ביקורת סרטים: אקווהמן • מחזיק את הראש מעל המים - סרוגים

ביקורת סרטים: אקווהמן • מחזיק את הראש מעל המים

די-סי שהביאה לקולנוע גיבורי על כמו וונדר-וומן ובאטמן, מנסה לעשות זאת שוב הפעם עם 'אקווהמן'. מבקר הסרטים של סרוגים יצא לראות את גיבור העל העולה מן המים והזדעזע ממה שעלה על פני המסך

ביקורת סרטים: אקווהמן • מחזיק את הראש מעל המים
  (צילום: יח"צ)

אין לי בעיה עם די-סי. הם אחלה, הם ממש מנסים. הם קצת צריכים לשחרר את הלחץ והם יתחילו להתרומם בענק.

כרגע, די-סי נמצאים באמצע גיל ההתבגרות. הקול מתחלף, הפרצוף מחליף צורה וצבעים, והוא מתחיל להבין שהוא לא יהיה ה"קול" של הכיתה כמו מארוול. אבל הוא יודע שיש לו פוטנציאל אדיר ומנסה מדי פעם להתחיל עם הבנות. עד עכשיו הוא התרסק, פעם אחת הצליח (עם וונדרוומן) ועכשיו, לראשונה הוא מתחיל לשחרר. לנשום עמוק ולהבין מי הוא. הבעיה היא בתלבושת. הוא עדיין לא יודע לבחור בגדים.

מטאפורה למה זה? לאנימציה (cgi/vfx) הבינונית שהולבשה. וזו לא הפעם הראשונה. ראינו את החרפה הזו כבר בליגת הצדק.

אקווהמן

ציון כללי

מדד
הצניעות

למה תכה
רעך

מי ומי
צופים

הפעם, מדובר בגרפיקה מזעזעת על סטרואידים, עם המון רפרור זרחני לשנות השמונים הצבעוניות להחליא, החלקה פוטושופית מרגיזה של פרצופים ועולמות שלא קיבלו את הטאצ' האחרון.



נתחיל בהתחלה. במשך עשרות שנים, אקווהמן נחשב לאחד מגיבורי העל העלובים שנוצרו. הוא נלעג, מוזר, וגר בים. הוא יכול לדבר עם דגים (חחחחח), ולשחות מהר (חחחחח 2). אבל הוא חלק מיקום די-סי, וחלק בלתי נפרד מליגת הצדק ("הנוקמים" של יקום די-סי).

העיבוד לקולנוע של הדמות הצליחה להפוך את הנלעגות המובנית על פיה. והיה צריך רק משהו אחד – את ג'ייסון מומואה.

ג'ייסון מומואה הוא השחקן הכי נחשק כיום. הוא דוויין ג'ונסון של 2010, הוא בראד פיט של 2000. הוא חזק, שרירי, קול ומגניב ונראה שנהנה מכל רגע בחיים שלו בכלל ובסרטים בפרט (אגב, חפשו את הסרט "קוד האומץ"/ Braven שעשה השנה, בכדי לראות את תחילת ניצוצות השחקן שבו, ולא רק את הפרצוף המגניב שהוא).

הוא שיחק במשחקי הכס, בלשי אל איי ועוד סדרות אוסטרליות. הוא מחזיק על עצמו כרגע, יחד עם גל גדות, את כל יקום די-סי.

בכל מקרה, הסרט: אנחנו מקבלים את סיפור המקור של אקווהמן – מלכת אטלנטיס התאהבה בשוכן יבשה (יענו אדם רגיל), ופרי אהבתם הוא ממזר שחי קצת פה וקצת שם. כשאחיו המרושע מאחד את ממלכות בני הים להילחם בבני היבשה, הוא נקרא לעצור את המלחמה ולטעון לכתר.

סך הכל, תסריט פשוט מאוד, מוכר ונחמד. הילד של אימא, מלחמת האחים ושלום בין אנשים. כל זה עטוף בכמויות בלתי נתפסות של אפקטים בינוניים.

כשחושבים על זה, אני די בטוח 99.9% מהסרט צולם על גרינסקרין, וג'ייסון נאלץ רוב הזמן לשחק מול כלום ירוק. שזה עוד נקודה לזכותו. זהו סרט מקור חמוד, שמצליח להחזיק בקושי את עולם די-סי.

#סולם_רייכרט

הטוב: ג'ייסון

הרע: יקום די-סי

המכוער: cgi לא מהודק.

במאי: ג'יימס וואן (לזמן את הרוע, הנזירה) | שחקנים: ניקול קידמן, ג'ייסון מומואה, אמבר הרד

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עוד סרט של עבודה זרה שצריך לשרוף מהעולם
יהודי | 03-01-2019 16:45
וכך צריך להרגיש כל יהודי שרוצה לתקן עולם במלכות ש-ד-י
2
סרט כיפי לכל המשפחה
אודי | 05-01-2019 10:00
מאד נהננו סרט קליל,מהנה עם הרבה אקשן לא צריך להתעמק לחשוב ולהרהר....כמה פשוט נהנים ומחייכים!
3
בולשיט
בראדלי קופר | 16-10-2019 17:11
לא מבין מה רצה מהאפקטים ומדי סי הסרט הזה די טוב עלילה מענינת רק מידי צפוי לדעתי הם יעבדו על זה ב2 מאז וונדר וומן די סי רק עולה ואולי יום אחד תהיה ברמה של מארוול