מרכז הבית היהודי אישר את ההסכם עם עוצמה יהודית - סרוגים

מרכז הבית היהודי אישר את ההסכם עם עוצמה יהודית

אחרי שעות מורטות עצבים ומכבש לחצים אדיר מכיוונו של נתניהו, מרכז הבית היהודי אישר את הסכם הריצה המשותפת עם עוצמה יהודית

author-image
מרכז הבית היהודי אישר את ההסכם עם עוצמה יהודית
  (צילום: הדס פארוש/ פלאש90)

אחרי שעות מורטות עצבים שכללו מכבש לחצים אדיר מצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפני זמן קצר (רביעי) אישר מרכז הבית היהודי את ההסכם לריצה משותפת עם מפלגת עוצמה יהודית.

על פי ההסכם, הרב רפי פרץ יעמוד בראש הרשימה המשותפת, בעוד שנציגי עוצמה יהודית יהיו במקום ה-5 וה-8 ברשימה.

מאז שעות הבוקר המוקדמות, לאחר חתימת הסכם בין עוצמה יהודית לאיחוד הלאומי- היה זה הרב רפי פרץ שעיני כולם היו נשואות אליו. קולות התנגדות רבים עלו מצד חברי מרכז ופעילים שלא לאשר את ההסכם.

מי שנכנס לעובי הקורה הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו שהפעיל את כל כובד משקלו לטובת העניין ואף ביטל פגישה ברוסיה עם ולדימיר פוטין בכדי לוודא את אישור ההסכם.

נתניהו לא הסתפק רק בלחצים ובשיחות טלפון, ונפגש עם הרב רפי פרץ. במהלך הפגישה הבטיח נתניהו כי המקום ה-28 ברשימת הליכוד ישוריין לנציג 'הבית היהודי – האיחוד הלאומי', כשלאחר הבחירות יועבר הנציג למפלגה המאוחדת. נתניהו גם התחייב למסור למפלגה המאוחדת שני תפקידי שרים משמעותיים ושוויים בממשלתו, כך שגם פרץ וגם יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' יהיו שרים בממשלה.

במקביל, נתניהו התחייב כי "מתוך הכרת הצורך של מפלגות ימין חזקות ועל מנת להמשיך את שלטון הימין, אני מתחייב לתמוך ציבורית במהלך זה לאורך כל קמפיין הבחירות".

כזכור, מוקדם יותר נתניהו הביע את הערכתו לבית היהודי על האיחוד המסתמן בימין. "הבחירות הבאות הן בין ממשלת שמאל בראשות לפיד וגנץ לבין ממשלת ימין בראשותי" אמר נתניהו. "אני מברך את נציגי הבית היהודי והאיחוד הלאומי על שגילו אחריות כלפי ארץ ישראל והצליחו לאחד את השורות כדי להבטיח שקולות הימין לא ילכו לאיבוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
כהנא צדק!!
יש | 20-02-2019 20:53
הציונות הדתית מתכפפת ונושאת על גבה את ממשיכי דרכם של הרב כהנא וברוך גולדשטיין אל הכנסת!!! כל הכבוד. עכשיו נתפנה כולנו להלחם בערבים, בטראמפ, וגם באויבים מבית!!!
יהי ה' עמכם יקרים אי'ה תזכו במניין מנדטים
עידו 2 | 20-02-2019 22:04
ואולי יותר. כולנו מברכים אתכם
מוות לכולםםםםםםם
כככ | 20-02-2019 21:33
יאללה, מחנות השמדה לסמולנים! תלאי צהוב לתל-אביבים! גדודי כהנאיונגד!
2
תחזית מדוייקת
עתידן | 20-02-2019 21:13
זוכים ב 4 מנדטים. ביבי זוכה בבחירות, הרב רפי וסמוטריץ מושבעים לשרים. הרב רפי מתפטר כדי להכניס את בן גביר. סמוטריץ דוחה את ההתפטרות לעת עתה. כתב אישום מוגש נגד ביבי. הממשלה נופלת. הרב רפי הולך הבייתה. גדעון סער מקים ממשלה חדשה עם גנץ ובלי הבית היהודי. סמוטריץ נותר כמנהיג הבית היהודי. בן גביר באופוזיציה עם סמוטריץ. הרב רפי צופה בערוץ הכנסת בטלוויזיה.
3
תבינו טוב, אין לסמוך על חצי מילה בתשקורת הארורה בארץ ובעולם, הכל המפיה המושחתת עושה, הכל שקרים בלי קשר לכתבה.
טלו קורה | 20-02-2019 21:18
מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה. צריכים להפסיק את הפצת השקרים והשיימנג. תהיו טובים תתמכו בטוב. לא הצליחו להורגו, ניסתה בתאונות והרעלות ומעצרים, והפצת שקרים, הוא תמיד שימש בתפקידים ציבוריים, המפיה חושבת שרק אם הוא בארץ הוא קיים. הרעים תמיד הפיצו שקרים על הטוב מה שהם, שלא יבינו שהם הרעים והנוכלים והוא הטוב האמיתי. והוא הצודק בהכל. הם פושטים ומעלילים עליו מה שהם, ומה שהם מתכננים.
4
ללא צירוף אלי ישי לרשימה אין משמעות לאיחוד
מיכאל | 20-02-2019 21:27
מיקומו של אלי ישי במקום מכובד יביא קולות רבים משסויהדות התורה ואף מכחלון. שס להכרה ששת מהמלך. אריה דרעי תמך באוסלו ועלול אולי לתמוך בגנץ אם יהיה תיקו עם נתניהו תמורת כספים למוסדות אל המעיין. קיימת סכנה צמשית. חיבור אלי ישי ירסן את כוחה של שס לאבטחה לשמירת ארץ ישראל כפי שפעל עם ליבמי וכן בהתנתקות. ללא ישי ברשימה רבים מאוד מאיתנו לא נצביע. היחיד שמבטא קול של מסורתיות אוטנטית ובשפה ספרדית. אנו רוצים להתחבר לציונות הדתית כי זו דרכינו בצפון אפריקה אך צריכים את הגשר של הרב מאזוז ונציגו אלי ישי.
אלי ישי סוס מת...
חחחחי | 20-02-2019 21:37
יכול למכור פיתות בתחנה המרכזית הישנה ליד המסעדה של הסודאנים.
5
תלמידי הרב טאו כחמישים אלף לא יצביעו
יורם | 20-02-2019 22:34
עם אירליך ברשימה ואי צירוף אלי ישי שהוא דמות תורנית ברורה ללא גמגום שלראשונה בפוליטיקה הייתה תמיכה גם של הרב טאו ,לא ניתן להצביע לרשימה זו. ככל הנראה הם יצביעו יהדות התורה או אלי ישי אם ירוץ לבדו. נראה שאם אלי ישי ימוקם ברביעה הראשונה באיחוד יצביעו אז לאיחוד. כרגע הבית היהודית אינה מוגדרת כבית אלא כ home less
6
ביזתם את הציונות הדתית
ניסן | 20-02-2019 22:39
כהנא -לא ראוי לבוא בקהל ה'
7
הרב רפי וסמוטריץ
מישהו | 20-02-2019 22:44
ד' לא יסלח לכם על שהכנסתם ארגון טרור לכנסת. תומכי הרוצח גולדשטיין ותומכי טרור הגבעות היהודי במסווה של משפטנים. מנדטים ואחוז חסימה זה לא הכל בעולם. יש גם ערכים
יישר כוח!
דוד | 21-02-2019 10:41
כל הכבוד!
8
גם אני כצפון אפריקאי לא אצביע לאיחוד ללא ישי
שמעון כהן | 20-02-2019 22:50
אני אוהב את הכיפות הסרוגות אבל ללא נציג שאני מזדהה איתו ברשימה האיחוד אצביע כחלון וחבל כי שס החרדית שמאל לא מייצגת אותנו
9
כל הנושא מסביב מעיד על מגזריות מגעילה וים
בולט לעיניים | 21-02-2019 0:09
התנשאות שפושה בכל מקום. למה בכלל היה כזה דיון על זה. מה לא טבעי בכמה שומרי מצוות שיתאחדו. תכל'ס גם היה ראוי ששס וג' וכולם ירוצו ביחד. אבל כל אחד חושב שהוא הכי נקי, ולא רוצה שהשני השונה חלילה, יקושר איתו .