תתכוננו: זהו האימוג'י שיעלם בקרוב מהמקלדת - סרוגים

תתכוננו: זהו האימוג'י שיעלם בקרוב מהמקלדת

אחרי שאפל החליטה להסיר את אימוג'י האקדח מהמקלדות של מכשירי האייפון, כעת הוכרז כי האימוג'י השנוי במחלוקת יוסר מכל המקלדות. בגוגל, פייסבוק ומיקרוסופט הודיעו שהאקדח יעלם ויוחלף ברובה מים

תתכוננו: זהו האימוג'י שיעלם בקרוב מהמקלדת
  אימוג'י רובה המים החדש, שיחליף את האקדח שיוסר (צילום: עמוד הטוויטר של רשת PCMag)

הפסקת אש: חברות גוגל, פייסבוק ומיקרוסופט הודיע כי אימוג'י האקדח יוסר מכל המקלדות שלהם, ויוחלף בתמונה של רובה מים. בפייסבוק ומיקרוסופט החליטו להסיר את האימוג'י השנוי במחלוקת באופן מיידי, בעוד שבגוגל האימוגי יוסר בגירסת האנדרואיד הבאה שתושק בחודשים הקרובים.

במיקרוסופט הסבירו שהמהלך נועד לשקף את עקרונות החברה בצורה טובה יותר, וכן מגיעה כתשובה למשובים של המשתמשים. ככל הנראה, מדובר ברצון שלא לעודד אלימות באמצעות הצגת הסמל, וכן בתגובה לסדרת אירועי הירי בארה"ב והדיון הנרחב על הקלות שבה ניתן להשיג נשק במדינה.

נפרדים מהאקדח. האימוג'י שיוסר מול האימוג'י שיחליף את מקומו (צילום: עמוד הטוויטר של רשת PCMag)

ההחלטה של חברות הטכנולוגיה מיישרת קו עם אפל וסמסונג, שהסירו את אימוג'י האקדח מהמקלדות במכשירי הסלולר שלהם כבר לפני שנתיים והחליפו אותו ברובה מים. גם טוויטר ו-וואטסאפ ביצעו בשנה שעברה מהלכים דומים.

ברשת הגיבו באכזבה להסרת האימוג'י, ורוב הגולשים לא מרוצים מרובה המים שיירש את מקומו. "למה אי אפשר את שניהם?" טען אחד הגולשים בטוויטר בתגובה להודעה של מיקרוסופט. אחרים תמכו ברצון שלא לעודד אלימות- אך עדיין חשבו שמדובר במהלך תמוה. "הסרה של אימוג'י לא באת תשנה כלום" טען גולש אחר. "השינוי היה יכול להיעשות בשקט ובלי הודעה על ההחלפה. זה החלטה לא חכמה בעיני".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו