רגב תוקפת: "טיבי וחבורתו סוסים טרויאנים, לא ראויים להיות בכנסת"

רגב תוקפת: "טיבי וחבורתו סוסים טרויאנים, לא ראויים להיות בכנסת"

על ביקורם של ארבעה חברי כנסת מהרשימה הערבית המשותפת בטורקיה, אמרה השרה מירי רגב כי "הם ממשיכים את שייט המרמרה"; ו"המקום שלהם בעזה ולא בירושלים"

author-image
רגב: "טיבי וחבורתו סוסים טרויאנים, לא ראויים להיות בכנסת"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

השרה מירי רגב התייחסה הבוקר (ראשון) לביקורם של ארבעה חברי כנסת מהרשימה המשותפת עם נשיא טורקיה ארדואן ששיבח אותם על פעילותם למען הם הפלסטיני ונגד מדינת ישראל.

מקומם בעזה ולא בירושלים

"פעם אחר פעם מתעקשים טיבי וחבורתו להוכיח לכולם שהם לא באמת ראויים להיות חברים בכנסת ישראל. הם סוסים טרויאנים שמחפשים את רעתה של מדינת ישראל", אמרה השרה רגב. "הם ממשיכים את שייט המרמרה הטרוריסטי שבו החלה חברתם חנין זועבי. המקום שלהם בעזה ולא בירושלים".

אחמד טיבי, טלב אבו עראר ומסעוד גנאים מרשימת תע"ל הגיעו בשבת לטורקיה, שם אמר להם ארדואן כי הוא "מעריך מאוד את פועלכם בכנסת מול גל הגזענות והחוקים נגדכם".

הסיבה הרשמית לפגישה הוא מעצרם ועיכובם בין היתר של שלושה ישראלים ערביים שהגיעו למדינה להשתלת כליה. לפי החוק המקומי, אין לקבל כליה מתורם שאיננו מדרגה ראשונה. בתום הפגישה הורה ארדואן לשחרר את אחד מהשלושה, שנעצר, והסכים לבטל את ההליכים נגד השניים הנוספים שעוכבו.

ממשרד החוץ  נמסר, כי יש להתריע בפני אזרחי ישראל שלא להתפתות להגיע לטיפולים רפואיים בארצות חוץ מבלי לבדוק היטב ההליכים בהתאם לחוק המקומי.

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן הגיב לפגישתם של חברי הכנסת, ואמר כי "פעם ראשונה שאנחנו ושליט טורקיה ארדואן מסכימים על משהו. במהלך פגישתו היום עם חברי הכנסת מהרשימה המשותפת ארדואן שיבח אותם על כך שהם משרתים את האינטרסים של הפלסטינים מתוך כנסת ישראל. עם 'חותמת כשרות' כזו, ברור שמקומם בפרלמנט ברמאללה ולא בכנסת ישראל".

ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד), יו"ר ועדת חוק יסוד הלאום, אמר בתגובה לדבריו ארדואן בפגישה כי "מי שהיה צריך הוכחה נוספת לחשיבותו ונחיצותו של חוק יסוד הלאום – קיבל אותה הערב. המתקפה של הדיקטטור הרצחני והאנטישמי על החוק רק מחזקת את צדקת דרכנו. אדם ששוחט כורדים ומכניס לבית הסוהר עיתונאים, אנשי רוח ואקדמיה ללא משפט – לא יטיף לנו על הפרה של חוקים בינלאומיים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אז אל תבחרי בהם. יש לא מעט שחושבים שאת
חושם | 03-02-2019 10:27
לא ראוייה.
2
יישר כח להתעוררות. באיחור אבל טוב!
אם בישראל | 03-02-2019 11:51
עד מתי אזרחי ישראל שותקים ומאפשרים מתן שכר מכיס משלם המיסים?? מידי חודש בחודשו חכים תומכי טרור (מחבלים בעצמם) מקבלים כספים כדי להמשיך ולאכול אותנו מבפנים. עם הזוי. האם נתעורר כבר?? האם נעצור את הטימטום???
3
תכנית, לדחוף את טיבי למנהרה בעזה ולסתום צד א'
בניטשקה חונטשקה | 03-02-2019 15:46
מה אתם אומרים?