איראן: "אם ארה"ב תתקוף- נהרוס את תל אביב וחיפה" - סרוגים

איראן: "אם ארה"ב תתקוף- נהרוס את תל אביב וחיפה"

בכיר במשמרות המהפכה איים לתקוף את ישראל במידה וארה"ב תחליט על פעולה צבאית נגד איראן. בדבריו תקף את האמריקנים: "אין להם אומץ לירות כדור אחד. אבל אם הם יתקפו- נהרוס את תל אביב וחיפה"

author-image
איראן: "אם ארה"ב תתקוף- נהרוס את תל אביב וחיפה"
  מנהיג איראן עלי חמינאי (צילום: עמוד הטוויטר של רשת PressTV)

האיום האיראני: סגן ראש הלשכה הפוליטית של משמרות המהפכה באיראן, יאדוללה ג'וואני, אמר היום (שני) כי אם ארצות הברית תתקוף את המדינה- איראן תגיב במתקפה על ישראל.

"לארצות הברית אין את האומץ לירות לעברנו אפילו כדור אחד, למרות כל הנכסים הצבאיים שלה" טען. "אבל אם הם יתקפו בכל זאת- נהרוס לחלוטין את תל אביב ואת חיפה". הדברים נאמרו במסגרת העצרת בטהרן לציון 40 שנה למהפכה האסלאמית באיראן.

מוקדם יותר היום, נשיא איראן חסן רוחאני טען כי ארצו תמשיך להגדיל את עצמתה הצבאית, וכן כי תכנית הטילים הבליסטיים שלה תימשך למרות הלחץ הבינלאומי והסנקציות שהופעלו נגדה."איראן תמשיך לפתח ולהרחיב את תוכנית הטילים, והעוצמה הצבאית שלנו רק תגדל ותשתפר" אמר בנאום שנשא בכיכר עזאדי ושודר בטלוויזיה הממלכתית באיראן. "לא ביקשנו ולא נבקש רשות מאף אחד כדי לפתח סוגים שונים של טילים. נמשיך בדרכנו להעצמת יכולותינו הצבאיות".

עוד התייחס למדיניות האמריקנית נגד המדינה, שהחלה בעקבות הפרישה מהסכם הגרעין. "אנו חוגגים היום בזמן שיש מזימות של ארה"ב והאויב הציוני נגדנו" טען. כולם מנסים ללחוץ על עמנו ולהשית עליו חרמות ועיצומים, אך כל המזימות של האויב נכשלו וייכשלו. נמשיך את דרכנו כפי שבחרנו אותה לפני 40 שנה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נצטרך לתקוף את האשמדאים האלה ויפה שעה
משה גלילי | 11-02-2019 16:23
אחת קודם. לחסל תשתיות צבאיות באופן מסיבי. תאחדו את כל מפלגותינו. תתמכו בביבי. תמנו את גלנט לשר המלחמה והשם יהיה בעזרנו.
2
איומי אירן
דוד כהן | 11-02-2019 18:07
יפה שלאירנים יחס כבוד לירושלים והיא לא בקטגוריה אחת עם תל-אביב וחיפה.