עימות בין יוגב לאורבך: רשימת חברי מרכז הבית היהודי תפורסם עוד השבוע

עימות בין יוגב לאורבך: רשימת חברי מרכז הבית היהודי תפורסם עוד השבוע

לאחר שחשף אתמול חה"כ מוטי יוגב באולפן סרוגים כי עורך דינו שיגר מכתב למנכ"ל המפלגה ניר אורבך בדרישה לקבל רשימה מעודכנת של חברי המרכז, אורבך משיב: "מכתב מהיועמ"ש יישלח מאוחר יותר, הרשימה תפורסם בסוף השבוע"

עימות בין יוגב לאורבך: רשימת הבית היהודי תפורסם השבוע

העימות בין חה"כ מוטי יוגב למנכ"ל מפלגת הבית היהודי ניר אורבך עולה שלב, כאשר אתמול חשף יוגב באולפן סרוגים כי עורך דינו שיגר מכתב לאורבך בדרישה לקבל רשימה מעודכנת של חברי המרכז, אורבך לא נבהל: "במשך חמש שנים אני חשוף לתביעות כאלו".

השורה התחתונה, הרשימה המעודכנת תעלה עד סוף השבוע לאתר המפלגה. וכי רשימת חברי המרכז עם רשימות הטלפונים תימסר רק למי שיבחר להתמודד, בין אם הוא ח"כ מכהן ובין אם הוא או היא חבר מרכז או מתפקד, לאחר אישור שיטת הבחירות במרכז בשבוע הבא.

לדברי אורבך, מכתב מסודר ורשמי לעו"ד אייל בר לב ישלח במהלך היום על ידי היועמ"ש של המפלגה. עם זאת ציין כי במפלגה עסוקים בהסרת חברים שאנו יודעים בוודאות שאינם בבית היהודי וכאלו שלצערינו נפטרו. כמו כן, "הבעיה בסניף ירושלים ידועה שכן הוכנסו לרשימה כל מי ששילמו למרכז וכעת אנו עסוקים בסינון כל מי שלא נבחר".

בציניות הוסיף אורבך כי במשך חמש שנים כמנכ"ל המפלגה הוא חשוף לתביעות בנוגע לחוק הגנת הפרטיות על חשיפת פרטי מתפקדים וחברי מרכז. "הייתה לי פינה קבועה בתכנית "יהיה בסדר" בגל"צ בנושאים הללו".

אך הסביר כי נושא חשיפת הפרטים ורשימות כאלו ואחרות שמתגלגלות ומגיעות לגורמים שונים כולל מסחריים, נדונה כבר בבית הדין של המפלגה לפני ישיבת המרכז הקודמת ושם הוחלט כי רק השמות יפורסמו באתר כולל עיר מגורים ללא פרטים נוספים. הא ותו לא.

לבסוף קרא כי "מעבר לכל הוויכוחים ומעל לכל ההתנצחויות, אנחנו חייבים כולנו להרתם בשעת חירום זו להצלת הבית". והעיד על עצמו כי ש"עוסק לילות כימים אך ורק בנושא הזה ומשתדל מאד לא להיות מוסט מהמטרה האמתית המשותפת לכולנו".

יוגב התרע במכתבו כי אם תוך 24 שעות מקבלת מכתבי זה, יעתור את תעצומותיו בפני בית הדין של התנועה לאלתר, ובאם בכך לא יהא די, יפנה תעצומותיו לבית המשפט המחוזי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו