ביקורת סרטים: סגן הנשיא• סטאלין על סטרואידים - סרוגים

ביקורת סרטים: סגן הנשיא• סטאלין על סטרואידים

לאחר שהסרט ''סגן הנשיא'' כיכב השבוע בטקס גלובוס הזהב ואפילו יצא עם פרס, הרגשנו מחויבות אישית לשלוח את מבקר הסרטים שלנו לבדוק איך סיפורו של דיק צ'ייני הצליח להלהיב את העולם

ביקורת סרטים: סגן הנשיא• סטאלין על סטרואידים
  (צילום: באדיבות פורום פילם)

ביקורת סרטים: סגן הנשיא 

מה ההבדל בין תעמולה לפרסום? פרסום מוכר מוצר, תעמולה מוכרת רעיון.

"סגן הנשיא" הוא תעמולה בולשביקית, נאו קומוניסטית בכיינית באריזת זהב ועיטורי כסף. הוליווד השמאלנית הוציאה את כל הרעל שהצטבר אצלה בשנה וחצי האחרונות, מבחירת טראמפ ועד עכשיו, והקיאה הכל על דיק צ'ייני, סגן נשיא ארה"ב לשעבר.

אם היינו חיים במוסקבה של שנות השלושים, הסרט הזה היה מוקרן לפני הסרט שהיינו באים לראות. מטרת העל של הסרט "סגן הנשיא", הוא לרדת, לסנוט, ללעוג, להקניט, ללגלג ולצחוק על כל הימין הרפובליקני דרך חייו של דיק צ'ייני.

סגן הנשיא

ציון כללי

מדד
הצניעות

למה תכה
רעך

מי ומי
צופים

מפיקי הסרט לא מפספסים שום פינה, לא עוזבים אף נושא עד שהם דורכים וכותשים עד דק ומשפילים עד עפר את כל מי שקצת מזדהה עם הרפובליקנים.



מדובר במסמך בכייני (הם ניצחו רק ב570 קולות!!!), שלוקח את העובדות לקצה הדימיוני שלהן, כפי שהשמאל רגיל לעשות. הכל נובע מרגש שנאה טהור לכל מה שהימין מייצג. וזה סרט מעולה.

כן, בואו נשים את השנאה בצד, מדובר בסרט מהנה, שגורם לך להתגלגל מצחוק, ליהנות מהמשחק המשובח של כל הקאסט המרהיב שהביאו, העריכה המצוינת של סרט לא ליניארי, סיפור שעבר תיסרוט משובח ובימוי מעולה.

הלוואי ולשמאל שלנו היה אלפית מהכישרון שמוצג בסרט הזה ולא היינו צריכים להסתפק בבינוניות של שליין והצחוקים המוקלטים.

כריסטיאן בייל כדיק צ'ייני, עובר מהפך גופני מדהים (וזכה השבוע בגלובוס הזהב על התפקיד הזה). שזה רגיל אצלו, אבל עדיין, תמיד מדהים לראות. איימי אדמס משחקת את אשתו של דיק, סטיב קארל משחק את דונלד רמספלד וסם רוקוול הגאון נותן תצוגה מרשימה כג'ורג' וו. בוש.

אוקיי, אבל על מה הסרט? דיק צ'ייני, (שאותו אנחנו פוגשים לראשונה כשיכור), דביל מושלם שלא יודע מה האג'נדות שלו (שואל את ראמספלד: "במה אנחנו מאמינים?"), הופך להיות, על פני שלושים-ארבעים שנים, ראש הסגל בבית הלבן, שר ההגנה וסגן הנשיא.ג'ורג' וו בוש, (שמוצג כשיכור וטיפש גם כן), לוקח אותו כסגן הנשיא שלו (תפקיד לא ביצועי ולא מעניין), בעיקר כי הוא לא יודע כלום על ממשל.

דיק לוקח לעצמו המון כוח, ובעצם הופך להיות הנשיא בפועל. גרעין האמת קיים, כל הטקסטים, הסצנות והאווירה שאופפות את הגרעין, נמצא שם בשביל שתשנאו את המיץ של הרפובליקאים הרעים, העשירים הגנבים, הטיפשים והשיכורים שלקחו בכוח (הדמוקרטיה) את השלטון של נזירי האל, השמאלנים.והאפטר קרדיטס – גאוני. לא לצאת לפני הסוף.

#סולם_רייכרט

הטוב: לראות שמאלנים בוכים ביצירתיות מרשימה

הרע: בכיינים

המכוער: בואו לקלפי, חבורה של בולשביקים

בימוי ותסריט: אדם מקיי | שחקנים: כריסטיאן בייל, איימי אדמס, סטיב קארל, סם רוקוול | אורך הסרט: 132 דקות

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו