לאחר בשב- 'גלי ישראל' פרסמו כי ח״כ מוטי יוגב מנסה לטרפד את הסכם האיחוד עם ׳עוצמה יהודית׳, מלשכת מוטי יוגב נמסר כי שרון גל מנצל את הבימה העיתונאית שניתנה לו כדי לקדם אג'נדה מסוימת. את הדברים שיש לח"כ יוגב לומר, הוא יאמר בישיבת הסיעה ויגבה כל החלטה שתתקבל בנושא.
מוקדם יותר תקפה יפעת ארליך מהבית היהודי את האיחוד: "האיחוד בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי זה איחוד שהמיינסטרים שלנו לא יכול להכיל, בתנאי שהרב רפי יעמוד בראש ומתחת יהיו אנשים מגוונים אם אנחנו מתחברים עם עוצמה יהודית הציבור הזה נשאב בקשית לימין החדש בגלל שהבייס שלנו הוא לא שם".
רק השבוע שדר אחר בגלי ישראל איים על בצלאל סמוטריץ' שיעשה הכל לזרוק אותו ללשכת האבטלה אם לא יהיה איחוד.
לדברי דוידוב, הוא אינו היחיד שבכוונתו להתנהל כך וכי יש לו עוד חברים הפעילים ברשתות החברתיות שינהגו בדרך דומה.
בקיצור יוגב לא הכחיש. לך כבר הביתה אתה וארליך לא תורמים רק מחבלים במפלגה ובקמפיין, לכו הביתה או לשמאל של בנט!