האמנם אין ימין ואין שמאל? מספר שאלות ליועז הנדל - סרוגים

האמנם אין ימין ואין שמאל? מספר שאלות ליועז הנדל

לו מפלגת כחול לבן זוכה במרב המנדטים וגוש המרכז- שמאל עומד על יותר מ-61 תומכים, האם יועז יהיה בממשלה בה סתיו שפיר ותמר זנדברג משמשות שרות?

author-image
האמנם אין ימין ואין שמאל? מספר שאלות ליועז הנדל
  (Photo by Gershon Elinson/Flash90)

מפלגת כחול לבן היא לא יותר מאשר מפלגת ידיעות אחרונות. המרכיבים המדביקים אותה יחד, הם מין ישראליות קיטשית ביחד עם אנטי ביבי מובהק. זה מה שכבר שנים מנסים למכור לנו בעיתון של המדינה.

מכנה משותף רחב אליו כולם יכולים להתחבר, מבט על- על ישראל, מדן ועד אילת, אך מעיניים תל אביביות. איך ניסח זאת אחד מראשי הרשימה- שגם כתב טור מוביל בידיעות שנים רבות? מעמד הביניים, זה של ריקי כהן מחדרה, שהרוויחה לדידו 20 אלף ש"ח ולא גמרה את החודש.

השעטנז הזה נראה מלוהק במשרד יח"צ משומן היטב, כשכל מרכיביו רוצים להפיל את נתניהו, שזו מטרה לגיטימית במשטר דמוקרטי. אבל חוץ מזה קשה להבין מה ליועז הנדל וצביקה האוזר לאלון שוסטר ויעל גרמן.

הפליאה שלי היא בעיקר על אנשים כמו יועז הנדל. האיש עמד בראש המכון לאסטרטגיה ציונית, כתב במקור ראשון לפני שפרץ לידיעות אחרונות, בתכנית מצד שני בגלי צה"ל שידר על תקן הימני ועוד. מה הוא חושב כשהוא מסתכל על מפת הגושים והוא מוצא את עצמו בגוש יחד עם תמר זנזדברג וגוש חוסם של בל"ד?

כי לו יצויר והתרחיש הוורוד ביותר מבחינת גנץ מתממש, ומפלגת כחול לבן זוכה במרב המנדטים וגוש המרכז- שמאל עומד על יותר מ-61 תומכים, האם יועז יהיה בממשלה בה סתיו שפיר ותמר זנדברג משמשות שרות? יעל גרמן ועופר שלח? גם אם נוציא את הבלוק הטכני של הסיעות הערביות שהנדל עצמו הרבה להתבטא על המרכיבים האנטי ציוניים שבהם. היתכן?

או שהוא באמת חושב שבליכוד יזחלו יחד עם החרדים אל כחול לבן בשירת התקווה אדירה כשכולם זורקים את נתניהו כלאחר יד?

זה בסדר לחשוב שנתניהו מושחת ומסואב, אבל מכאן לשנות את עורך עד כדי כך? הנדל הוא העותניאל שנלר החדש? האיש שהולך כדי להשפיע מבפנים? או סתם יצר ה-"רק לא ביבי" שצבר בלשכת נתניהו בפרשת נתן אשל מצא לו פורקן יחד עם רצון להתברג פוליטית הכי גבוה שאפשר ואיפה שניתן?

כשחבר יחד עם האוזר, עוד בוגר לשכת נתניהו- ליעלון, זה נראה בסדר גמור. מפלגת ימין לאומית שנמאס לה מדרכו של נתניהו הנהנתנית ומושחתת. הם רצו ימין ממלכתי. אך כשלא מצאו קונים לסחורה הם התחברו בריצ'גנץ הפוליטי שבנוי קרעים קרעים, רק כדי להחליף את ביבי?

האם אתה באמת מאמין יועז לסיסמה הנבובה שאין ימין ואין שמאל?

זה קל ללכת לרמת הגולן ולהכריז שהרמה שלנו לדורי דורות כפי שעשו היום (שני) בכירי כחול לבן, או לדבר במעומעם על גושי התיישבות-שאיש לא יודע מה הם כוללים. גם לדבר מתחת לשפם על הזדמנויות אזוריות כשאיש לא יודע מתי תבשיל השעה ועם מי ומה זה כולל ומה אומרת בדיוק פליטת הפה הזאת של גנץ על לקחי ההתנתקות. אך בשוך הערפל, כשתכנית מדינית תתקדם בצעדי ענק, אירועי טרור ידרשו לפן אקטיבי למיגורם, האם לא נראה עוד מאותו דבר?

האם לא נראה את אותו מחנה פוליטי שבחר לאורך השנים ברבין, אהוד ברק ובקדימה, צץ מאחורי המסכה ומוביל לאותן המקומות? האם לא יהיה יועז הנדל רק נער הפוסטר לגריפת מנדטים מהמרכז בואכה ימין רך, שיוביל למדינה פלסטינית?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
הימין רק יודע להפחיד
כרמלו | 04-03-2019 21:52
רק הימין גרש יהודים מבתיהם.
קודם שהנדל ילך למקווה לטהר מעשיו
בניטשקה חונטשקה | 04-03-2019 22:40
הוא מבין את הכוונה. אבל למה מכר הנדל את נפשו לשטן ששמו ''הקרן לישראל חדשה'. מאיפה הכסף שהוא מבזבז?
2
הנדל רק מתחפש לימין.
כל מילה בסלע | 04-03-2019 23:01
לכיוון הזה צריך לירות את החיצים.תלמ מוליכה שולל את מצביעיה כשבפועל היא תשב בקואליציה עם מרץ ועבודה ובתוך מפלגתה עופר שלח גרמן שות'.הנדל בעצמו תומך בגושי התנחלויות.במקום לנסות לשתות מנדטים אחד מהשני,גוש הימין ובעיקר הימין החדש צריכים לתקוף את תלמ כדי להחזיר את המצביעים חזרה.
3
מי מאחורי הבלוף של השמאל
לא משנה | 04-03-2019 23:32
בדיוק קולע למטרה מפלגת ידיעות אחרונות..מכאן ניתן להבין בדיוק מה מסתתר מאחורי המסיכות של כחול לבן מנסים למכור לנו חתול בשק
4
יועז פטריוט
אבי | 05-03-2019 4:51
יועז הנדל צדיק ממלכתי ישר דרך לא מושחת ומתקרנף
5
אה אה אה, העז של גנץ שונץ
שהלך לאזכרת מחבלים | 05-03-2019 7:08
עיזה אתה רמאי נוכל אתה בכלל לא איש ימין אתה חתיכת אפס אחד גדול. העז צריכה יחצן כדי להיות בכנסת, איזו בדיחה, בתקוה שהעם יתעשת וייתן לכם סטירת לחי מצלצלת ביום הבחירות, אתמול כבר דיברתי עם כמה אנשים שהיו בכיס שלכם ולא יצביעו לכם עז אתם חברות פושעים הנשענת על אזכרת מחבלים ואין לתקשורת כזו והמנדלבליט שהתחרפן לגמרי עם שי ניצן השקרן אוי לבושה שי ניצן למד פעם בנתיב מאיר תראו מה יצא ממנו. בא להגקיא מהם וגם ממך עז שלא מניבה דבר.
6
מדינה פלסטינית זה טוב ליהודים
אורי זה אני | 05-03-2019 7:45
רוב אזרחי ישראל אינם רוצים במדינה דו-לאומית שפירושה איבוד הרוב היהודי. רוב אזרחי ישראל תומכים בעמדות המרכז שמאל, גם אם באופן מסורתי נהרו אחרי המנהיג ביבי שממשיך למשוך בחוטים כמו המלך בארץ עוץ בניסיון עלוב לטשטש ולחמוק מכובד בתי'ים הפליליים הרובצים עליו
7
כשמקבלים כסא חבר כנסת.. הערכית מתפוגגים:
מרק | 05-03-2019 8:10
כשמקבלים כסא חבר כנסת.. הערכית מתפוגגים: 1. ויואל חסון היה מפקד ביתר ארצי וגם והוא מצא את עצמו בגוש יחד עם תמר זנזדברג ושל בלד ונודע בשפתו הנלוזה 2. יועז הנדל. האיש עמד בראש המכון לאסטרטגיה ציונית, כתב במקור ראשון והוא מוצא את עצמו בגוש יחד עם תמר זנזדברג וגוש חוסם של בלד?
8
תלוי במה מדובר...
יועז | 05-03-2019 8:31
חברים, יש חשוב ויש נחשב יותר...
9
זה רק מראה שהימנים החדשים, "האידיאולוגים", הם
צדוק | 05-03-2019 9:25
השמאל של המחר. למי שאין אמונה אמיתית, האידיאולוגיה הימנית שלו = ליברליזם מערבי, שבסוף מתורגמת רק לפשרות בענייני דת ומדינה, ואחכ גם לויתורים על ארץ ישראל
10
אם זהות לא עוברת
מצביע זהות לנצח | 09-04-2019 23:38
זה פשוט אומר שעדיין נשארנו תקועים בעבר עם מדינה סוציאליסטית מפגרת, שעדיין לא התקדמה לעתיד, כפי שקיים במדינות שפע מתקדמות כמו שוויץ ששם בגדול אין התערבות(=הפרעה) ממשלתית לאזרח. לכן כל בר דעת צריך להיות עצוב, ואין ספק שאני אמשיך להצביע אך ורק למפלגת זהות שהיא העתיד המזהיר של ישראל.