עתניאל שנלר: ציפי לבני מייצרת שנאה בעם - סרוגים

עתניאל שנלר: ציפי לבני מייצרת שנאה בעם

חבר הכנסת עתניאל שנלר, אמר בראיון לרדיו 'גלי ישראל' כי התנגדות מפלגתו לחוק החרם היא כניעה של קדימה לשמאל הקיצוני על חשבון טובתם שלך אזרחי ישראל. שנלר גם האשים את לבני, בנתינת התר להחרמת ההתנחלויות תוך יצירת פילוג בעם

עתניאל שנלר: ציפי לבני מייצרת שנאה בעם
  פלאש 90

חבר הכנסת עתניאל שנלר מקדימה, תקף היום את יו"ר מפלגתו ציפי לבני, זאת בעקבות ההחלטה של סיעתו לנקוט נגדו צעדי ענישה בגלל היעדרותו מההצבעה על חוק החרם בכנסת.

בראיון ליומן הצהריים של רדיו 'קול חי'  עם קובי פינקלר, אמר שנלר "אינני מקבל את השיטה שבה דרך תעתועי לשון אומרים שביבי פועל לשנאה של איש נגד רעהו על מנת לקטוף קופון פוליטי".

בהמשך דבריו התייחס שנלר, להפרדה שעורכת לבני בין תושבי יו"ש לתושבי שאר המדינה וקבע כי הפרדה זו יוצרת שנאה. "כשהיא עושה הבדלה בין מתנחלים לבין אחרים אני לא יכול להוריד ממנה את האשמה שהיא מייצרת את השנאה בין איש לרעהו".

שנלר המשיך וקבע שהתנהלותה של ראש תנועתו מטרתה היחידה היא לרצות את השמאל הקיצוני בישראל. "היא רוצה לקטוף קופן אולי מהשמאל הרדיקאלי אולי מאנשים מסוימים כאלו ואחרים שהם בוחרים בה, אותי בוחר המוסר היהודי" .

בנוגע לעונש שקיבל מסיעתו אמר שנלר כי הוא גאה בעונשים שניתנו לו: "השאלה היא לא מה העונש אלא בגין מה העונש. אני סברתי וסבור כל הזמן שחרם על ציבור יהיה אשר יהיה הוא אסור ממש, אני חושב שהחוק הוא חשוב ומגן על ישראל".

בנוגע לחברי הכנסת בסיעתו שיזמו עם חבר הכנסת זאב אלקין את חוק החרם וחזרו בהם אמר ח"כ שנלר כי "המתנגדים לחוק החרם שכחו שהדבר העליון והחשוב זה העם שלנו שיש לו מדינה, והאינטרסים האלה קודמים לכל אינטרס אחר. שיקולים פוליטיים לא יכולים לשנות עמדות מהקצה אל הקצה, ועוד כשמדובר בחוק שרבים מחברי קדימה אישרו בעבר באופן חמור יותר".

ח"כ שנלר הוסיף כי הוא כועס על כך שלדעתה של לבני, חרם על ילדי יצהר לגיטימי. "היא טוענת בצדק שאזרחים טובים מבקשים להתפרנס במגדל העמק בבאר-שבע והיום יהיה עליהם חרם, אז אני רוצה להבין, ילדי מחמש המקום בו אני גר, ושאר אנשי ההתיישבות ההתנחלות לא אזרחים טובים המבקשים להתפרנס?" שאל שנלר

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ח"כ שנלר טובל ושרץ בידו
שאול | 14-07-2011 20:34
עתניאל שנלר הוא חידה סתומה בעיניי. מצד אחד, הוא ממצב את עצמו כאיש ימין שמאשים את גב' ציפי שפיצר ביצירת פילוג בעם, ומצד שני, הוא מיוזמתו הצטרף למפלגה שיזמה ותמכה בגירוש גוש קטיף.
2
ל-1
יוסי | 14-07-2011 22:44
ששאלו את עתניאל שנלר למה הוא בקדימה הוא ענה כך:אם הייתי במפלגת ימין אז כל חוק שהייתי מעביר היו רואים כחוק דתי" ואני חושב עליו שהוא אדם מאוד אמיץ שלא איכפת לו מה יאמרו עליו במפלגה ועובדה הוא כבר 5 פעמים חטף על זה וזה לא פשוט לח"כ להיות מושעה מועדת חוץ ובטחון אז בבקשה נכון שאני לא מסכים איתו אבל הוא אדם שחשוב להעריך ודרך אגב הוא עושה חושבים אם להמשיך בקדימה או לא