"הבוקר הוכח כי החיבור עם עוצמה יהודית היה נכון" - סרוגים

"הבוקר הוכח כי החיבור עם עוצמה יהודית היה נכון"

במערכת הפוליטית מגיבים לאיחוד בין גנץ ללפיד ובבית היהודי רואים באיחוד הוכחה לכך שהסכם האחדות עם עוצמה יהודית היה הכרחי: "הבוקר הוכח כי פעלנו באחריות הגדולה ביותר לשמירה על הציונות הדתית וגוש הימין כולו"

"הבוקר הוכח כי החיבור עם עוצמה יהודית היה נכון"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

במערכת הפוליטית מגיבים למפץ הפוליטי בעקות ההסכם על ריצה משותפת בין בני גנץ ליאיר לפיד. השניים צירפו אליהם גם את הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, שישובץ במקום הרביעי ברשימה החדשה, אחרי רמטכ"ל אחר לשעבר, משה בוגי יעלון.

במפלגת 'הבית היהודי- האיחוד הלאומי' מגיבים למהלך ואומרים זו ההוכחה שמהלך האחדות עם מפלגת 'עוצמה יהודית', היה מהלך הכרחי להמשך שלטון הימין: "הבוקר הוכח כי פעלנו באחריות הגדולה ביותר לשמירה על הציונות הדתית וגוש הימין כולו. כעת ברור כי אל מול הסכנה הברורה של ממשלת שמאל בראשות גנץ וקידום תוכנית ה- 100 של טראמפ חייבים מפלגה ציונית דתית חזקה – היחידה שניתן לסמוך עליה שתשמור על נתניהו בימין".

מפלגה ימנית נוספת שהגיבה היא מפלגת 'ישראל ביתנו' בראשות שר הבטחון לשעבר אביגדור ליברמן: "מהבוקר יש לנו מצד אחד מפלגת שמאל עמוסת גנרלים, מפלגת 'סידור עבודה', ללא שום סדר יום אמיתי, אידיאולוגיה ודאגה לאזרח הפשוט ומצד שני גוש ימין עמוס בגורמים דתיים קיצוניים. רק ישראל ביתנו חזקה בממשלת הימין הבאה תוכל לטפל בנושאים של דת ומדינה, עלייה וקליטה ולמנוע את התפשטות והתחזקות הכפיה הדתית".

ממפלגתו של שר האוצר, משה כחלון, נמסר כי "בזמן שמפלגות אחרות דואגות לעצמן לסידור עבודה, מפלגת כולנו נשארה המפלגה היחידה שדואגת אך ורק לציבור. למשפחה הישראלית, לחברה האזרחית ולמעמד הביניים. כולנו היא המפלגה היחידה שמציגה קו לאומי, חברתי וממלכתי. ימין שפוי ואחראי. ציבור הבוחרים ידע מי משרת אותו ומי מסדר לעצמו וחבריו.

ויש כמובן מי שבירך על המבלך ורואה בו סיכוי למהפך. מדובר בראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שאמר: "מברוק לגנץ ולפיד שהתגברו על המכשולים, גילו אחריות לאומית ויצרו איחוד כוחות עם סיכוי למהפך. הבחירה היא בין ממשלה מושחתת שכבולה בידי כהניסטים וגזענים, לבין ממשלה שתוכל להחזיר אותנו לישראל חזקה, נאמנה להכרזת העצמאות. מבחן היישום והנצחון עוד לפניהם. מגיעה להם ברכת הצלחה. מכל לב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
האיחוד עם הגזענים האלה...
חיים | 21-02-2019 8:35
מביש.
מי שצועק גזענים
אם בישראל | 21-02-2019 8:56
האם אתה מתחתן עם גויים? מן הסתם לא. אז גם אתה גזען!!!
הם אוהבי ישראל
יהודיה נורמלית | 21-02-2019 8:49
והאמן לי שאכפת להם הכי הרבה מעם ישראל
2
האיחוד
אורי | 21-02-2019 9:07
הם יכולים לחגוג כמה שהם רוצים רק דבר אחד הם שכחו שיש משהוא למעלה כובע מי למעלה ומי למטה אן לנו להישען רק על בורא עולם יחיד ומיוחד
האיחוד טוב רק לפרץ וסמוטריץ.אם יעברו%
גרוע לליכוד.טוב לגנץ | 21-02-2019 9:57
רהמ לא השיג מטרה באיחוד החלקי . יציאה ניפרדת של אחד מה4 , תפורר הכל. לא מובן מהפחד של רהמ/רבני הציונות הדתית מאדמ שלא קשור בכלל למפלגה ?! אין כאן ראיית כלל עם ישראל. כל הסיסמאות הן איצטלת לאיטרסים גשמיים . סכנת ארץ ישראל על אחריותם. יש זמן לתקן. לא בכחש.
משהו פה מוזר מאוד
דיקן באוניברסיטה | 21-02-2019 9:56
לפי מה שכתבת אז הכובע הוא זה שקובע???
3
נכנעתם לשמאלני דרעי שהטיל וטו על ישי
שמעון | 21-02-2019 9:47
נכנעתם לשמאלני דרעי שהטיל וטו על ישי, אתם שמאלנים ומתועבים, אסור להצביע לבית השמאלני. נקודה.
עוצמה התגלתה כגמדה ערכית וכנועה לשררה
באיצטלת ארץ ישראל. | 21-02-2019 14:59
העיקר מיקום בכנסת . כבר יש בגצ שייתן לליכוד לגיטימציה להפר ההבטחות האישיות לתפקידים לפרץ.סמוטריץ.יוגב.סופר.בן ארי.בן דהן. חלקם התבררו כנכלוליים שעידכנו את דרעי בעת שרהמ פעל להשגת איחוד. עם יחד ועוצמה. דרעי שולט בבית היהודי. חבל שגם רהמ ניכנע לנכלוליים.
4
לכל הצדקנים
טל | 21-02-2019 9:56
האם המחיר ששילמנו באוסלו לא מצדיק איחוד
5
עוצמת יהודית
אייל | 21-02-2019 10:36
עוצמת יהודית אנשי אמת לא מעגלים פינות
6
מכתב גלוי לרפי פרץ מבן דוד של אשתו.
אפרים מירושלים | 21-02-2019 11:02
רפי, אני בוש ונכלם הערב. החרבת את הבית. ובמקום שיש חילול השם, אין חולקים כבוד לרב. איני צריך לספר לך מאיזו משפחה אתה מגיע, ומה השורשים של אשתך, מיכל, שהיא לגמרי במקרה גם בת-דודתי, כידוע לך. אמנם מעולם לא היה עולה בדעתי להצביע לך. אני, בניגוד אליך, ממשיך את מסורת המשפחה, מסורת שמקדשת חיים שיש בהם תורה עם דרך ארץ, ערכים יהודיים עם דמוקרטיים. מקומי ממילא אינו בימין, אלא במרכז ובשמאל. אני גאה להיות שמאלני ודתי - וגאה לא פחות לשמור על יחסים טובים עם חברים, מורים ותלמידים הנמצאים במחנה הימין השפוי. עד היום היתה לי איזו הערכה כלפיך; הערכה של בר-פלוגתא. חשבתי שתעמוד בפרץ, ותבנה ימין דתי שאיתו אולי יש לי מחלוקת עמוקה, אבל מחלוקת שיכולה להיות לשם שמים. והנה, אבוי, איזה כשלון. סבא שלנו, של אשתך ושלי, סבא עזריאל הילדסהיימר זל, שאתה זוכר היטב, הורד פעם באישון ליל מרכב של כהניסטים, רק בגלל שאמר להם מה הוא חושב עליהם. הוא, וסבתא עדינה זל, יחד, שני קשישים על אם הדרך. והנה הערב אתה מכניס את התועבה הזו לביתך, לבית המתיימר להיות ביתה של הציונות הדתית?! האם יש לכך שם אחר מלבד בגידה? אמרת הערב על בנט שהוא עשה מעשה לא-יהודי - ויתכן שצדקת (בנט גם הוא רחוק ממני מאוד) - אבל מה איתך? איזה מעשה עשית אתה? כיצד נמשיך למחות על צלבי קרס בצרפת, או על אנטישמיות בפולין ובאנגליה, כשאתה - יחד עם ראש הממשלה - פותחים דלת לגזענים אלימים ופורעי-חוק? מה ההבדל? באיזו זכות בכלל אתה מדבר על 'התורה, העם והארץ'? האם אזניך שומעות מה פיך מדבר? מה תורני בדיוק במה שעשית היום? כיצד הועלת לעם במעשה הנבלה הזה? ואשר לארץ - את הארץ טימאת. כל טיפת דם שתשפך כאן על ידי חבריך החדשים ובני בריתם, תהיה על ידיך, ועל ידי ראש הממשלה. בפעם הבאה שפלסטינית תיסקל למוות באבנים בידי טרוריסטים יהודיים, לא תוכל לומר שידיך לא שפכו את הדם הזה. המאבק על עתידה של הזהות הדתית בישראל עולה היום מדרגה. אני מקווה שהציבור יתעשת, ושכנגד ברית התועבה שכרתת היום, תיווצר ברית שלום בין גורמים דתיים מתונים, מימין ומשמאל, שיבינו שנפל דבר בישראל, ושיעשו הכל כדי להחזיר את הציונות הדתית לדרך הישר. בכאב גדול ועצום, איתי מרינברג
למגיב 6 מכתב גלוי לרפי פרץ
דוד | 22-02-2019 12:21
אתה דתי ושמאלני כמו שאני פעיל מרצ. ייאלה טוקבקיסטים בתשלום מבית השמאל... הדת מבוססת על הברית של בורא עולם לניתנת ארץ כנען לעמו. לידיעת החילוני...
סתום יטמבל
יוחאי | 21-02-2019 18:20
טמבל זה לא מילה
7
כל הכבוד על האיחור עם בן ארי
תות | 21-02-2019 11:18
היחידי שבאמת שומר על המדינה שלנו הלוואי ותצליחו אמן!
8
אולי די כבר לכנות איחודים בשם -מפץ-
דוד | 21-02-2019 11:54
.