"אני מכבד את החלטתו של נפתלי ללכת בדרך שלו" - סרוגים

"אני מכבד את החלטתו של נפתלי ללכת בדרך שלו"

אחרי הסערה עם הביטוי על הקהילה הלהטב"ית עליה התנצל, יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ בראיון המלא בפודקאסט של ערוץ 12. מתייחס להסכם עם עוצמה יהודית, מצטער על הקמפיין נגד אלונה ברקת ומספר על קשריו עם בני גנץ

"אני מכבד את החלטתו של נפתלי ללכת בדרך שלו"
  (צילום: סרוגים)

אחרי הסערה עם הביטוי על הקהילה הלהטב"ית עליה התנצל, יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ בראיון המלא בפודקאסט של בערוץ 12 מתייחס להסכם עם עוצמה יהודית, מצטער על הקמפיין נגד אלונה ברקת ומספר על קשריו עם בני גנץ.

על חוות הדעת של היועמ"ש נגד מיכאל בן ארי שנמצא גם הוא ברשימתו: "אני יודע שהדבר הזה עוד יתברר ואני סמוך על הרשויות שלנו", הגיב בטרם החליטה וועדת הבחירות שלא לפסול את בן ארי.

בכללי על ההסכם והביקורת עם עוצמה יהודית: "אני חושב שפגיעה בערבים חפים משפע זה מחוץ לתחום שלנו, כמו כן תג מחיר ופגיעה בחייל  צה"ל את הדברים האלו ביררתי איתם והחלטנו שאנחנו הולכים לבלוק טכני, קבענו את הכללים על החיבור, עוצמה יהודית קבעו על שלושה קריטיים: חוסר זלזול בחיילי צה"ל אי פגיעה בערבים חפים משפע ונגד תג מחיר".

אין היום בכל הקשת הפוליטית מישהו שבעד תג מחיר זה רווח משני שלה עניין, יש לי איתם חילוקי דעות, אבל לבלוק טכני זה הסכים".

הקמפייו נגד ברקת. תמכה בהתנתקות

לאחר קמפיין בשבוע האחרון שהלך על הראש של בנט ושקד והימין החדש, נראה שהרב רפי פרץ לא שלם עם המסרים: "אני מכבד את החלטתו של נפתלי ללכת בדרך שלו", הוא אומר על העזיבה שלו מהבית היהודי. כשהמנחים מתעקשים בכל זאת על הקרע בין השניים הוא מוסיף: "קבלתי על עצמי לא לדבר סרה על הזולת, לא אומר דברים רעים עליו. הציבור ייבחר לפי הערכים שכל אחד משקף".

הרב פרץ התייחס לקמפיין שעשו באיחוד מפלגות הימין  נגד אלונה ברקת, אותה האשימו בחילול שבת והביע את צערו: "אם פגענו בה באופן אישי – אני מתנצל באופן ברור. דברנו על כבודה של השבת ולא  חלילה על האדם. על השבת אנחנו נילחם" ומבטיח: "דברים כאלה לא יקרו אצלנו יותר".

על בני גנץ: "חברים טובים במישור האישי, ברובד הפוליטי אנחנו נמצאים בשני צדדים שונים, הם שמאל ואני ממפלגת ימין, נמליץ על נתניהו להרכבת הממשלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
עוד לא ראינו מנהיג חדש שמתנצל על כל אמירה
יפית | 07-03-2019 18:49
מה זה ההתנצלויות אם אתה לא יודע איך להתנהל תחזיר את המפתחות
2
הבן אדם כבר שבר את שיא גינס בהתנצלויות לדקה.
עמיר | 07-03-2019 19:06
אולי כדאי לחשוב לפני שמדברים שטויות?
3
למה לא מפסיק להתנצל הבן אדם - כל יום התנצלות
נאוה | 07-03-2019 20:15
אחרת . אין מה להתנצל על האמת- גב' ברקת מחללת שבת וגם חבריה מהכדרוגל מחללים שבת אין מה להסתיר או להתנצל = זה מה שבנט בחר ואנו לא נצביע לו .
4
מוחקים פה תגובות מנומקות כי אינן רפורמיות
[ | 07-03-2019 21:53
מוחקים פה תגובות מנומקות על ימין ועל שמאל רק כי הדוברים לא מסכימים עם הקו הרפורמי של האתר.
5
תמוה
לוי | 08-03-2019 6:20
1. אנשי עוצמה יהודית מעולם לא אמרו שיש לפגוע סתם בערבים, או חלילה בחיילים ומעולם לא עודדו תג מחיר. הם כן הסבירו, ובצדק, את כעסם של נוער הגבעות(והאמת של כלל הציבור) כלפי הצבא עם האכיפה הסלקטיבית ואת תג המחיר כאשר אין תגובה כלפי מחבלים מצד הרשויות. לא הצדיקו!!! הסבירו מה שכל בר דעת מבין. 2. לכתחילה כל המתקפה על בנט הייתה מיותרת. על הבית היהודי לחזקת את עמדותיו ודעותיו. עליו להפסיק לחפש כוכבים וללכת בדרך שחזל התוו. מרגע שהבית היהודי איבד את הדרך הוא החל לחפש כוכבים וגימיקים. מ י ו ת ר!!! גיולוי נאות, כל השנים הצבעתי לבית לאיחוד.
6
לא סולח!
רונן | 08-03-2019 10:13
לבנט לא סולח, בבחירות אצביע לאלי ישי!
7
שרשרת ההתנצלויות על קיומנו תסתיים מתישהו?
תוהה | 09-03-2019 22:39
?