שימו ❤: 230 אימוג'ים חדשים בדרך למקלדת שלכם - סרוגים

שימו ❤: 230 אימוג'ים חדשים בדרך למקלדת שלכם

רשת יוניקוד חשפה את רשימת האימוג'ים החדשים שיתווספו השנה למקלדות הסמארטפונים ויצטרפו למאגר הקיים. הרשימה כוללת 230 אימוג'ים שונים, ביניהם דמות מפהקת, פלמינגו וכדורי פלאפל

שימו ❤: 230 אימוג'ים חדשים בדרך למקלדת שלכם
  (צילום: אתר Emojipedia)

בקרוב במקלדת: רשת יוניקוד, האחראית על עיצוב סמלי אימוג'ים, חשפה את רשימת האימוג'ים החדשים לשנת 2019 שמציגה את הסמלים החדשים שיתווספו למקלדות הסמארטפונים ומערכות ההפעלה השונות.

הרשימה החדשה כוללת 230 סמלים שונים, ביניהם דמות מפהקת, אדם עומד ואדם הכורע על ברכיו. אימוג'ים רבים ברשימה מציגים אנשים בעלי מוגבלויות שונות, ביניהם אנשים בכיסאות גלגלים, אנשים שנעזרים במקלות הליכה, אימוג'י של אוזן עם מכשיר שמיעה וכלב נחייה לעיוורים. כמו כן, הצטרפו אימוג'ים של זוגות בעלי צבעי עור שונים.

הרשימה המלאה אימוג'ים חדשים לשנת 2019

https://youtu.be/4HJhBUIVul8

בגזרת החיות יתווספו גם כן מספר אימוג'ים חדשים, כשהרשימה החדשה כוללת פלמינגו, גורילה, בואש ולוטרה. אליהם מצטרפים גם מאכלים חדשים, ביניהם וופל בלגי, בצל, שום, קוביית קרח- ואפילו כדורי פלאפל.

אולי ההחלטה התמוהה ביותר ברשימת האימוג'ים נובעת מההחלטה לכלול אימוג'י של גרזן- זאת לאחר שאימוג'י של אקדח הוסר מהמקלדות בשנה שעברה מתוך רצון שלא לעודד אלימות באמצעות הצגת הסמל. בחלק מהאפליקציות, ביניהן וואטסאפ וטוויטר, האקדח הוחלף באימוג'י של רובה מים.

למרות אישור הסמלים, בשלב הזה לא ידוע מתי בדיוק נוכל להתחיל להשתמש באימוג'ים החדשים. הדבר תלוי במפתחי האפליקציות השונות וכן במפתחי מערכות ההפעלה לסמארטפונים, שיצטרכו להוסיף תמיכה בסמלים החדשים ולהתאים אותם למקלדות האימוג'י של הפלטפורמות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בא לי כברררררררר...
הלל | 16-12-2020 8:41
בא לי כברררררררר
2
איזה אמוגיםם ...
מישל הורן | 06-06-2021 22:12
איזה אמוגיםם
3
מישל הורו ...
מישל הורן | 06-06-2021 22:13
מישל הורו