צפו: עידן רייכל מאחד מגזרים בביצוע מיוחד - סרוגים

צפו: עידן רייכל מאחד מגזרים בביצוע מיוחד

במהלך הופעה במנורה מבטחים, בחר הזמר והיוצר עידן רייכל להעלות לבמה אנשים מכל המגזרים ולבצע יחד איתם את שירו "ואם תבואי אליי" ביוזמת ''ידיעות אחרונות''- צפו בביצוע המרגש

author-image

רגע של אחדות: במהלך סבב ההופעות המצליח שלו בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, הזמר והיוצר עידן רייכל בחר להעלות לבמה אנשים מכל המגזרים ולבצע יחד איתם את שירו "ואם תבואי אליי". הרעיון לביצוע המאחד נעשה ביוזמת "ידיעות אחרונות", לכבוד צאת אלבומו החדש.

"הכול מרגיש כמו נס אחד גדול"

רייכל סיפר על שיתוף הפעולה המאחד: "עוברים עלינו ימים מרגשים מאוד, יציאה לאור של אלבום חדש שמלווה בארבעה מופעי סולד־אאוט, עם עשרות שותפים לדרך – הכל מרגיש כמו נס אחד גדול. ובכלל, לקום כל יום ולעשות את מה שאני אוהב, ולדעת שיש כל כך הרבה אנשים שעוטפים את העשייה הזו בחום, באהבה ובהערכה, הופכים אותי לאדם בר־מזל".

כזכור בסוף השבוע האחרון הושק, אלבומו החדש של רייכל "ואם תבואי אליי", ממנו כבר יצאו הלהיטים: "למה זה מגיע לנו" עם ברי סחרוף, "את לא נשארת לבד", "אהבה כזו" ועוד.

האלבום החדש משקף את השלב הבא במסע אישי שהחל לפני קרוב לשלוש שנים ומשלב, לצד מוסיקאים מיפן, בולגריה,אתיופיה, קובה והודו ושיתופי הפעולה עם ברי סחרוף וזהבה בן, גם שיתופי פעולה עם הגיטריסט האפריקאי הווירטואוזBombino ,המועמדת הקובנית לפרסי הגראמי Suarez Danay ,וגם שיר חדש עם ההרכב החדש של הפרויקט שלעידן רייכל.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יוצר ענק
ניני תקוה | 03-02-2019 22:03
יוצר ואדם בחסד עליון
2
"בחר" הזמר והיוצר עידן רייכל
אשר | 04-02-2019 0:18
מה זה בחר? מתי הוא עשה את הבחירה הזו? ובין מה למה הוא בחר? אולי החליט? או פשוט העלה לבמה?