תגובת נתניהו להחלטה המסתמנת של היועמ"ש - סרוגים

תגובת נתניהו להחלטה המסתמנת של היועמ"ש

החלטת היועמ"ש טרם פורסמה, אך בסרטון ליכוד נטען: "תיקי נתניהו הם מגדל קלפים" שנבנה בין היתר מלחץ התקשורת והשמאל, עדי מדינה ופייק ניוז. והמסקנה, "כשיגיע השימוע, הכל יקרוס"

תגובת נתניהו להחלטה המסתמנת של היועמ"ש
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

החלטה של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, טרם פורסמה אך בסרטון חריף טוענים בליכוד כי "תיקי נתניהו הם מגדל קלפים". שנבנה בין היתר מלחץ התקשורת והשמאל, סיקור חיובי, עדי מדינה, פייק ניוז, חמגשיות וסיגרים, התעלמות מ-43 ח"כים שתמכו בחוק ישראל היום. והמסקנה, "כשיגיע השימוע, הכל יקרוס".

בווידאו מציגים בליכוד את "מה שלא סיפרו לכם: נתניהו התנגד לחוק ישראל היום, 60 עדים קריטיים לא נחקרו. לא אפשרו לנתניהו עימות עם עדי המדינה. סיקור נתניהו בוואלה היה ונשאר עוין. משרד המשפטים קובע כי כל גורמי המקצוע אישרו את עסקת בזק יס ללא התערבות של ראש הממשלה. העיקר שאת אוסף העטים של אולמרט בשווי 1.2 מיליון ש"ח לא חקרו. חקירות נתניהו שווה נסיון חיסול פוליטי", וההדגשה למערכת הבחירות: "התשובה שלנו בקלפי- דווקא נתניהו".

ההכרעות בשלושת התיקים

על פי ההערכות, כתב החשדות נגד נתניהו הוכן, ויתייחס לשלושת הפרשיות שיכילו את העבירות השונות בהן נחשד נתניהו. לפי הדיווחים, מנדלבליט צפוי להגיש את המלצותיו בבת אחת בכל התיקים- כשככל הנראה, בתיק 1000, פרשת המתנות- טובות ההנאה בין נתניהו ורעייתו למקורבו ארנון מילצ'ן יומלץ להגיש כתב אישום על הפרת אמונים, אישום קל בהרבה ממה שהוכרז בהתחלה.

בתיק 2000, השיחות של נתניהו עם מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס היועמ"ש לא סוגר את התיק, אלא גם כאן באישום קל בהרבה משוחד של הפרת אמונים. עם זאת, מנדלבליט עדיין צפוי להגיש המלצה על עבירת שוחד בכפוף לשימוע נגד הנחקר השני, מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס.

התיק המרכזי והראשי מבין כולם הוא תיק 4,000, פרשת בזק – וואלה: קידום עסקת בזק בתמורה לסיקור אוהד למשפחת נתניהו באתר וואלה, בה חשוד שאול אלוביץ' מבעלי וואלה ובזק, בו צפוי נתניהו להיות מואשם בשוחד בכפוף לשימוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
המקובל הרב לסרי: 'ביבי ! מכל העלילה תצא מלך !
עידו 2 | 28-02-2019 14:46
לפי ספרי הקבלה, אתה ביבי תנצח את כל אויביך שהם אויבינו ימ''ש. אנו מתפללים להצלחתך כל יום. ולמפלתם של שונאי ישראל מהשמאל ימ''ש
עידו 2
התמים | 28-02-2019 15:20
ביבי לא מלך והשמאל לא שונאי ישראל. השיח שלך מלא שינאה לכל מי שלא מסכים איתך. תתעורר - לביבי יש גם כשרונות אבל הוא אדם מושחת ומשחית .
2
נתניהו
התמים | 28-02-2019 15:18
די. תפסיק לעבוד עלינו ותפסיק עם ההשמצות. משטרת ישראל לא פועלת ממניעים פוליטיים, הפרקליטות לא פועלת ממניעים פוליטיים והיועמש לא פועל ממניעים פוליטיים. כל הגופים האלה ממש לא שייכים לשמאל. עדי המדינה הם אנשים שהיו יד ימינך ואין להם שום אינטרס לפגוע בך. הראיות הן ראיות אובייקטיביות ( כולל הקלטות ) שעל חלקן לא חלקת אפילו אתה. אז תספר לאוהביך שמותר לך לקבל מתנות במאות אלפי שקלים ( כולל חליפות !!!! איזה שפל - ראש ממשלת ישראל צריך לקבל במתנה חליפות ! קמצנות חולנית ) , מותר לתת הטבות ( לאלוביץ' ) של מאות מליונים ובכלל מותר לך לעשות מה שאתה רוצה, כי ביבי מלך ישראל.
תמים חולני
שמעון יוסף | 28-02-2019 18:09
תמים חולני, תתעורר
3
עיתונאים
דבורה מור | 28-02-2019 15:19
העיתונאים והשמאל , סוללים את דרכו של נתניהו לקדנציה נוספת כראד ממשלה
4
ימח שמם השמאלנים!!!!
המחנה הלאומי! | 28-02-2019 16:34
ביבי המלך!!!
5
ביבי
עמי | 28-02-2019 16:59
ביבי אשם אם הוא היה דורש חקירה מהירה מזמן התיק היה בבית המשפט ואולי היה גזר דין אשם או לא אשם אבל ביבי דווקא רצה ככה הוא חשב שלא יהיה כלום כי אין כלום אז ביבי אל תאשים את התקשורת ולא השמאל פשוט רק אתה אשם בסחבת
6
קיבל 700 אלף ש"ח מחבר, עאלק
יונתן | 02-03-2019 11:22
גם לכם יש חברים כאלה שאתם מתקשרים ודורשים מהם מתנות? מעניין שהחבר התחיל לתת מתנות רק כשביבי חזר להיות ראש ממשלה, לא לפני. ואחר כך ראש הממשלה מחוקק חוקים ומטפל בענייני חבריקו... אתם באמת כאלה תמימים? זו ההגדרה של שוחד. ומה לגבי שרה? גנבה מאות אלפי שח בארוחות שף תוך רישומים כוזבים? הצהירה שהמבשלת היא בעצם מנקה ואז במשך שנים הזמינה עשרות פעמים בחודש ארוחות ממיטב השפים? חמגשיות עאלק... יותר מחצי מיליון היא גנבה. מה היה קורה לו אתם הייתם גונבים רק אלף שח מהמעביד? שלא לדבר על הצוללות שזה מסריח עד השמים..