מתמודד נוסף על משבצת הצעירים בפריימריז בליכוד: מושיקו פסל

מתמודד נוסף על משבצת הצעירים בפריימריז בליכוד: מושיקו פסל

מושיקו פסל יתמודד במשבצת הצעירים בליכוד. פסל מיוזמי הלאומיאדה, שדרן בגלי ישראל ופרשן בערוץ 20, יו"ר סניף הליכוד בחבל מודיעין וחבר המרכז הצעיר ביותר

author-image
שדר גלי ישראל וערוץ 20 יתמודד בפריימריז בליכוד
  מתמודד על מקום בליכוד. פסל (צילום: יח"צ)

בחירות 2019. הפריימריז בליכוד מתחממים, מושיקו פסל יתמודד במשבצת הצעירים בליכוד. מושיקו פסל בן 28 מגבעתיים גדל בבית דתי בנחלים והתחנך בישיבה. הוא פעיל פוליטי מרכזי בליכוד.

פסל מיוזמי הלאומיאדה (מה שכונה בעבר ליכודיאדה), משמש כשדרן בגלי ישראל ופרשן בערוץ 20, יו"ר סניף הליכוד בחבל מודיעין וחבר המרכז הצעיר ביותר. הוא יתמודד מול עמיתתו לתחנה מאי גולן ומול הסרוג נועם סלע.

מושיקו פסל מסר לסרוגים: "כשמדברים על צעירים מדברים על העתיד, על רעננות על יצירתיות. בליכוד יש ביטחוניסטים ונבחרת מכובדת עם עניבות וחליפות ויש מקום אחד בלבד לנציגות צעירה אמיתית ואיכותית. שיהיה צעיר! שיחשוב, ידבר, יחדש וייזום צעיר וידבר אידאולוגיה ימנית ברורה בלי למצמץ בתקשורת"

משבצת הצעירים – מקום 32

פסל ציין כי הדור הצעיר עד גיל 30 בארץ מאופיין כציבור ימני ברובו, ועל רקע מפלגות האווירה כמו הימין החדש יש לדאוג לנציגות צעירה וימנית ברשימת הליכוד לכנסת למנוע זליגת קולות בתוך הגוש.

משבצת הצעירים תשוריין במקום ה-32, ובניגוד לשיריוני המחוזות, היא נקבעת ברשימה הארצית ולא במרכז. כל בוחר מסמן 12 מועמדים, והצעיר שיזכה במקום הגבוה ביותר יוקפץ למקום ה-32. בכנסת ה-20 היה זה ח"כ אורן חזן ששוריין במקום ה-30.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו