נתניהו נגד גנץ: "טרמפיסט שמנסה לעלות על הגל" - סרוגים

נתניהו נגד גנץ: "טרמפיסט שמנסה לעלות על הגל"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו לנאום אותו אמור לנאום בני גנץ במינכן, ומבלי להזכיר את שמו אמר: "הובלתי את ההתנגדות מול איראן, הציבור יודע להבחין בין מנהיגות אמתית לחקיינות

נתניהו נגד גנץ: "טרמפיסט שמנסה לעלות על הגל"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו, למהלכים שהוביל מול איראן, זמן קצר לפני הנאום שצפוי יו"ר חוסן לישראל בני גנץ לנאום במינכן היום (ראשון) ב- 12 שעון ישראל. בכניסה לישיבת הממשלה רמז נתניהו בלי להזכיר את שמו של גנץ:

"לפני 10 שנים אני הובלתי בתקיפות את ההתנגדות להסכם הגרעין המסוכן עם איראן, הייתי צריך להתייצב מול כל העולם וגם מול כמה מראשי זרועות הביטחון בארץ, שאמרו זה לא נורא, צריך להסתכל על הכוס המלאה. אבל אני התעקשתי וההתעקשות הובילה להשתנות מהלך הדברים והובילה למפנה היסטורי למדינת ישראל. היום יש כל מיני טרמפיסטים שמנסים לעלות על הגל אבל הציבור יודע להבחין בין מנהיגות אמתית וחקיינות, בין מי שהוביל את הטור לבין אלא שמשתרכים בשולי השיירה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לגמרי צודק נתניהו. הגרמנים רוצים את גנץ השמאל
רוני | 17-02-2019 11:44
הגרמנים מריצים את גנץ כי הוא שמאל אסור להצביע לבחירה של הגרמנים
כמה שגנץ גבוה, הוא לא מסתיר את האהבליות שלו
עידו 2 | 17-02-2019 13:02
קודם כל. שיבקש סליחה ממשפחת הנרצח החייל הדרוזי מדחת יוסוף
2
רהמ דרש/לחץ,לא מספיק.אי אחוד ימין=אובדן מנדט'
נותרו3ימים נטו. | 17-02-2019 14:54
יש השלכות לדחיקת ציבורים באיצטלת אידאולגיה. כשיש השקה אידאולוגית. ולא מתאחדים זה ייתפרש כשנאה חברתית שבאה ומשחקת מכיוון ולטובת הגוש האלטרנטיבי. נידרשת מנהיגות עם נחרצות. לטובת שלימות תורה.עם וארץ ישראל. למנוע מציבור מאמין לרעות בשדות זרים. להיות מציאותיים ולראות כורח המציאות ולא מציאות קורח.
3
טרמפיסטית
אני | 17-02-2019 16:36
נתניהו מכובד,באומנות מחפשים כל הזמן יצירות מקוריות שיאמרו באור חדש ובהיר,את החיים.אבל דווקא בפוליטיקה נדרשים שיתופי פעולה כדי לקיים עיניים מדיניים.הלא כן?