הרב לאו לסרוגים: תורת כהנא היא כמו חוקי נירנברג - סרוגים

הרב לאו לסרוגים: תורת כהנא היא כמו חוקי נירנברג

בדרשתו בבית הכנסת, אמר הרב לאו כי הצבעה לבית היהודי היא הצבעה לנאציזם. לסרוגים הוא אומר: "הכרזתי שאלחם שתורת כהנא לא תיכנס לכנסת כי היא תורת גזע כמו חוקי נירנברג"

author-image
הרב לאו לסרוגים: תורת כהנא היא כמו חוקי נירנברג
  (באדיבות המצולם)

רב בית הכנסת רמב"ן בירושלים, הרב בני לאו מחריף את המאבק בבית היהודי שרצה במפלגה משותפת עם 'עוצמה יהודית'.

כתב הג'רוזלם פוסט גיל הופמן דיווח הערב כי הרב לאו, אמר בדרשתו בבית הכנסת הרמב"ן במושבה היוונית: "הצבעה לבית יהודי זה הצבעה לגזענות ונאציזם. אני מתכוון לצאת למלחמה. אם יש למישהו כאן בעיה עם זה, אעזוב את תפקידי מיד."

חוקי כהנא כמו חוקי נירנברג

בעקבות הדברים, הגיע לידינו דף המקורות עליו המליץ הרב לאו בדרשה, בו ערך ח"כ לשעבר מיכאל איתן מהליכוד השוואה בין חוקי נירנברג של גרמניה הנאצית לבין הצעות חוק אותן ביקש הרב מאיר כהנא לקדם בכנסת בשנות השמונים, כשכיהן כחבר כנסת.

בין השאר, מדובר שם על הפרדה בין תלמידים יהודים וערבים בבתי הספר, הפרדה בחופי רחצה והגבלות מגורים, בנוסף הביא הרב לאו עדות מח"כ לשעבר גאולה כהן, שהקריאה את ההשוואה הזו בכנס בחירות בעבר.

לסרוגים מסר הרב לאו: "הצעתי לציבור לעיין בהשוואה שערך חבר כנסת מיכאל איתן בשנות השמונים בין חוקי נירנברג לחוקים שביקש כהנא לחוקק. הכרזתי שכמי שחולם את חלום שיבת ציון אלחם שתורת כהנא לא תיכנס לכנסת כי היא תורת גזע כמו חוקי נירנברג".

עוד הוסיף הרב לאו: "התיוג כאילו זה שמאל נגד ימין מזעזע איתי. אני חי בתודעת החלון החד פעמי שה׳ פתח לנו בהיסטוריה של שיבת ציון ומכאן הלחץ של סגירת החלון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
122 תגובות - 102 דיונים מיין לפי
1
לאו
ויזתא | 23-02-2019 21:03
לאו תתעסק בעיניינים שלך ואל תתחב את האף הארוך והנוזל שלך איפה שלא צריך
לאו תרצח. לאו תנאף. לאו תגנוב דעת הבריות
לוחות הברית | 25-02-2019 13:59
לאו תדבר דברי נבלה
חברה תעשו טובה. תורידו את התמונה של בני לאו.
בניטשקה חונטשקה | 24-02-2019 23:12
יש לבני עינים מלאים אכזריות ורוע. טפו איכס
השמאל אומר תודה לביבי.פילגת בבית-המילכודי.
העצמת קיטוב ה-וטו | 24-02-2019 9:22
כפיות טובה לבחירות: 1996 - כשכולם פחדו לתמוך בגלוי בביבי. היה נחשול אחד שלא פחד.ביבי נבחר. 2001 - חוק-נתניהו. עי ישי שגם מי שאינו חכ יכול להתמודד לראשות ממשלה. ביבי ויתר. משום מה יש ראיסים שטועים בעצות בלעם , דואג ואחיתופל. שבוע טוב לכל בית ישראל.
רבנים אסרו לשמוע את דברי האפיקורסית שלו ב929
עידו 2 | 24-02-2019 7:17
הלאו הזה הפך את התנ''ך לספר היסטורי ולא מוסרי.
כל הכבוד לרב האמיץ!
שרה | 23-02-2019 23:53
כל כך הרבה שינאת חינם מהסרוגים, הקהילה היפה ומכובדת שלי. איפה הדרך ארץ? איפה המוסריות? לכהניסטים אני ומשפחתי לא נצביע, ואני מקווה שהדיון המכוער שאני רואה בתגובות בכל הכתבות באתר פה ישכנעו אנשים ישרים להתנהג כמוני. שבוע טוב לכולנו.
2
לא מאמין לאנשים יפי נפש
דני | 23-02-2019 21:03
נראה לי מפחיד
יש קבוצה בפייסבוק שנקראת מוציאים את הקרן החדש
לא תאמין | 24-02-2019 3:20
החדשה מישראל. שמה מביאים פירוט איך הכל מתנהל מאחורי הקלעים להריץ את גנץ, איך מארהב ארגונים תופרים את כל החליפה. גנץ הוא בובה. המצחיק הוא שביבי ביקש זאת כדי לקדם את תוכנית המאה של טראמפ כי הוא הסביר להם ששאר מפלגות הימין לא ייתנו לו. ביבי יודע שזה הסוף רק רוצה פרס נובל לשלום לפני הפרישה.
3
לאו הוא נוצרי
אורית | 23-02-2019 21:04
מתי אתרי החדשות יבינו את זה?
רפורמי זה יותר גרוע מנוצרי - והמבין יבין!
אוראור | 23-11-2020 16:21
ואין לי פה מה להוסיף!
4
לא נציזם. טמטום!
ידידיה | 23-02-2019 21:06
לא נאציזם מצד הבית היהודי. רק טמטום ואיבוד כל קנה מידה יהודי, מוסרי ושכלי מצד הדובר ההזוי. כבר מזמן איבד את הזכות לדבר בתור רב!
5
גועל נפש!
שלום | 23-02-2019 21:07
רב תקשורת! בושה וחרפה!
מחזק את הרב לאו
אריה | 24-02-2019 23:39
אומץ
6
כל הכבוד לרב בני לאו.
חיים | 23-02-2019 21:08
חבל שהרב רפי פרץ לא הבין את זה.
אויש, איזה מסכן...
דוד | 24-02-2019 0:01
.
7
תורת בני לאו
מקוה ישראל | 23-02-2019 21:10
תורת בני לאו היא כמו תורת מנדלסון
8
לעולם לא חשבתי שבני לאו הוא רב
שלום | 23-02-2019 21:13
עכשיו מסתבר שהוא בכלל לא דתי...
9
עכשיו
התמים | 23-02-2019 21:17
כל תומכי עוצמה יתקפו את הרב לאו כטהרן מתייפייף ורוקד מה יפית לפני השמאל. יש אנשים שלא מבינים שלנו כיהודים אסור להגיע למצב בו עוצמה יהודית מקבלת לגיטימציה. שלב נוסף בפירור ופירוק ערכי מדינת ישראל , שביבי מבצע בנסיון להציל את עצמו מהליך פלילי. בשביל ביבי הוא קודם למדינה - שמצידו יכולה ללכת לעזאזל. ביבי כבר הרס רקמות חשובות באחדות המדינה והוא דוהר להרס מוחלט. מה חבל שהציבור הדתי לאומי נתן יד למהלך בעבור נזיד מנדטים, שגם הוא בספק. מה חבל שהציבור הזה ממשיך לתמוך בביבי המושחת שהמדינה בשבילו היא רק פלטפורמה להאדרת דמותו.
10
לאו
אהרן דרעי | 23-02-2019 21:18
תתבייש לאו. חוקי נירנברג אתה שופך דמים רשע
דרעי
יהוה | 23-02-2019 23:14
הי דרעי לא שמת לב שעדיין לא ירדת מהעצים. כלומניק.
11
ירד מהפסים
גבי יזרעאלי | 23-02-2019 21:18
איבד את זה.גם חוק השבות הוא גזעני
לא היה עליהם אף פעם
משה | 24-02-2019 7:54
הרב בריח
12
עפרא לפומיה דלאו. הרי אחיו ''רב רפורמי''
עמוס גבאי | 23-02-2019 21:19
מהרסיך ומחריבייך ממך יצאו
והוא?
יהודי | 25-02-2019 13:17
כנראה אפילו לא רפורמי......
13
חכמים היזהרו בדבריכם
אבי | 23-02-2019 21:20
באמת הרב לאו נאציזם? אני בטוח שכל יהודי בזמן השואה היה מעדיף לקבל נאצי כמו החברה בן גביר רצית לחנך ויצאת מסית.
14
בני לאו
מרלן | 23-02-2019 21:21
כמה "הקרן החדשה להחרבת ישראל " משלמת לך כדי לפתוח את הגו'רה האנטי יהודית ישראלית...תוריד את הכיפה צבוע רקוב
15
סוף סוף רב נורמאלי, חשבתי שכולם השתגעו....
אבי גורן | 23-02-2019 21:23
רבני הקו -הר המור, קיצוניים שהביאו עלינו מפלגה שבלתי אפשרי לתמוך בה.
מי שבעד להט"ב ונגד יהדות = נורמלי...
אוראור | 13-01-2021 14:02
היגיון של אנשים עם קהות חושים ובלי נשמה יהודית - והמבין יבין - יאללה!!
16
חוכמה גדולה
חוה | 23-02-2019 21:24
ממש חוכמה לקחץת 4 סעיפים להוציא אותם מההקשר ההסטורי ולהשוות מתערבת איתכם שאם אעבוד קשה אפשר למצוא זאת כמעט אצל כל חברי הכנסת של מרץ למשל בחוקים ההבדל המהותי והתהומי בין תורת הרב כהנא לגזענות בפרט ונציזם בכלל הוא שלשנוא עם שנלחם בך והורג בך זה לא נובע מגזענות גם כהנא לא נלחם בערבים שהיגרו מכאן והכיר למשל באופציה שלהם להתגיעיר או לגור איתנו כגר תושב כאשר הם נאמנים למדינה
17
תביעה!
תביעה! | 23-02-2019 21:25
בבקשה. שעוצמה יגישו נגדו תביעת דיבה!! יש גבול!!!
18
מנוול
בנימין | 23-02-2019 21:25
עצוב לקרוא דברים כאלה ממי שקורא לעצמו רב.
19
רמב"ם
שואף לתורת ישראל | 23-02-2019 21:28
יואיל מר בני לאו לעשות קצת שיעורי בית ולהיווכח שאת הרב כהנא הספיק להקדים הרמבם (בית הבחירה, ז, יד) וכבר הגביל את מגוריהם של גרים תושבים
20
הטעות בניסוח לא במהות הרב כהנא נגד התבוללות
אברהם לוי | 23-02-2019 21:32
הרב מאיר כהנא היד היה גיבור ישראל שפעל למען עם ישראל. חלק מפעילותו הייתה נגד התבוללות. החוקים שהוצעו היו למנוע התבוללות. מסכים שהניסוח היה צריך להיות אחרת אבל אין להוציא דברים מהקשרם.
21
צודק בכל מילה ובאה אחוז הרב לאו. אסור להצביע
בתיה | 23-02-2019 21:34
פשוט אסור להצביע לחבורה הזו. זה כבר לא הבית היהודי או האיחוד הלאומי של הרב בני אלון זל. השתלטו אופורטוניסטים מסוכנים בדחעותיהם טבעיקר ובדרכים שלהם כפי שראינו במשא ומתן ביניהם ועם עוצמה ויחד.
פשש חלון מיוחד יש לו ??
רחל | 23-02-2019 23:47
בסד מעניין שתודעת החלון שלו לא רואים דרכה את הצד השני של הגזענות הערבית האמיתית. הרצחנית. הרותחת. בשום מצב בשום מקום לא התרשמתי שחברי עוצמה לישראל טוענים משהו כלפי מוצא אתני כלשהו. הנקודה היחידה סביבה הדיון נסוב היא תמיד הגנה על העם היהודי וזכותו על ארצו. מפני אלו שלא מכירים בקיומו ורוצים להשמידו. זהו ! כל נסיון להשוות לדברים דומים.. יופי אז מה אם זה דומה ל.. בוודאי שגם חוקים אפלים בעולם ניסו להצדיק את עצמם ולהשמע הגיוניים זה לא אומר שהם היו הגיוניים זה לא אומר שעוצמה יהודית הם גזענים. הפוך הגזען הוא מי שמוכן לוותר על אדמתו העיקר שלא יהיו פה ערבים. ההשוואה אומללה וזולה חנפנית וצבועה לקהל יעד בהתאם.. לא שיא התחכום
22
הפסול זה אחוד חלקי.ו-וטו של הלא לו.בשת כנסת21
שינאת אחים חינם. | 23-02-2019 21:35
הצביעות שבסיקור החלקי . חוסר אחריות בכל המיכלול : א. הן הימין,השמאל,רבני ימין בעיקר שותקים. ב.חוסר אחריות במובן החברתי. ג.חסור אחריות ימין לאובדן קולות. ד.שינאה באיצטלת אידאולוגיה/מרד תורה/ בלה.בלה.בלה. ה. בושה. ו. שבוע טוב.
23
רק שאם החוקים באלה היו מתקיימים גם
שימי | 23-02-2019 21:38
היו פחות הרוגים משני הצדדים. להבדיל מחוקי נירנברג שהיו שלב בדרך למחיקת היהודים. ו
24
אני מתבאס שאני מתאכזב כל פעם מחדש ממנו
נריה | 23-02-2019 21:38
חילול שם שמיים שאדם כזה נושא בשם של רב
25
"רב"
סקרן | 23-02-2019 21:41
לא מפתיע.. השאלה כמה הקרן החדשה משלמת לו...
26
שנאת חינם זה בסדר אצלך???
משה | 23-02-2019 21:41
מתגלה האמת העירומה מאחורי אנשי מימד, נאמני תורה ועבודה, הלל ..... צבועים אכולי שנאה לכל מי שלא חושב כמוהם.
27
לא ראוי. דאשתמש בתגא חלף.
אלי | 23-02-2019 21:44
אם תוריד את התואר רב, ותלבש שחורים, עשה מה שלבך חפץ. כל עוד אתה משתמש בתואר רב על מנת לקדם אג'נדה, הרי נעשית התורה קרדום לחפור בה. אם כוונתך להלחם בשם התורה, עליך למחוק כמה פסוקים בתחילה. צר לי עליך, אדם נבון, שבאופן עקבי לא מצליח לראות מי אוהב ומי אויב.
28
לאן ההכלה נעלמה?
פלורליסט | 23-02-2019 21:46
לרב היקר שכל היום מטיף על הכלה וקבלת האחר של רפורמים, להטבים וערבים, מה עם קצת הכלה של בני עמך שאינך מסכים עם דעותיהם?
29
בארוע אזכרה לאחי השתתף הדובר
יהודי | 23-02-2019 21:47
בדברים שנשאתי ערכתי הקבלה בינו לבין אלישע בן אבויה (אחר). הוא לא השתנה. לדעתו גם התנך מקביל לחוקי נירנברג..........
30
שטויות
אליהו | 23-02-2019 21:49
כמובן גרמנים ניסו לחקות חלקי מיהדות כמו שבמקום להגים שעם ישראל הוא עם הנבחר, הם אמרו שהגרמנים הם העם הנבחר. אבל גם נוצרות ואיסלם עשו את זה. בעקרון הרב כהנא היה צדיק וכל תורתו היא על פי התורה. הוא לא זז מערכי התורה אלא מדגיש חלקים ממנה שאולי יותר מתאימים לימות המשיח, אך אם אנו מאמינים שמדינת ישראל היא ראשית צמיחת גאולתנו, אנו מחוייבים לפעול בהתאם.
31
סתם שויצר ידוע שמחפש כותרות. אני
עמי | 23-02-2019 21:50
סומך על בן גביר שיטפל בו משפטית.
32
למה מביאים את הרפורמי הזה .את מי הוא מציג
אלכס | 23-02-2019 21:50
33
בני לאו סייע לטרנספר האנטישמי של יהודי קטיף
כמו נירנברג | 23-02-2019 21:53
לא?
34
הרב כהנא לא, אבל חיבוק למצעד התועבה כן.
מעין | 23-02-2019 22:00
דר לאו - תחזיר את תעודת הרבנות שלך. תצטרף לאחיך בתנועה הקונסרבטיבית - מזמן אתה כבר שייך לשם. לא לציונות הדתית.
35
השוואה לא במקום
מתנחל | 23-02-2019 22:02
ולו בגלל שחוקים כאלה זה מה שהמתונים הערבים מתכננים עבורנו היהודים, ולא נדבר על מה חמאס כתב באמנה שלו.
36
ליברלי קלאסי
גדי | 23-02-2019 22:03
וחשוך מול מי שלא ליברלי פאנאטי כמוהו.
37
מבזה את מי שהוא לא מגיע לקרסולי רגליו
ישראל | 23-02-2019 22:08
בושה שרב שלא מגיע לקרסולי רגליו של הקדוש הרב מאיר כהנא היד מעיז להחציף פניו נגד מי שמסר נפשו למען עם ישראל. מי שמכשיר את השמאל הקיצוני והלהטב פועל נגד מי שהגן על קדשי ישראל.
38
רב עם עצמו
יחיאל | 23-02-2019 22:08
תנסה במר''צ שם יקבלו אותך רב. אתנו תעזוב עם תורת ישראל
39
משוגע לחלוטין
משה | 23-02-2019 22:09
אם הוא בר הכי, שיכתוב ספר נגד הספר 'אור הרעיון' שבו הרב כהנא היד פרש את משנתו: אמונה, ענווה, ארץ ישראל, יראת ה', טוב ורע, חסד, קידוש השם, מלחמה, מסירות נפש, וכו', ויסביר במה הוא (וכל הפסוקים/נביאים/תלמודים/מדרשים/מפרשים שהביא לרוב בכל עמוד) טעה. אם לא, הוא מוזמן לשתוק ולעשות את עצמו קטן, ולהסתפק בספרות שהוא כתב, שהיא כל כולה העתקות מדברי חוקרים אחרים...
40
פשוט בושה הבחורצ'יק שקורא לעצמו רב
יהודי | 23-02-2019 22:09
ה' ירחם
41
כל מי שמתחבר עם מרזל מתרסק ביבי עשה טעות חייו
חיים | 23-02-2019 22:10
הם אנשים נבזים שפלים מציגים את עצמם כאידיאולוגים והם אפסים קטנים אגואיסטים כל מי שהיה איתם ניזוק ומי שקרוב אליהם מתרחק מהם. תשאלו את תושבי חברון מי הם הייצורים הללו ששתלו לנו כאן. כולם יודעים שאסור להתקרב אליהם מעניין איך נתניהו נפל הפעם איתם. נתניהו תשתדל לשמור מהם מרחק כי הם פשוט יגרמו לך לאבד את השלטון. זה המומחיות היחידה של מורשת כהנא עלי אדמות לשרוף ולשרוף ושוב פעם לשרוף.
42
רב שמוציא דיבה ע"י דף מקורות לא רלוונטי?
אשר | 23-02-2019 22:12
לכבוד הרב, חשבתי שאתה נגד תגיות וכדומה, אז איך ייתכן שאתה מתייג את עוצמה יהודית ככהניסטים לשמא, שמא יש דברים שכן מתחברים לרב כהנא ושמא חלקים שלא, איך יש לך ידיעות כל כך ברורות וחותכות שהם בדיוק העתק הגמור של הרב כהנא?, מאכזב לשמוע כל כך הרבה לשון הרע על אנשים שיש בהם יראת שמיים, שמא תאמר שזה לא הטעם שלי לא הייתי מתווכח איתך כי על טעם וריח אין להתווכח, אך איך לא מצאת את המכנה המשתוף בינך לבין החב'רה מעוצמה יהודית? אולי לא עבדת מספיק קשה, אולי הגדרת גדר בין המעמד שאתה מייצג לבין אותם אנשים שעוצמה יהודית מייצגת? (האם אין בזה מחוקי נירנברג? עי גדרות מפרידות בין מעמדות שונים, האם אתה שולט במיעוט של אנשים שכן רוצים את עוצמה יהודית בכנסת? אולי אתה זה שכופה עליהם את המשטר הנאציזם שלך? אולי הינך נגוע בגזענות שהרי חזל כבר הודיעו לנו שכל הפוסל במומו פוסל..) נקודות למחשבה.
43
ואם לא תורישו את יושבי הארץ מפניכם
יוסי | 23-02-2019 22:16
הרב הנכבד בודאי מכיר את הפסוקים ואם לא תורישו את יושבי הארץ מפניכם ...וצררו אתכם על הארץ אשר אתם ישבים בה ... והיה כאשר דמיתי לעשות להם אעשה לכם... הוא רוצה להתנחמד אבל לא יעזור לו . הרב כהנא זצל הלך תמיד עם התנך בידו וניסה לקיים ולהנחיל מה שכתוב ...
44
בדיוק כמו שאמרו שיקרה בליריסז
דורין | 23-02-2019 22:21
הם אלופים
45
תגובה פסולה של הרב שמחללת את זכר השואה
ביתילי | 23-02-2019 22:25
אני יהודי ליברלי ומגנה בכל לשון את הדברים החמורים הללו. בושה. פשוט לא יאמן. גם מחלל את זכר השואה, ויוצר שנאת חינם בתוך עם ישראל. נורא. ה' ירחם. אנא ה' כפר נא על שנאת חינם זו.
46
זה רב זה?
חלי | 23-02-2019 22:33
אתה בטוח שהוסמכת לרבנות? נראה לי שנפלה פה טעות. לא שמעתי אותך מבקר את חברי המשותפת שמשתפים פעולה עם האויב. בעצם אלה החברים שלך. אך יהודים שכואבים את רצח אחינו ואחיותינו על ידי חיות אדם, מפרים לך, מקוממים אותך. די לצביעות. אתה טיפוס רפורמי, לך לרקוד ריקודי מה יפית מול הפריץ. שמאלנים נמאסתם.
47
תגובת פייסבוק של אדם צדיק
יוסי | 23-02-2019 22:34
תודה רבה על הפירסום אותי זה חיזק יותר להצביע להם כי לא הכרתי את תורת הרב כהנא ולא ידעתי דבר ולו חצי דבר על חוקים שהוא ניסה לחוקק, עכשיו אני מבין כמה חיבור כזה הוא חשוב, מה שכתוב שם הוא מסקנות שנכתבו בדם, בגרמניה הנאצית, העם היהודי לא רדף את הגרמנים או את הפולנים, או אף אחד מאלו שרצו לכלותינו, כאן בארץ ישראל לא באנו להילחם, באנו להתיישב בנחלת אבותינו, העם הערבי הוא זה קם להשמידנו, נקודה! כל מה שכתב הרב כהנא לפי האמור שם, נכון ראוי ורצוי שיהיה במדינה יהודית (מניעת התבוללות ורצח יהודים, מה שקורה היום בדיוק) כניראה הרב הנאור שכח ללמוד קצת הלכות לשון הרע וכן קצת ספרי מוסר, כמובן שלא לדבר על היסטוריה, ואם הוא למד אוי לו לאדם שיודע קונו ומורד בו! כולי תקווה שקהילתו תסכיל לומר לו תפנה את הכסא, תודה.
48
זילות של הנאציזם
איציק | 23-02-2019 22:37
אף אחד לא קם בבית הכנסת של הר' לאו למחות על דבריו המקוממים וחסרי האחריות?! אנו כבר מכירים את הטרנד של אנשים שכביכול שייכים לימין, אך קורצים ומתחנחנים כיפי נפש למחנה השמאל. המטיפים בשער הללו לא חושבים לרגע לאזן את דבריהם בהתעיחסות לאויב האמיתי הקם עלינו לכלותנו. דבר נוסף, לתומי חשבתי שלא משווים את תופעת הנאציזם החד פעמית בהיסטוריה (כולנו מקווים) לשום דבר אחר, בטח לא לאנשים שהם בשר מבשרנו. להיכן הגענו?!
49
איזה מבולבל אתה.חי בקייף?
נתן | 23-02-2019 22:43
אין מילים רק צער
הוא כבר עם רגל אחת בחוץ...
פיני | 23-02-2019 22:57
מה שהיה כתוב כי בני לאו מוכן להתפטר אם דבריו יגררו דרישה זו, זה הטעיה כי היה לפני שבועיים במקור ראשון מודעה שקהילת רמבן מחפשת רב. אם כן הוא כבר עם רגל אחת בחוץ....
50
נכון כי אנחנו רצינו להרוג את הגרמנים.....
גיל | 23-02-2019 22:48
עם ישראל כל כך רחמן שבסוף הוא סובל מזה. לא שעם כל דבר שכתוב שם אני מסכים. אבל וודאי שזה בכלל לא השוואה נכונה.אנשים צריכים להבין שאנחנו ביותר מ100 שנה של מלחמה עם הערבים. הם טבחו בנו וטובחים בנו עוד ועוד ואין להם רחמים.
51
תומכי אש"ף מצעד התועב ורפורמים לא מפריעים לו
דנה | 23-02-2019 22:55
אמור לי מי הם חבריך ... למערכת האתר בישראל מקובל לקרוא הרב לאו - דווקא לרב ישראל מאיר לאו ולא לאנשים אחרים.
52
הראשון והאחרון הם ממש דין תורה
t | 23-02-2019 22:57
מה אתה רוצה, מיסטר לאו? שני החוקים האחרים באמת דורשים בירור מסויים. אבל הראשון והאחרון הם ממש דין תורה. למנוע התבוללות. לא תחונם.
53
השוואה הזויה
דוד | 23-02-2019 22:59
לא ידעתי שהיהודים רצו למחוק את הישות הגרמנים, אלא אם כן אתה מאמין לפרוטוקולים של זקני ציון. אני לא לא רומז כלום רק עורך השוואה הין דבריך לדברים של האנטישמיים
54
התגלות
חזן | 23-02-2019 23:11
בתגובות מתגלה מתגלה הבורות ופרימיטיביות והפונדמנטליזם של הציבור הדתי. חשוב להפנים אפשר להיות דתי וגם אנושי.
55
אמור לי מי אחיך ואומר לך מי אתה
רבאיי | 23-02-2019 23:12
כל המסיכות נופלות..
56
929 זה נצרות
יהודה | 23-02-2019 23:13
לערוך השוואה עם טבלה? אין בעיה..
57
שימשיך לשיר עם סינים "השבעתי" ויעזוב אותנו
צ'אי מסלה | 23-02-2019 23:16
אוהב הכל חוץ מאת היהודים
58
רב קונסרבטיבי
ערן | 23-02-2019 23:19
לצערי הרב לאו לא באמת יודע מה כתוב בתורה. או חמור מכך הוא מתכחש לתורה שהוא מתפרנס ממנה...
59
בני בני ילד רע
Dj avi swisa | 23-02-2019 23:26
שונא ישראל תמיד נגד הדת ובעד כל דבר שהפוך מגעת תורה צריך לקחת לו תתואר רב
60
לאו מקדם ממשלת שמאל- מהבונים החופשיים?
תהיות | 23-02-2019 23:28
בני לאו מקדם בדבריו ממשלת שמאל. יש לבחון את הסברה שהוא חלק מהבונים החופשיים וארגון אילומינטי והקרן החדשה.
61
סבבה אתה מוזמן לחזור לגרמניה
מאיר | 23-02-2019 23:31
לא נתגעגע לעולם
62
הוא לא רב הוא חרפה לרבנים-אם הוא רב
בושה וחרפה | 23-02-2019 23:34
יש להעיף אותו מתפקידו בביכנס החורבה בירושלים ומה שיותר מהר. בזיון של אדם.
63
ברוך השם! צודק במאה אחוז!
אפרים | 23-02-2019 23:36
הרב בני, חזק ואמץ!
64
האתה זה עוכר ישראל(הפטרת השבוע)
מודאג | 23-02-2019 23:46
שני זכרים מתחתנים ואתה שם כדי לברך!!! ערב רב קלאסי. גם דתן ואבירם ידעו פרק בתנך. אז מה? סת שכתבו מין, יישרף. אין ערך לא לך ולא למה שטרחת ללמוד! לוואי שלא נוצרת. עוכר ישראל
65
יישר כוחך הרב בני לאו דברי אמונה ואמת
יונתן | 23-02-2019 23:49
יישר כוחך הרב בני לאו דברי אמונה ואמת
66
הרב לאו נסחף אבל הבית היהודי השתגעו!!!
אבי (מתפלל ברמבן) | 23-02-2019 23:49
אני ימני, בוגר ישיבת הסדר, לבית היהודי אין מצב שאצביעה!!! עברתם את הגבול.
בסוף אתה תקוע איתו...
רועי | 24-02-2019 10:39
אוקי, אל תצביע להם, יסתדרו בלעדיך. בסוף אתה תקוע עם אדם הזוי ורב פורים בבית הכנסת שלך וכל שבת אתה שומע את הליצנות שלו... אין לי מושג מי מתפלל בבית כנסת הרמבן אבל המתפללים שם או לפחות רובם צריכים להתבייש שלא מחו בפניו על ההשוואה המרושעת!
67
מעניין איזה פרשה קראו אצלהם בבית הכנסת???
מתפלל בבית כנסת | 23-02-2019 23:59
אצלנו קראנו ''השמר לך פן תכרות ברית ליושב הארץ.. פן יהיה למוקש בקרבך. ..
68
מעבירים את התמיכה ליחד של אלי ישי
מיכאל | 24-02-2019 0:16
לא מצביעים הבית היהודי. מצביעי יחד של אלי ישי וכך גם מחזקים את גוש הימין. ימין של תורה וכבוד רבנים ולא של עסקנים לג'ובים ותפקידים בממשלה ולכספי קוהליציה. הבית היהודי בראשות רב פרץ וסמוטריץ אינו הבית שלנו !
69
הרה"ג לאו שליט"א צודק בהחלט!
החכם מכל טיפש | 24-02-2019 0:55
מתי שהוא ישן.. כשהוא מדבר או כותב זה משהו אחר. גאולה אבן או אחמד טיבי זה לא קשור אנשים מדברים שטויות בכל מצב.. למען קשיי ההבנה שבנינו אסביר: אין קשר בין העמודות בטבלה! מדובר בעם החפץ להבדל ולא להטמע ולכן מקביל את עצמו מבין עמי האיזור כדי לעשות רצון ה'. זה לא קשור לעם הגרמני שרמס ובידל את העם היהודי כדי לגרום לקבל לגיטימציה להשמידם. תגיד לי מר לאו אתה חוגג את פורים? השמדת אויבינו? ובכלל עדיין לא מחקת את מחיית עמלק מהתורה! ומה תעשה בפסח שגרמת למוות ביסורי מים לאויבים.. ועוד לשיר על הגופות אויי זה ממש איכסה.. הבעיה שלך זה שהיהדות אצלך זה בעיה שצריכה להתיישר/להתעקם לפי ערכי הפוסט-מודרניזם שאתה סוגד לו..
70
האם עיינת במצע של עוצמה לישראל ?
יעקב, רעננה | 24-02-2019 1:16
במצע שלהם, שאפשר למצוא באינטרנט, אין שום איזכור לדברים שנכתבו. העובדה שהיה קשר בין אנשי עוצמה יהודית לרב כהנא לא הופך אותם להיות גזעניים. את הרב כהנא פסלו מלרוץ, אותם לא.
71
כל הכבוד לרב בני לאו.
חיים | 24-02-2019 2:04
חבל שהרב רפי פרץ לא הבין את זה.
72
עוצמה יהודית לראשות הממשלה
אבי | 24-02-2019 2:13
הרב כהנא הצדיק צדק!
73
שיפרוש מתפקידו בושה
יצחק רבין | 24-02-2019 3:32
איך יכולים בדרשה בבית כנסת להשוות יהודי לנאצי איך יכולים בעיצומה של השבת לסלף וזרוע פירוד. איך נאמרים דברים נגד מהלך של אחדות. אין לרב כזה מקום אלא במפלגה שמואלנית ....ובטח לא בבית כנסת.
74
הרב לאוו היקר
משה | 24-02-2019 4:30
חבל שכבוד הרב עושה שימוש בכאלה מונחים חבל. השם ירחם.
75
צדיק אחד בסדום. כל הכבוד!
יהודי | 24-02-2019 6:30
חבל שהוא היחיד.
76
ללמד זכות על הרב לאו
ישראלי | 24-02-2019 6:34
משלים פרנסה בפרסומת הפוכה לעוצמה יהודית. הרי ברור שחפיפניקים של מודיעין לא יכולים לממן רב כסף הולך לתכנים מכנס ההוא בבר אילן
77
לאו
דן | 24-02-2019 6:49
אני מציעה ללאו להיתחבר לרשימה של מרץ, או לרישימה המשותפת, כף יוכל לתת תמיכה פוליתית למיסכנים במקום יותר נח
78
מאחל לך
דוד | 24-02-2019 7:52
שהבת שלך תתחתן עם ערבי. זה חוקים שאמורים להגן על בנותינו, החלופה היא גירוש הערבים מהארץ
79
אמיץ. עם ישראל מחוייב לעצור את הגזענות
יוני | 24-02-2019 8:02
כל הכבוד לרב לאו. עם חזק לא נכנע לגזענות
אמיץ?! ליבוביץ קטן
דנית | 24-02-2019 10:13
כפי שנחמה ליבוביץ הייתה אומרת אחי הקטן והטיפש.
80
הרב לאו הוא מימדניק לא חביב
דנית | 24-02-2019 10:08
הוא מומחה בליצר פרוקבקציות יחד עם זאת יש לו ידע רב וספרים מרתקים.
81
רק לי הוא מזכיר את ישעיהו ליבוביץ?
מיכאלה | 24-02-2019 10:13
הסתה פרועה שטנית ומכוערת. נהניתי אוד מספריו המרתקים לא מתכוננת לפתוח אותם בקרוב. הבית היהודי קיבל יריקה בפרצוף שניה לפני סגירת הרשימות והרב לאו נותן פרס לחוסר דרך ארץ. בושה!!
82
מתפללי בית הכנסת רמבן, אתה מסכימים עם השטויות
רועי | 24-02-2019 10:40
שהוא מדבר??? איך לא מחיתם???
83
הצעתי שתמשיך לשווק ספרים מהתנך בהוצ' ידיעות
נאצי מהבית היהודי | 24-02-2019 14:17
כמו עיתון זול :5 בשקל. מישהו חשב פעם שאתה ראוי ןשלח לי את ירמיהו.נראה לי שאדליקו במדורת נירנברג בלג בעומר
84
אופיה של מדינתנו
יעקב | 24-02-2019 15:15
צר לי עליך הרב לאו. כבן לניצולי שואה אני מזועזע מההשוואה לדרכה של עוצמה יהודי. החיה הנאצית היתה רוויה שנאה תהומית לעצם נוכחותנו עלי אדמות.לעומת זאת עוצמה יהודית חווה את השנאה החייתית של הפלסטינים לעצם קיומנו. רק עכשעיו היינו עדים לטירוף החייתי שלהם הרציחתה של אור אנסבכר היד בידי חיית טרף ערבית. אפשר לחלוק על דרכי ההתמודדות מול הזוועה החייתית הזו (אגב, אף אחד מהמנהיגות הערבית לא גינה רצח מתועב זה).ודאי לטעמי יש להגביל את נוכחותה של המנהיגות הפוליטית של הערבים לנושאים קיומיים בלבד ולא לנושאים בעלי משמעות לאומית יהודית. חזור בך!
יעקב - אם הייתי מתנו לחיות לחיות - אז הייתי
אוראור | 22-11-2019 12:32
תובעת אותך על שככה העלבת חיות טרף - והשווית אותן לכאלה מפלצות רצחניות - ואני לגמרי רצינית!
אל תבלבל אותו עם עובדות: הוא הרי צבוע
אוראור | 28-10-2019 10:18
מתחסד ויפה נפש - ככה שזה ממש לא מעניין אותו הרי!
85
הפלצנות יתר של בני לאו הרבי החביב על השמאל
מאייר | 24-02-2019 15:46
תמיד היהודים האמתיים היו לצנינים בעיני בני לאו שיש לא אח הומו בארהב תמיד הוא העדיף את השמאל והיה בן בית ברשת ב. איך יהודי יכול לומר על יהודי שנרצח בגלל יהדותו שהוא פשיסט זה רק אצל השכנזים העלובים שלא למדו כלום מהשואה אתה בני לאו הכופר הכי גדול אפילו ישו יותר יהודי מימך אתה גם אנטישמי בשביל מה לחפש את האנטישמים בחוץ יש אותם פה תחת הפנס יבוא יום והצורר הבא ישתמש במילים שלך בשביל להרוג את שארית הפלטה וכל מה שאתה אומר .. אתה רוצה רק לרצות את השמאל הקיצוני ואת חברה שלך ליאת רגב כל מיזמי השטן שלך תדחף ..... ל.... אתה לא שווה התייחסות ורק חבל שהשמאל הרדיקלי לוקח אותך בטור רב ואתה לא כזה רק תזכיר לי איפה כתוב בתורה שאני צריך לכבד את הגויים כתוב ולא תחנם לך ותבחר בחברים שלך אחמד טיבי וחביריו לדם אתה שייך ..לא ראיתי שנייתה נגד קסטנר שהנכדה שלו בכנסת ועוד הרבה ראיתי תחת השמש ואין פוצה פה ואין מצפצף חבל שהצטרפתה למחנה האנטישמי אבל לא נורא אתה אשכנזי ועוד נכונו לך עלילות תתבייש שאתה משתלח ביהודים בני עמי שעברו כמה וכמה דואות בגלל אנשים כמוך שהעלילו נליהם עלילות דם ורך אגב אני עושה מצות בלי דם של ילד גוי שלום ולא להיתראות
פלצנות שמעוררת פלצות - וזה עוד בלשון עדינה!
אוראל זר | 10-05-2021 21:23
והמבין יבין!!!!!!!!!!
86
מה יש לצפות משמאלני רפורמי גמור? לאו כומר
אחד | 24-02-2019 18:27
מה יש לצפות מרפורמי שמאלני גמור שתומך בנשות הכותל, נישואי להטבים, נישואים אזרחיים, אח שלו רוקד במועדני חשפנות בארהב מחופש לאשה חרדית? זה לא רב, זה כומר, מה הקשר בינו לתורה וליהדות??
87
מה הקשר?
נחמה רחמן | 24-02-2019 19:53
בעקבות חוקי נירנברג פוטרו מעבודתם במשרה ממשלתית אלפי יהודים, עורכי דין, רופאים, עובדים סוציאליים ועוד פקידים ממשלתיים שאהבו את גרמניה כאילו היא אמם מורתם ומעולם לא טענו שאדמת גרמניה שייכת להם. הגדרת היהודי בחוקי נירנברג היא כל מי שיש לו סב אחד יהודי. איפה מצאנו דברים כאלה אצל עוצמה יהודית. בספרו של שאול פרידלנדר על השנים שלפני פרוץ מלחמת העולם השנייה הוא ציין שהיהודים אמרו על כך בסדר, אם זה הכל, אז נסתדר עם זה. הבעיה היתה כשהבינו שזה לא הכל, כבר לא נתנו להם לצאת. היכן ההקבלה לעוצמה יהודית? אסרו על היהודים למשל להחזיק חיות מחמד. מה הקשר של כל זה לעוצמה יהודית? יתרה מזו, בנצי גופשטיין עושה רבות משעותיו כדי לחלץ נשים יהודיות וילדיהן מנישואים כושלים עם ערבים, אבל לפי ההגדרה של חוקי נירנברג, הילדים האלה אינם בכלל ראויים לבוא בקהל, כי האבא שלהם ערבי. בני לאו מצא כמה הקבלות והתעלם מהרוב שאין לו כל הקבלה. בני לאו הוא דמנגוג ובור.
88
תפנה את החיצים לכיוון הנכון
רולי | 24-02-2019 20:21
מבלי להכנס לדברים המעוותים והמחרידים . . מה שאילץ את הבית היהודי להכניס את הימין הקיצוני הוא אך ורק המהלך הבוגדני!! שנעשה על ידי השר בנט והשרה שקד. הם ביצעו מהלך שהעמיד את הימין כולו בסכנה ! אז מה ציפית שיקרה?? וסתם שאלה: אולי כדאי שדרשת שבת תהיה נטולה מפוליטיקה ??
89
ח.נירנברג באו להשפיל, הצעת החוק להציל מנישואי
מד | 25-02-2019 14:26
תערובת. לא צריך להיות למדן בשביל זה, רק ישר.
90
הוא אמיתי - או מה????????????????????????????
אוראור | 12-03-2019 17:00
הוא אמיתי - או מה?????????????????????????????
91
הוא רציני - או מה????????????????????????????
אוראור | 05-06-2019 19:59
שיעשה טובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
92
הרב הזה מזכיר לי חזה של דוגמנית: כשאני רואה
אוראור | 19-06-2019 21:24
אותו - נורא קשה לי להאמין שהוא אמיתי - והמבין יבין.
93
השרדות היהדות מעל הכל
יהודי חילוני ומאמין | 12-07-2019 12:55
בכבוד רב לי אליך רב לאו. חוקי נירנברג הוצאו נגד היהודים בשל היותם כאלו תוך ידיעה ברורה על הכיוון והדרך לפתרון הסופי - השמדת עם. חוקי הרב כהנא זל בהשוואה שלעיל מדברים על הפרדה תוך שמירה על זהותנו היהודית בארץ ישראל וזכותנו כעם יהודי לשבת לבטח בארצו מבלי לומר או לפגוע פיסית. ויש לי גם הסתייגויות. שלום....., לא יהיה פה. עובדה ! .... ועם עובדות לא מתווכחים. רק הפרדה או מלחמה יובילו לשלום אמת תוך שתפ פורה בינינו לערבים במדינתם.
94
זה רב זה? הוא קורא לעצמו רב?
אוראור | 27-07-2019 22:41
הוא רב בכלל? מאיפה לו התואר של רב בעצם? לא רב ולא נעליים - שיפסיק לזבל במוח כבר!
95
הוא לא רב - הוא ע ר ב רב!
אוראור | 09-10-2019 22:49
והמבין יבין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
96
בזיון
שמואל | 23-02-2020 19:06
תתבייש לך
97
זה רב זה? זה אולי ע ר ב רב!
אוראור | 10-08-2020 17:14
והמבין יבין!!!!!!!!!
98
סתם שאלה: למה אחר כך אנחנו מלינים על שמאלנים
אוראור | 29-04-2021 16:50
חילונים קיצונים חסרי נשמה יהודית - כשבן אדם דתי לייט לכאורה שעוד קורא לעצמו רב - מדבר בדיוק כמותם - אה? והמבין יבין!
99
בדיוק על אנשים כמו בני לאו כבר נאמר מזמן:" רק
אוראל זר זהבי | 14-07-2021 16:35
שמור אותי מאוהביי - ומשונאיי אשמר בעצמי - והמבין יבין. אין לי פה מה להוסיף!
100
אם אחד כזה יכול להיקרא רב - אז
אוראל זר זהבי | 08-08-2021 17:32
בני גנץ יכול להיקרא פרופסור - ועמיר פרץ יכול להיות דוגמן - והמבין יבין..
101
בני לאו: אתה מוציא שם רע - לדתיים לייט
אוראל זר | 07-09-2022 19:52
והמבין יבין - תתבייש לך!!!!!!!
102
בנימין לאו: אתה בושה עצומה -לציבור הדתי לאומי
אוראל זר | 24-01-2023 13:25
אני אדם - ששייך למגזר הדתי לאומי - ואני ממש מתבייש בך. ממש אבל!!!!