בן דהן: הח"כים לא צריכים להתערב בוועדה המייעצת - סרוגים

בן דהן: הח"כים לא צריכים להתערב בוועדה המייעצת

הרב אלי בן דהן שלח מכתב למנכ"ל הבית היהודי המזהיר מחשש לניגוד עניינים, כאשר הח"כים יושבים בישיבה שתכריע האם הולכים לפריימריז או ועדה מסדרת. יוגב: יש מי שלא מבין שתם עידן בנט

בן דהן: הח"כים לא צריכים להתערב בוועדה המייעצת
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן שלח היום (שני) למנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך מכתב בנוגע להתנהלות הועדה המייעצת להחלטה לקביעת דרך הבחירה לפריימריז או ועדה מסדרת ולחוזות הזמנים. המכתב מזהיר מפני חשש לניגוד עניינים, כאשר הח"כים יושבים בישיבה שתכריע האם הולכים לפריימריז או וועדה מסדרת.

במכתב נאמר כי "לדעתי, אין זה נכון לערב את חברי הכנסת, שמטבע הדברים צפויים להתמודד בבחירות הקרובות בדיונים על לוחות זמנים, דרכי הבחירה ואופן הבחירה- וזאת מבלי לשמוע את שאר המתמודדים שאינם חברי כנסת. דבר זה יותר חסור שיוויון והזדמנות שווה בקרב הנבחרים".

המכתב המלא

הרב בן דהן מסר לסרוגים כי "אני סומך ב100 אחוז על מנכ"ל המפלגה וחברי הועדה". ח"כ מוטי יוגב אמר בתגובה כי "לצערי, יש גורמים בבית היהודי שלא מבינים שתם עידן בנט במפלגה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איש נבזה
יפתח אלוני | 31-12-2018 16:41
תתבייש לך אדם נבזה. סידרת יחד עם ניר אורבך ועדה מסדרת שתבחר בך כראש המפלגה. שילמתי דמי חברות בכל שנה כדי שאוכל להצביע בבחירות, לא כדי שתחליט שאתה מעוניין בועדה שתבחר בך. תלך עם בנט, היית למל''מ נהדר שלו, חבל שתחריב את הבית. הבית היהודי. והזקן לא הופך אותך ליהודי טוב, רק מביך שאתה מעיז להיראות כמו רב ולהתנהג בניבזות.
2
מוטי יוגב הוא אדם תמהוני וחסר חשיבות
מוני | 31-12-2018 17:24
זה אדם שלא היה אמור להבחר מעולם רק נזק האיש הזה