם על האנושות הכלל עולמית. אוניברסיטת בר-אילן היא האוניברסיטה של כולנו".

הכנס נערך ביוזמת ארגון 'עיתים' והמרכז למשפט יהודי ודמוקרטי בפקולטה למשפטים באוניברסיטה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
עוד פעם מצוינות ?!
עצוב לשמוע | 10-03-2019 23:14
מה עם ילדות שמחה וחוויתית ?! כל היום 'מצוינות' ילדים שונאים את ביס..אבח העיקר שיהיה להם ציונים טובים. חלאס.. נמאס כבר !! אתם שוב מחדירים ערכים של ארצות הברית לדור של גאולה, של חירות.. מהישגיות מיותרת מתחרותיות.. אתם מחדירים טעויות כשאתם מנתבים אותם ל2 תחומים שרוב הילדים לא מצויינים בהם וזה לא בשבילם..(מתמט' ואנגלית) במקום לגדל דור של ילדים ונוער ששמח בעצמו בכוחות ובמגוון האינטלגציות שה' חנן אותו ..
2
אוניברסיטה של כולם? בגלל זה הכנס פוליאמורים??
תתביישו | 11-03-2019 0:52
אונ' רפורמית, בושה
3
נאום סמוטריץ',גיבור ישראל שלמד משפטים
יהודה | 11-03-2019 7:25
בעת היותו בחזקת 'תורתו אומנותו'. ואף על פי שיתמהמה,בכל יום אצפה למוצא פיו הקדוש.
4
אתה לא הומפוב אתה בסך הכל מטר וחצי של יהירות
עדי | 11-03-2019 9:24
בושה שאלו הנציגים של הציבור הדתי לאומי בארץ ממש בזיון
5
חינוך??? איך דחית גיוס כדי ללמוד תואר?
ירון | 11-03-2019 13:08
איך רימת את הצבא כדי ללמוד תואר במסווה שאתה אברך בישיבת קדומים?