
דגל ישראל על במת גרמניה: בעוד שמדינות אחרות באירופה קוראות להחרים את האירועים בישראל, דווקא בגרמניה מחליטים להביע תמיכה מפתיעה.
הצמד "s!sters", שזכו בקדם האירוויזיון שנערך בברלין- בחרו לחגוג את רגע הניצחון עם הנפת דגל ישראל מול מאות אלפי צופים גרמניים. הן צפויות כאמור במאי הקרוב לייצג את גרמניה באירוויזיון שיתקיים בתל אביב.
זו לא המחווה היחידה לה זכתה ישראל לאחרונה. לפני כשבועיים בקדם האירוויזיון השוודי (מלודיפסטיבלן), החליטו ארבעת מנחי התחרות להפתיע עם מחרוזת מושקעת המשלבת את ארבעת השירים איתם זכתה ישראל באירוויזיון. צפו:

WhatsApp Video 2019-02-03 at 00.56.07
(צילום: מתוך טוויטר הערוץ השווידי. SVT)





תגובות
תחרות בושה, אנטי יהדות, בושה שמשתתפים בזה .
אל דאגה לאחר עשירי באפריל לא נשתתף בתחרויות כאלו
זו לא פעם ראשונה בטלוויזיה הגרמנית אני צופה פעמים רבות בערוצי טלוויזיה גרמניים ואני חייב לציין שזו לא פעם ראשונה שמפרגנים לישראל בתוכניות שונות אצלהם.