ארליך תוקפת את האיחוד: "בנט ישתה אותנו בקשית"

מתקפה חריפה מבית על האיחוד המסתמן בין הבית היהודי- האיחוד הלאומי לבין עוצמה יהודית. יפעת ארליך מקום 3 בבית היהודי: "זה איחוד שהמיינסטרים שלנו לא יכול להכיל"

ארליך תוקפת את האיחוד: "בנט ישתה אותנו בקשית"

בראיון בכאן ב' אצל קלמן ליברמן תקפה יפעת ארליך המועמדת מטעם הבית היהודי את האיחוד המסתמן עם עוצמה יהודית : "הלחצים לא יאמנו לא העליתי בדעתי שבמדינת ישראל יופעלו כאלו לחצים. הימין החדש תכנן להיות לא ימין ולא שמאל לא דתי ולא חילוני, מצד שני יש את בנימין נתניהו."

ארליך מוסיפה: "האיחוד בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי זה איחוד שהמיינסטרים שלנו לא יכול להכיל, בתנאי שהרב רפי יעמוד בראש ומתחת יהיו אנשים מגוונים אם אנחנו מתחברים עם עוצמה יהודית הציבור הזה נשאב בקשית לימין החדש בגלל שהבייס שלנו הוא לא שם".

אם יהיה איחוד אראה מה אני הולכת לעשות

לגבי השאלה אם תישאר במפלגה במקרה של איחוד כזה אמרה: "אין איחוד כזה, לא אושר איחוד, בוא נראה אם יהיה איחוד ואני אראה מה אני הולכת לעשות, רוב הבית היהודי לא יכול להכיל איחוד כזה.

רק אתמול (שלישי) דחתה את הפרסומים לפיהם היא איימה להתפטר מהמפלגה אם יהיה חיבור עם מפלגת 'עוצמה יהודית', ואמרה כי מדובר בספין.

ארליך הסבירה את השתלשלות האירועים אתמול ואמרה כי "אחרי ששוחחתי עם נשים ופעילים בבית היהודי, הבנתי שהבייס העירוני של הבית היהודי לא יכול להכיל איחוד עם עוצמה יהודית. הבעתי דעתי זו בפני יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ".

ארליך הדגישה כי "לא איימתי בהתפטרות. מדובר בספין. הבית היהודי יתכנס ביום ד' ויקבל את החלטתו. כל החלטה של המרכז מקובלת עליי".

 

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
60 תגובות - 56 דיונים מיין לפי
1
תמכתי בכניסתך לרשימה אך מאוכזב וחלוק עליך
צבי | 20-02-2019 10:25
אני גר במרכז ורואה את עצמי כדתי ליברלי ותמכתי בכך שתהיי ברשימה, אך חושב שאת טועה בגדול. ההיפך הוא הנכון - אי תמיכה באיחוד תקבור את הבית היהודי. האגף הליברלי כבר נמצא עם בנט-שקד, הליכוד, יש עתיד
מן השמים רחמו על הבית היהודי והרחיקו את הגברת
בניטשקה חונטשקה | 22-02-2019 9:31
איזה מזל !!
איך תמכת בה? אתה לא רואה שהיא שמאלנית שמתאימה
ל-1 | 21-02-2019 1:18
להיות הדתי המחמד של גנץ או יאיר לפיד?
2
ליברלית לא??
איתן | 20-02-2019 10:28
רוממות אל בגרונה וחרב פיפיות בידה
3
רק איחוד יציל את הגוש
שלמה | 20-02-2019 10:31
בנט כבר שתה את הבית היהודי מזמן חבל שאת רק מוסיפה נזק בבקשה את מוזמנת להצטרף לימין החדש
4
מי בכלל בחר בך? את הוצנחת למפלגה
נאוה | 20-02-2019 10:31
בקושי דתית עם חצי סמרטוט על הראש (לפעמים). מ י שהצניח אותך למפלגה הצניח גם את פרץ ושמו :הרב מדן הליברל. אצביע לבית היהודי רק עם עוצמה בפנים וכך גם חברי !!!!!!!!!!
5
עוד גאון גדול מבית היוצר של
שילה | 20-02-2019 10:32
המפדל המתרסקת. אחת שבשבילה הרבנים הם סמרטוטים. מי שמרסק את הכוח הפוליטי שלנו זה לא החרדלים שנשארים נאמנים אלא הדתיים לייט כמו יפעת ארליך. האם היא מוכנה להתחייב שבלי עצמה עוברים את אחוז החסימה?
6
סתם חבל שצירפו אותה. אלי ישי עדיף
תמר | 20-02-2019 10:33
עם כל הכבוד להישג הגדול בעצם היותה אישה ולא איש, זה לא מספיק. צריך יכולת עשיה פרלמנטרית ומסירות נפש עבור עם ישראל. התייפייפות נפש זה הדבר האחרון שאנחנו זקוקים לו
7
חיבור או חיסול
יעקב ליבי | 20-02-2019 10:41
לחברי הבית היהודי, עם ישראל מצפה מכם לגדלות ולאחראיות. עם ישראל מצפה לראות אחדות גם עם מי שלא חושב בדיוק כמונו. הבית צריך להכיל גם בנים שרואים את נצח ישראל בשונה מאיתנו. ללא האחדות לא יהיה גם הבית (היהודי). עשו ככל יכולתם לצירוף מנהיגות יהודית ותנועת יחד לבית היהודי.
8
הסקרים אומרים הפוך מיפעת ושאר אניני הטעם.
אור | 20-02-2019 10:44
אם לא יהיה איחוד כולם יישארו בבית ולא יעברו את אחוז החסימה. הגברת יפעתאמורהרבהועשהמעטארליך את לא עושה לנו טובה! לא מתאים לך לכי למחוזות הלייט הרדוד שלא באמת יעיל בשום תחום.
9
הלוואי שתפרוש
מצחיקה | 20-02-2019 10:48
ככה נקבל גם את עוצמה וגם בלעדיה
10
אם לא יהיה איחוד עוצמה תשתה לכם את המנדטים !
רינת | 20-02-2019 10:49
המנדטים של עוצמה הם בלוק שלא זז לשום מקום בנגוד למנדטים שלכם שזזים לכל מקום
11
נבערת מדעת
עקיבא | 20-02-2019 10:51
לצערי, לא נלמדו לקחי העבר. יפעת חושבת בצורה מאד מגזרית ולא לוקחת בחשבון את נהרות הדם שיישפכו כאן במידה וממשלת שמאל תעלה.
נהרות דם
התמים | 20-02-2019 13:52
יישפכו אם ייושמו עקרונות הכהניסטים המטורללים. איזה בושה שהציבור הדתי לאומי מכשיר שרץ נתעב של מפלגה גזענית, חלולה, מתלהמת וחסרת איזונים כלשהם. עוצמה לא שווים חצי מנדט ועכשיו אנו נותנים להם לגיטימציה בשם המנדטים - ובוגדים בערכים יהודיים ערכיים תמורת נזיד עדשים של כלום וכלומניקים. אלה ינהלו את המדינה ?
12
עוצמה 3%. את מגיע כלום להבית יהודי
ראו | 20-02-2019 10:58
לא מתים לך? ביי לא קרא כלום
13
טפשות טהרנית. יפעת תתפטרי!!!
שתי ציפורים | 20-02-2019 11:03
תחזרי לידיעות אחרונות, את מזיקה לבית היהודי.
14
חפיפניקית
שי | 20-02-2019 11:16
איפה המיינסטרים הזה? שלושה וחצי זקני מפדל שמשוועים לברית ההיסטורית עם מפאי?
15
ארליך חייבת לשתוק
אליהו | 20-02-2019 11:22
בלי נסיון פוליטי ובלי ענווה ארליך מסכנת את ארץ ישראל אם דבריה. אנו חייבים את האיחוד, אחרת נהיה בפח האשפה של ההיסטוריה.
16
איחוד
דבורה | 20-02-2019 11:28
אם קשה לך להכיל את יכולה להקים לך מפלגה עם חבריך וחברותיך. אנחנו יכולים להכיל גם את עוצמה יהודית, גם את אלי ישי וגם אותך. מקוה שלא יבהלו מדעתך וילכו לפי השכל היישר
17
מדהים איך יראת שמים
מרותק | 20-02-2019 11:29
מביאה ענווה, ואיך הליברליות מביאה גאווה. אנשי עוצמה מחלו על היחס המגיע להם וקיבלו פחות מהמגיע להם מתוך יראת שמים. ולעומת זה יש כאלה שחוסר צניעות וגאווה משתלבים אצלם. אם יהיה איחוד אצביע להם למרות ארליך. אם לא אלך עם עוצמה ואשפיע על כל שאוכל לעשות כן
18
חסר נשים ששמו אותה מקום 3?
חיים | 20-02-2019 11:31
???
19
מנותקת. בנט כבר לקחץ עכשיו נלחמים על מה שנשאר
מנחם | 20-02-2019 11:32
לא אתפלא שהיא מושתלת של השמאל
20
תודה לבית היהודי - הסירו ספקות
ניסן | 20-02-2019 11:34
רק הימין החדש אין לי חלק ונחלה עם מרזל בן גביר
אם לא יצרפו את עוצמה לא נבחר בכם
לניסן | 20-02-2019 15:06
לא אני וכמובן בני ביתי וחברי . רוצים את עוד בן גביר המוכשר וההגון עם שותפיו. ובוז לכל המלעיגים והמקנאים בעוצמה .
21
עדיף קשית מבנט מקשית של אחוז החסימה...
בני | 20-02-2019 11:39
גוש הימין ירויח בגדול. כל אחד ימצא את מקומו
22
גב' ארליך לא מסכימה ?
כג | 20-02-2019 11:40
כולם התחילו לבכות. תחליטי לפרוש - שלום ולא להתראות
23
תתפטרי. אצל ארליך יש בייס, רייטינג, מיינ
ליאת פרידמן | 20-02-2019 11:41
את טובה, אך אם את לא מקבלת את עצמה יהודית, אין בך צורך... אצל ארליך יש בייס, רייטינג, מיינסטרים... אבל אין עצמה ואין יהדות ואין בית ואין יהודי ואין איחוד...
24
אני אישה והיא לא מעניינת אותי ולא מייצגת אותי
שתתפטר. תודה רבה | 20-02-2019 11:42
עלק ליברלית. תתפטרי !!לא הוכחת כלום ולא עשית כלום למען עם ישראל. אני אישה ומעדיפה 10 גברים מאוחדים מכל זרמי שומרי המצוות ואוהבי התורה-חרדים מסורתים דתיים וכווולם. אינך מייצגת אף אחד תתפטרי. אהבת חינם עכשיו!! ונשמח מאוד שאלי ישי יצטרף -אח שלנו אוהב כמונו את התורה והארץ והעם!!
25
אני מתפלאת על הבית היהודי, עם ישראל מצפה לאיח
שובה אנסבכר | 20-02-2019 11:44
אני מתפלאת על הבית היהודי. לחברי הבית היהודי, עם ישראל מצפה מכם לגדלות ולאחראיות. עם ישראל מצפה לראות אחדות גם עם מי שלא חושב בדיוק כמונו. הבית צריך להכיל גם בנים שרואים את נצח ישראל בשונה מאיתנו. ללא האחדות לא יהיה גם הבית (היהודי). עשו ככל יכולתם לצירוף מנהיגות.
26
סמוטריץ
דוד | 20-02-2019 11:51
הפר את ההסכם עם הבית היהודי ותחבור לעוצמה ויחד. הבית הינדי זה נטל
27
הבית היהודי - אתם מאכזבים אותנו
יחיאל הלוי | 20-02-2019 11:54
לא מדובר על אידאולוגיה אלא על בלוק טכני שיציל אתכם! תומכי הבית היהודי שכניי וחבריי חושבים הפוך ממך. אתם ממילא לא עוברים את אחוז החסימה אפילו עם האיחוד הלאומי. ולחשוב שפעם הייתי מצביע שלכם. אני לא מאמין! וגם מזכיר לך שאף אחד לא בחר בך. את הוצנחת למפלגה.
28
כבר חותרת? רק הגעת גברת! מינימום צניעות??
אחד | 20-02-2019 11:55
??
29
בלי איחוד ועם איחוד
אלי | 20-02-2019 12:04
פעם ראשונה שאני הולך להצביע לעוצמה יהודית
30
המיינסרים ממילא כבר לא נמצא בבית היהודי
דוד | 20-02-2019 12:09
למרבה האירוניה מה שיכניס המיינסטרים זאת עוצמה
31
חיה בסרט
אחד שיודע | 20-02-2019 12:10
בנט כבר שתה מזמן את הכל כולל השלוקצ. תתעוררו כבר.
32
חוסר הגמישות וההסתכלות הפרטית - מדהים!
מוטי | 20-02-2019 12:13
יותר חשוב שמנדטים לא ילכו לפח ותקום ממשלת שמאל מאשר עוד מנדט או שניים לבית היהודי לבד, חשבתי שהציונות הדתית מחנכת על נתינה למען הכלל, ולא על המפלגה הפרטית, אתמהה! הלוליינות המחשבתית שתרומה למפלגה היא בסופו של דבר תרומה לכלל מוכרת לזרא. הסיבה הפשטוה לסירות לאיחוד היא שעוצמה יהודית הם לא אונזרע (=משלנו).
33
הם מביאים כמעט 4 מנדטים
חוצפה | 20-02-2019 12:26
על מה את מדברת?? בסקרים אתם לא עוברים בלעדיהם!! תתחילו להסתכל על סקרים ולא לחיות בדמויות!!
34
עם יפעת אירליך ברשימה לא בוחר. נקודה
אלון | 20-02-2019 12:36
מקומה של אירליך בימין החדש עם ליברלים ורפורמים פתוחים לא בבית של תורה. איני סומך עליה בכדי לתת את הקול שלי. היא תחבור לבנט או לא יודע איזו מפלגה. אתמול הכחישה שהיא מתנגדת והיום יוצאת נגד האיחוד. לא סומך על המילה שלה ובמיוחד עם עברה העיתונאי שיכלנו לקרוא דברים לא קשורים לתורה
35
אלי ישי במקום אירליך יביא הרבה יותר קולות ממנ
שלום | 20-02-2019 12:38
אירליך יחד עם אופיר סוםר לא תורמים כלום לרשימה ועדיף מרחוק לצרף את אלי ישי במקום 4 שיביא בוודאות קהלים חדשים מאשר הם יביאו בכלל. יש להעדיף את טובת ארץ ישראל על כיסאולוגיה
36
את מוזמנת להתפטר
שושי | 20-02-2019 12:56
ההצנחה שלך לבית היהודי מבריחה ממנו קולות מי שרוצה דתיות לאומית מינימלית פלורליסטית מעדיף את הנבחרת של בנט על פנייך הקשבתי לראיונות שלך בתקשורת בשבוע האחרון ולא יאמן שאת עיתונאית , ממש עילגת
37
מכתיבה לציבור שלם? שאורבך יקח את מוצנחיו וילך
שלום ולהתראות | 20-02-2019 13:08
שלום ולהתראות
38
עושה נזק אף כי קיבלת כרטיס חופשי.איפה ענוותך?
שבי בשקט קצת | 20-02-2019 13:12
שבי בשקט קצת לפני שאתה קופצת גברת ידיעות אחרונות.
39
אוי, מה היא הולכת לעשות?
מיקי | 20-02-2019 13:12
נו, מה היא כבר הולכת לעשות? תקפוץ מהגג?
40
גברת ארליך צודקת לגמרי
עמי | 20-02-2019 13:15
זה סוף המפדל. היא למעשה המפדלניקית היחידה ברשימה. כל השאר הם חרדלניקים או כהניסטים או גם וגם (סמוטריץ). המפלגה תעבור את אחוז החסימה. אם ביבי ינצח, אז סמוטריץ יהיה שר התיירות והרב פרץ סגן שר כלשהו. מיכאל בן ארי יתקוטט עם אחמד טיבי לשמחת הקהל. בבחירות הבאות הבית היהודי לא יהיו קיימים. ביבי ובנט בתנועת מלקחיים חסלו להם את המפלגה.
41
רק איחוד!!!
שמעון | 20-02-2019 13:25
יוביל למפלגה ימנית חזקה ששומרת על ערכי ישראל עם סטטוס קוו יהודי
42
מי זאת?!
שלום | 20-02-2019 13:26
43
אם לא יהיה איחוד
מכ | 20-02-2019 13:27
כולם ידעו שהבית היהודי הוא סרבן ואגואיסט ועוצמה תשתה אותו עם קשית
44
טעות קשה בהבנת המצב
אבעעד | 20-02-2019 13:48
הליברלים גם כך יצביעו לימין החדש. עדיף שבנט ישתה קולות מאשר גנץ. לא מצליח להבין מה לא ברור. יפעת בגישה של גם לי גם לך לא יהיה.
45
בלוק טכני
דתי נורמאלי | 20-02-2019 13:55
מחשבה טיפשית. הבייס יילך מה זה משנה. אם יש יותר מנדטים למי אכפת מאיפה הם הגיעו? ואם בנוסף גם בנט יגדל מזה עוד יותר טוב. מה עדיף שהמנדטים האלה ילכו לפח??? חוץ מזה אל תשכחי שממש לא בטוח שאנחנו עוברים את אחוז החסימה בלעדיהם, ואז כל הבייס שלך הלך לפח
46
מוזמנת ללכת
דתיה | 20-02-2019 13:57
!
47
זה לא איחוד אלא בלוק טכני
אני | 20-02-2019 14:01
כדי לשמור על גוש הימין. מספיק עם הדמגוגיה. המפלגות ייפרדו מיד לאחר הבחירות.
48
איחוד מפלגות הימין
אפרים | 20-02-2019 14:21
אין בעיה בזה שחלק מהקולות ילכו לבנט בעקבות האיחוד. בנט הוא ימין
49
לא צריכים אותך, שמאלנית
מרדכי | 20-02-2019 14:57
כן לעוצמה יהודית
50
מנותקים או אחים?
אם בישראל | 20-02-2019 14:58
יפעת. באופן מכליל... אנשי ההתיישבות, מנותקים מאנשי העיר. ואנשי העיר מנותקים מאנשי ההתיישבות. הגיע הזמן שנתאחד. אנשים אחים אנחנו. כמה צער וגירוש וחילול ה' עוד נצטרך לעבור בשביל להפסיק את שנאת החינם?? האם אינכם מבינים. את הרמז שה' מסדר כאן?? האם נשאר פירורים של ימין מאמין. איפה האחריות?? האם אנחנו תינוקות??
51
מאין לך שרוב הבית היהודי לא רוצה עוצמה??
סבתא | 20-02-2019 15:00
מי את בכלל? הצניחו אותך למקום שבכלל לא מתאים לך . תגידי תודה לרב מדן שהחליט שאת מתאימה במקום נשים טובות יותר שהיו שם. מעניין למה בחרו בך? כי את ליברלית מדי - ודאי. אני בזה לך ולרעיונות שלך השקריים .
52
פרץ וסמוטריץ - כנסו ותבינו למה טעיתם עם ארליך
יועץ קמפיינים | 20-02-2019 18:03
חשבתם עיתונאית, וואו זה בדיוק מה שאנחנו צריכים. הפוך גוטה הפוך!!! בפועל רוב העיתונאים הם אנשים עוינים ואנטגוניסטים, עם פרודוקטיביות נמוכה וחתרנים בלתי נלאים. הכנסתם לעצמכם סוס טרויאני למפלגה, קל מאד לראות זאת, כי בלי איחוד עם עצמה יש סכנה ממשית שלא תעברו את אחוז החסימה, כל חמור חכול לראות את זה. והנה באה החכמולוגית הזו ומעדיפה להרוס את הסיכוי הזה. היא כמובן לא תסכים לעולם להודות בטעות שלה, ואם תקבלו 7 מנדטים היא תגיד לכם שבלי עצמה הייתם מקבלים יותר. מציע לכם להדיח אותה עכשיו לפני שתגרום עוד נזקים.
53
מציע לך להוריד גובה
אביתר יעקב מיכל | 20-02-2019 21:22
סייג לחכמה שתיקה. חוצמזה, מה ההגיון בלשריין אישה אם הציבור לא בחר בה?
54
לא לבנט!
מנחם | 21-02-2019 8:47
בנט נטש אותנו לטובת התקדמותו האישית. מבחינתי, אל הציונות הדתית הוא לעולם לא יחזור. אם כבר, מעדיף כבר את גנץ ויעלון - אנשים שחשוב להם ביטחון המדינה, לא ביטחון הכיסא.
55
עכשיו שתתפטר
א | 21-02-2019 9:52
היא באמת מתאימה יותר לבנט
56
אם בנט ישתה זה רק בגללך
צחי | 21-02-2019 19:54
אם היית עומדת מאחרי ההחלטה המושכלת ומסבירה כי בנסיבות שבנט יצרהוכרחת ללכת עם עוצמה אז היית יותר צודקת