מבזקים

גליה וולוך הודיעה על סיום תפקידה כיו"ר נעמת

גליה וולוך הודיעה על סיום תפקידה כיו"ר נעמת. ״הייתה לי זכות גדולה לעמוד בראש הארגון החשוב הזה ב 7 שנים האחרונות- אני עוזבת בסיפוק ומתוך תחושות מיצוי אל עבר האתגרים הבאים. תודה לכל הלוחמות שליוו אותי בשנים האחרונות בנעמת״

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות